Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Moda męska

Męskie stringi

Rozpoczęte przez ~Konrad, 07 lut 2013
  • ~Marek33
    ~Marek33
    Napisane 10 października 2019 - 03:44
    Tak jestem z gliwic, fajnie by bylo jakby byl gdzies stacjonarny sklep w gliwicach az do katowic, bo wole kupic tak niz w necie. A tak w temacie to chce nosic stringi juz od dawna ale nie moge nigdzie ich znajsc w stacjo sklepach. Moja dziewczyne tez kiedys namowilem i teraz juz prawie rok nonstop chodzi w stringach, ciekawie czy sie jej moje spodobaja ????
    Marek 17 lat

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Marek33
    ~Marek33
    Napisane 10 października 2019 - 04:29
    To odpowiedz dla sławka

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Gerard
    ~Gerard
    Napisane 10 października 2019 - 09:54
    Pierwsze stringi dostałem na 18 od kolegów tak aby było śmiesznie I trafili w udany prezent jak je ubrałem to od tego czasu a minęło 3 lata nosze tylko stringi Mega wygodna bielizna. I tak co jakiś czas dokupowaliśmy na necie po sztuce dziś mam cała szafkę zawalona stringami nie zamienię na inna bieliznę. W domu wiedza ze nosze mama mówiła jak lubisz jej nie przeszkadza chód po pierwszym praniu chyba była zaskoczona. A i dwóch kolegów co dostałem prezent od nich wiedza bo pytali wiec im wszystko powiedziałem i co i tez noszą stringi teraz Kiedyś w 3 bylismy nad jeziorem wszyscy w stringach powiem ze patrzyli na nas potem się przyzwyczaili komentarzy złych nie słyszałem Gerard z Mazur

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Sławek
    ~Sławek
    Napisane 11 października 2019 - 23:24
    ~Marek33 napisał:
    Tak jestem z gliwic, fajnie by bylo jakby byl gdzies stacjonarny sklep w gliwicach az do katowic, bo wole kupic tak niz w necie. A tak w temacie to chce nosic stringi juz od dawna ale nie moge nigdzie ich znajsc w stacjo sklepach. Moja dziewczyne tez kiedys namowilem i teraz juz prawie rok nonstop chodzi w stringach, ciekawie czy sie jej moje spodobaja ????
    Marek 17 lat



    Marek zapraszam na meila do mnie z wiadomością to powiem Ci w czym rzecz morze pomogę jakoś w doborze pierwszych.itp mam do Ciebie raptem 40 km

    slawo99@o2.pl

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Andrzej
    ~Andrzej
    Napisane 16 października 2019 - 14:34
    Latem w wakacje kupiłem sobie pierwsze stringi Teraz coraz częściej nosze je już mam 5 par kupiłem na Allegro . Na upał na rower na codzień super bielizna polecam Szkoda ze tak mało w sklepach a przecież to normalne majtki , bielizna .

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Krzys
    ~Krzys
    Napisane 16 października 2019 - 16:39
    Chodzę w stringach mam 16 lat Nosi jeszcze jeden mój kolega . Widział u mnie i pogadaliśmy mówię ze na upał idealne wiec tez kupił i ma Trochę bałem się reakcji mamy a Zapytała tylko czy mi wygodnie ja tak bardzo . Mam młoda jeszcze mamę tez nosi stringi widzę bo widzę jak pranie się suszy . A siostra mnie widział i mówi ze mi pasują . Było późno leżałem na łóżku w stringach patrzę na laptopa a tu siostra wchodzi . Ma 19 lat tez nosi stringi czasem w nich w ogrodzie się opalała może i kiedy ja tez spróbuje

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Sławek
    ~Sławek
    Napisane 16 października 2019 - 19:42
    ~Krzys napisał:
    Chodzę w stringach mam 16 lat Nosi jeszcze jeden mój kolega . Widział u mnie i pogadaliśmy mówię ze na upał idealne wiec tez kupił i ma Trochę bałem się reakcji mamy a Zapytała tylko czy mi wygodnie ja tak bardzo . Mam młoda jeszcze mamę tez nosi stringi widzę bo widzę jak pranie się suszy . A siostra mnie widział i mówi ze mi pasują . Było późno leżałem na łóżku w stringach patrzę na laptopa a tu siostra wchodzi . Ma 19 lat tez nosi stringi czasem w nich w ogrodzie się opalała może i kiedy ja tez spróbuje


    Cieszę się że jest nas tak dużo. Krzysiu gdzie kupiłeś pierwszą sztukę i co Cie do tego skłoniło. szukam ludzi z woj. śląskiego z którymi mogł bym sie wybrać na jakis basen oczywiście w stringach kąpielowych, samemu jakoś nie mogę się przełamać.

