Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Zrzuć wagę

Dowiedz się, jak schudnąć i zrzucić zbędne kilogramy. Piszemy o zdrowych metodach odchudzania i zrzucenia oponki. Sprawdź ćwiczenia na brzuch, zrzuć wagę i chudnij z nami.

Sposoby na zmniejszenie brzucha

Wszyscy chcemy wyglądać jak najlepiej. Ale jeśli przeraża cię idea miesięcy wyrzeczeń i drakońskiej diety – możemy ci pomóc. Nie musisz wcale rezygnować z węglowodanów, by stracić na wadze. Oto 40 pomysłów, dzięki którym pozbędziesz się kilogramów i osiągniesz wreszcie swoje wymarzone wymiary.

Słodziki zamiast cukru: ile są naprawdę warte?

Od wielu lat zewsząd słychać, jak szkodliwy dla naszego zdrowia jest nadmiar cukru w diecie. Nie chcąc się wyzbyć przyjemności, jaką daje jedzenie słodyczy i słodkich przekąsek, coraz częściej sięgamy po zamienniki cukru - substancje słodzące syntetyczne i naturalne. Nie tylko ograniczają one spożycie kalorii, ale - zdaniem ich producentów - minimalizują ryzyko cukrzycy i próchnicy. Czy tak jednak jest w rzeczywistości?

Jak jeść lunch, żeby schudnąć

Jeśli chcesz szybko zrzucić zbędne kilogramy, przemyśl swoją strategię lunchową. Mówi się, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, ale to lunch daje ci energię do zakończenia pracy, pozwala powstrzymać się od podjadania słodyczy, kiedy koło 15.00 wzrasta na nie apetyt i zapewnia siłę potrzebną do wieczornego treningu. Jednak nie wszystkie południowe posiłki są równe, a jeśli utrata wagi to twój priorytet, nie obejdzie się bez dokonywania dobrych wyborów.

1

Dlaczego nie spalasz tłuszczu?

Kiedy nagle przestajesz tracić na wadze, masz wrażenie, że wszystkie twoje wysiłki poszły na marne. „Dlaczego to nie działa?” – pytasz sam siebie – „Co jeszcze mogę zrobić, by schudnąć”? Z czasem zaczniesz odczuwać frustrację i zniechęcenie – w końcu stale ćwiczysz i dobrze się odżywiasz, a rezultatów nie ma.

1

Śniadaniowe zwyczaje, które pozwolą ci zrzucić 5 kilo

Specjaliści powtarzają do znudzenia, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia. Nie bez powodu: ustawia na nowo metabolizm po całonocnym poście, odżywia organizm, dostarczając mu niezbędnych składników, dodaje energii i pozwala utrzymać wagę. Ale warunek jest jeden: musisz wybierać właściwe produkty.

12 znaków ostrzegawczych, świadczących o tym, że powinieneś zmienić dietę

Twoja dieta ma dla twojego zdrowia znacznie większe znaczenie, niż ci się wydaje. Oczywiście, to, co jesz, ma wpływ na obwód w pasie, ale także na niemal każdy inny aspekt funkcjonowania organizmu. To, co masz w jadłospisie, odbija się na wszystkim – twojej produktywności, pamięci, a nawet odcieniu skóry. Oto kilka znaków, które wskazują, że masz istotny problem z dietą.

Dieta ketogeniczna – z czym to się je, po co i czy aby smacznie?

Nazywana bywa też dietą ketonową lub ketogenną, a jej jadłospis bazuje na produktach bogatych w tłuszcz przy jednoczesnej redukcji węglowodanów. Nie oznacza to jednak, że możesz bezkarnie zajadać tłuściutkie kebaby, hamburgery czy frytki, ale samego mięsa w jadłospisie nie zabraknie. Dieta ta ma wpływać na poprawę kondycji organizmu, dlatego bazuje na zdrowych produktach. Sprawdź, czy jej założenia wpisują się w twoje potrzeby i oczekiwania.

10 nawyków, przez które tyjesz

Dlaczego przybierasz na wadze, mimo, że starasz się unikać tłustych potraw, a do picia wybierasz te napoje, na których napisano „0 cukru”? To błędne przekonania i związane z nimi przyzwyczajenia żywieniowe mogą powodować, że twoja waga wciąż rośnie. Sprawdź, czy popełniasz jeden z tych 10 błędów i szybko to napraw.

1

Jak stracić na wadze w domu

Jeśli chodzi o tycie, dodatkowe kalorie to dodatkowe kalorie, nieważne, czy pijesz je w napoju gazowanym, czy pochłaniasz razem z cheeseburgerem. Na szczęście ta sama zasada działa, jeśli chodzi o ich spalanie!

17 produktów, które możesz jeść zawsze i w dowolnych ilościach

Tak trudno oprzeć się ochocie na coś smacznego, gdy człowiek stara się trzymać dietę by zrzucić parę kilo. Bądźmy szczerzy – cały czas czujesz się głodny, a kiedy otwierasz drzwi lodówki, niemal graniczy z cudem, byś zwalczył w sobie pokusę złapania czegoś pysznego. Jednak są takie produkty, które możesz jeść o każdej porze dnia, bez ryzyka przybierania na wadze – zawierają minimalne ilości kalorii.
Oto produkty, które możesz jeść bez ograniczeń.

1 2 3 4 5 6 7
Strona 1 z 7
następna
Strona 1 z 7 następna

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty