Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Samochody

Idealny samochód dla mężczyzny istnieje w głowie każdego z nas. Limuzyny, auta sportowe, samochody terenowe – każdy ma swoje wymarzone modele. Jakie auto wybrać, a jakie podziwiać? Wszystko o samochodach dla facetów.
Maserati Levante Gransport. Obiekt pożądania Maserati Levante Gransport. Obiekt pożądania Maserati Levante Gransport. Obiekt pożądania

Wolność. Ekstaza. Moc. Żywioł. Pewność. Szybkość. Dynamika. Komfort. Prestiż. Radość.
Levante.
Maserati Levante.

ŠKODA ENYAQ iV 80. Jak się żyje z elektrykiem w mieście? ŠKODA ENYAQ iV 80. Jak się żyje z elektrykiem w mieście? ŠKODA ENYAQ iV 80. Jak się żyje z elektrykiem w mieście?

Elektromobilność to nie melodia przyszłości, a teraźniejszość. Każdy z producentów ma w swej ofercie auto w pełni elektryczne lub hybrydę ładowaną z gniazdka. Niewiele jednak samochodów może pochwalić się zasięgami pozwalającymi na bezproblemową eksploatację przez wiele dni. My, właśnie z takim, postanowiliśmy przeżyć tygodniową przygodę i sprawdzić, jak spisuje się w mieście. Przetestowaliśmy ŠKODĘ ENYAQ iV 80.

ŠKODĄ ENYAQ iV 80 w trasę. Jakie są możliwości przełomowego   elektryka? ŠKODĄ ENYAQ iV 80 w trasę. Jakie są możliwości przełomowego   elektryka? ŠKODĄ ENYAQ iV 80 w trasę. Jakie są możliwości przełomowego elektryka?

ŠKODA mocno bierze się za elektromobilność. W Octavii i Superbie znajdziemy już hybrydy ładowane z gniazdka, a teraz nadszedł czas na w pełni bezemisyjne auto. To ENYAQ będący najnowszym dziełem globalnego producenta . Postanowiliśmy sprawdzić, jak spisuje się w długiej trasie, co dla wielu może być zaskoczeniem.

TEST: Ford Ranger Raptor – zabawka dla dużych chłopców TEST: Ford Ranger Raptor – zabawka dla dużych chłopców TEST: Ford Ranger Raptor – zabawka dla dużych chłopców

Pikap na postapokaliptyczne czasy? Proszę bardzo, wystarczy udać się do jednego z salonów Forda. Ranger Raptor bez zawahania wjeżdża wszędzie tam, gdzie chce się dostać kierowca. Zawłaszcza przestrzeń miejską i ma pod maską podwójnie doładowanego diesla, ale aktywiści nienawidzą go nie tylko za to.

TEST: KIA Ceed Kombi Plug-In Hybrid – Wczasy pod gruszą TEST: KIA Ceed Kombi Plug-In Hybrid – Wczasy pod gruszą TEST: KIA Ceed Kombi Plug-In Hybrid – Wczasy pod gruszą

Hybrydowego Ceeda zabraliśmy do Chorwacji, bo podobno te samochody nie nadają się w długie trasy. Czyżby? Postanowiliśmy sprawdzić to na własnej skórze, pakując kompaktowe ekokombi po dach i wyruszając na poszukiwania wiecznie dobrej pogody (oraz punktów ładowania). Jak KIA Ceed Kombi PHEV sprawdziła się na urlopie i czy pozwoliła trochę zaoszczędzić?

5 rozwiązań, dzięki którym w nowej Klasie C poczujesz się jak król 5 rozwiązań, dzięki którym w nowej Klasie C poczujesz się jak król 5 rozwiązań, dzięki którym w nowej Klasie C poczujesz się jak król

Nowa Klasa C od Mercedesa to auto naszpikowane gadżetami i rozwiązaniami technicznymi, które uprzyjemniają podróż. Cel nie jest istotny – w tym samochodzie można poczuć się dobrze nawet w codziennych korkach. Wyposażeniem, wykończeniem i właściwościami jezdnymi nowa Klasa C udowadnia, że jest czymś więcej niż „Baby Benzem”.

Co powstaje w nowoczesnej fabryce Mercedesa w Jaworze? Co powstaje w nowoczesnej fabryce Mercedesa w Jaworze? Co powstaje w nowoczesnej fabryce Mercedesa w Jaworze?

Swój zakład na Dolnym Śląsku Mercedes nazywa „high-tech ekofabryką”. Dlaczego? Zgodnie ze strategią „Ambition 2039” produkcja w nim odbywa się całkowicie bezemisyjnie, tj. przy użyciu energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych – wiatru i biomasy. W Jaworze powstają nowoczesne systemy napędowe nie tylko do aut spalinowych, ale też hybrydowych i elektrycznych.

Co Polacy sądzą, a co wiedzą o elektromobilności? Regularnie sprawdzają to Volkswagen i InsightOut Lab Co Polacy sądzą, a co wiedzą o elektromobilności? Regularnie sprawdzają to Volkswagen i InsightOut Lab Co Polacy sądzą, a co wiedzą o elektromobilności? Regularnie sprawdzają to Volkswagen i InsightOut Lab

E-motoryzacja zmienia się z miesiąca na miesiąc. A co z naszym stanem wiedzy? Cykliczne raporty pochodzące z projektu badawczego Volkswagena i InsightOut Lab pokazują, że w kwestii samochodów elektrycznych i hybryd plug-in wciąż bazujemy na stereotypach sprzed kilku czy nawet kilkunastu lat. Tymczasem coraz więcej z nas deklaruje, że chciałoby mieć auto na prąd.

TEST: Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid – PHEV w dobrej cenie TEST: Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid – PHEV w dobrej cenie TEST: Volkswagen Tiguan 1.4 TSI eHybrid – PHEV w dobrej cenie

Kolejny nudny SUV? Nie tym razem! Volkswagen Tiguan eHybrid dostał 245-konny układ hybrydowy z Golfa GTE. Dzięki niemu rozpędza się do 100 km/h w 7,5 s i potrafi przejechać 50 km na prądzie. Może to dobra droga, jeśli nie jesteś jeszcze gotowy na w pełni elektrycznego SUV-a ID.4? Sprawdzamy, jak hybrydowy SUV wypada w codziennej jeździe.

Test: Hyundai i30 1.5 T-GDI Fastback N-Line – Papierowy sportowiec Test: Hyundai i30 1.5 T-GDI Fastback N-Line – Papierowy sportowiec Test: Hyundai i30 1.5 T-GDI Fastback N-Line – Papierowy sportowiec

Duże felgi? Są. Agresywne wycięcia w zderzakach? Również. Ba, nie brakuje nawet sportowych, ciasno oplatających ciało foteli, obciągniętego perforowaną skórą wieńca kierownicy i „czerwonych linii wyścigowych” w kabinie. To jednak tylko sportowa fasada, za którą kryje się poprawne i wygodne na co dzień auto kompaktowe. Poznajcie Hyundaia i30 Fastback z pakietem N-Line.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Strona 1 z 10
następna
Strona 1 z 5
następna