    Pozdrawiam

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Krzys
    ~Krzys
    Napisane 17 października 2019 - 07:31
    Co mnie skłoniło .Kiedys widziałem w sklepie z bielizna ale nie kupiłem potem poczytałem ma internecie na tek stronie jakie są wygodne stringi i kupiłem w sklepie. Ciężko znaleść sklep z męskimi stringami znosi mi się dobrze zwłaszcza w upały są idealne Krzys z okolic Łodzi

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Gosc
    ~Gosc
    Napisane 17 października 2019 - 09:45
    Sławku proponuje Ci najpierw kąpiel w stringach nad jeziorem czy na płazy nad morzem ja w tych miejscach kapie się w stringach na basen się nie odważyłem nie wiem reakcji ratowników A uważam ze lepiej nad jeziorem fajnie się opalisz

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Qwer
    ~Qwer
    Napisane 17 października 2019 - 11:16
    Ja byłem nieraz na krytym basenie w stringach, żaden problem, pozdrawiam.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Sławek
    ~Sławek
    Napisane 17 października 2019 - 18:51
    A gdzie na tym basenie byłeś?? Byłem nad morzem w bulgari i właśnie tak się kąpałem i opalalem A słyszałem podsmiewószki polaczkow

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Rafal
    ~Rafal
    Napisane 18 października 2019 - 17:15
    Witam wszystkich kamil z big bradera smiga w stringach w realu na wizi niema czego sie wstydzic panowie ze nosimy stringi

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Facet
    ~Facet
    Napisane 22 października 2019 - 13:11
    Gorąco słoneczko działam koło domu na tarasie jestem w koszulce i stringach trzeba wykorzystać słońce ostatnie ciepłe dni S. Małopolska

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Robert
    ~Robert
    Napisane 23 października 2019 - 09:45
    Nisze stringi na codzień , chodzę po domu w mich . Opalał się tak na płazy nikt afery nie robi . Robert z Sopotu l 27

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Rafal
    ~Rafal
    Napisane 23 października 2019 - 14:42
    No szkoda że niema juz takiego ciepelka zebym mógł posmigac w stringach po plaży

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Darek
    ~Darek
    Napisane 24 października 2019 - 11:53
    Właśnie wiedziałem pranie na balkonie ubrany w koszulkę i stringi . A ma następnym balkonie dwie studentki patrzyły

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Bartek
    ~Bartek
    Napisane 25 października 2019 - 18:48
    No to mialy fajny widok

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Rafal
    ~Rafal
    Napisane 05 listopada 2019 - 13:00
    Hejka ale jaja nie uwierzycie w niedziele ratownik na basenie kazal mi opuscic basen bo mam goly tylek i robie zgorszenie tak mi powiedzial lecz mialem na sobie stringi wiec goly nie bylem a w regulaminie nie ma powiedziane ze w stringach nie mozna dodam ze to byly kapielowki typu stringi wiec o co mu kaman pozdro wysmialem ziomka dzis ide do jego kierowniczki w tej sprawie ale jaja hehe tak sie zastanawiam czy nie zalozyc ich na siebie i jej pokazac czy holy czy nie goly a nie byly to jakies paseczki ,sznureczki

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Gosc
    ~Gosc
    Napisane 06 listopada 2019 - 07:03
    Właśnie widać jacy ludzie są jeszcze zacofani Stringi zakrywają co trzeba .

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Qwer
    ~Qwer
    Napisane 06 listopada 2019 - 11:37
    Grunt to się nie zarażać, pływaj w czym lubisz, nago nie jesteś. Ja też chodzę w stringach na basen, na plażę i na codzień,. Pozdrawiam.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

» odpowiedz » do góry

Gorące tematy

facebook