Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Potencja

Problem z potencją

Rozpoczęte przez ~Cezary6, 25 lip 2013
  • ~DrDre34
    ~DrDre34
    Napisane 09 marca 2015 - 22:01
    No właśnie, a jak długo trzeba go stosować? i czy po całej kuracji efekt utrzymuje się przez długi czas?

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~zielarka
    ~zielarka
    Napisane 09 marca 2015 - 22:58
    Buzdyganek ziemny to taka roslinka ktora rewelacyjnie wpływa na mezczyzne. Wyzwala ochotę na seks i poprawia seksualną wydajność Substancja ta wspomaga osiągnięcie i utrzymanie podniecenia seksualnego. Jak ja to przeczytalam to nie mialam watpliwosci co powinnam kupic mezowi.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~zamyslony
    ~zamyslony
    Napisane 10 marca 2015 - 18:26
    ~zielarka napisał:
    Buzdyganek ziemny to taka roslinka ktora rewelacyjnie wpływa na mezczyzne. Wyzwala ochotę na seks i poprawia seksualną wydajność Substancja ta wspomaga osiągnięcie i utrzymanie podniecenia seksualnego. Jak ja to przeczytalam to nie mialam watpliwosci co powinnam kupic mezowi.


    i jak mąż zareagował na tego typu prezent? jak z działaniem tego preparatu?

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~piotrekb
    ~piotrekb
    Napisane 11 marca 2015 - 13:46
    Mam problemy z sercem i kardiolog nie polecał zażywania sildenafil-u. Czy są jakieś inne środki które mógłbym zastosować na wzmocnienie erekcji? Bo generalnie jest lipa. Z góry dzięki z info.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~jasiek 50+
    ~jasiek 50+
    Napisane 11 marca 2015 - 22:22
    ~piotrekb napisał:
    Mam problemy z sercem i kardiolog nie polecał zażywania sildenafil-u. Czy są jakieś inne środki które mógłbym zastosować na wzmocnienie erekcji? Bo generalnie jest lipa. Z góry dzięki z info.

    Nie polecał czy całkowicie zakazał. Gdzieś czytałem ,że nie wszystkie dolegliwości związane z sercem muszą wiazać się z bezwzględną rezygnacją sildenafilu.Jestem ciekawy czy już kiedyś brałes ten lek,i jak sie po nim czułeś ? .Lekarze zalecają zaczynać od 50 mg z własnego doswiadzczenia wiem ,ze efekt jest już przy 25 mg,czli 1/4 tabletki,skutkow ubocznych takich jakzaczerwienienie lekkie twarzy czy jakies lekkie bóle głowy wtedy u mnie nie występują.warto jeszcze raz podjąć jakąś rozmowę z kardiologiem czy urologiem. może taka minimalna dawka wcale nie jest niebezpieczna Spróbuj jakis suplementów może coś zadziałają,ale jest to proces chyba długotrwały no i drogi bo te suplementytanie nie są a efekt różny.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~zielarka
    ~zielarka
    Napisane 11 marca 2015 - 23:28
    Maz najpierw sie najeżyl jak na faceta przystało, ale dla swietego spokoju zaczał lykac. Po 3 tygodniach sam zainicjowal wspolne spotkanie w łozu małzenskim. Teraz juz mija 5 tydzien i powiem tylko tyle ze nie pozwole mu zaprzestania przyjmowania tych tableteczek. Zreszta on sam pilnuje zeby nie zabrakło-o czyms to chyba świadczy.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Zbyszek41
    ~Zbyszek41
    Napisane 13 marca 2015 - 16:57
    ~piotrekb napisał:
    Mam problemy z sercem i kardiolog nie polecał zażywania sildenafil-u. Czy są jakieś inne środki które mógłbym zastosować na wzmocnienie erekcji? Bo generalnie jest lipa. Z góry dzięki z info.


    Spokojnie. W pewnym wieku wielu męzczyzn ma taki problem. W większości przypadków jest to przejściowe tak wiec zero stresu. Ja również jakiś czas temu miałem podobne problemy, stres, używki. Wszystko to może do tego doprowadzić.
    Polecam wyelimnować różne szkodliwe czynniki, które mogą u Ciebie prowadzić do takich zaburzeń. Na przykład te, które tutaj wymieniłem.
    Są równiez do nabycia różne środki. Nie piszę tutaj o wiagrze, jest wiele produktów , które kupisz bez recepty.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~zamyslony
    ~zamyslony
    Napisane 17 marca 2015 - 16:07
    ~zielarka napisał:
    Maz najpierw sie najeżyl jak na faceta przystało, ale dla swietego spokoju zaczał lykac. Po 3 tygodniach sam zainicjowal wspolne spotkanie w łozu małzenskim. Teraz juz mija 5 tydzien i powiem tylko tyle ze nie pozwole mu zaprzestania przyjmowania tych tableteczek. Zreszta on sam pilnuje zeby nie zabrakło-o czyms to chyba świadczy.


    tylko się cieszyć... taka niepozorna tabletka a widać może zmienić całe życie

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Zbyszek41
    ~Zbyszek41
    Napisane 23 marca 2015 - 09:12
    Przetestuj jeszcze Goman. Można zamówić przez internet. Swego czasu porównałem sobie dwa.Goman i Perment to Goman miał lepsze działanie. Wada? Cena. Trochę drogie ale można kupić kilka tabsów taniej w jednym opakowaniu. Jak bierzesz 4 to masz 1 gratis.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Marcin48 .
    ~Marcin48 .
    Napisane 23 marca 2015 - 18:47
    kolega pisał ze mocniejszy cialis 40 mg mu pomógł i zgadzam sie w 100/ mistrzostwo problem minął weekend z żonką z wyrka nie wyszliśmy jak bym miał 17 lat :-)

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~znawcatematu
    ~znawcatematu
    Napisane 31 marca 2015 - 20:13
    Ja stosowałem i efekt jest taki sam jak po viagrze. Szkoda kasy i zdrowia.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~jack
    ~jack
    Napisane 03 kwietnia 2015 - 11:05
    witam wypróbujcie zwykłego selera na mnie podziałało po prawie dwóch tyg robienia soków owocowych w melakserze dodawałem zawsze łodyge selera naciowego i moge już bez "wspomagania" napewno Wam nie zaszkodzi a spróbować warto

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~mlodziutki
    ~mlodziutki
    Napisane 04 kwietnia 2015 - 22:55
    fuj, nie lubie selera!Jest obrzydliwy. A co niby seler ma takiego ze ma pomagac w potencji? E tam po co kombinowac jak mozna po prostu łyknac tabletke z pełnym zestawem skladnikow potrzebnych wwalce z zaburzeniami potencji.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~simone
    ~simone
    Napisane 10 maja 2015 - 16:14
    nieźle, myślałam, że to jednokrotna kuracja jest. a jakieś przerwy się robi między kolejnymi?

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~rio
    ~rio
    Napisane 11 maja 2015 - 19:46
    ~simone napisał:
    nieźle, myślałam, że to jednokrotna kuracja jest. a jakieś przerwy się robi między kolejnymi?

    jeśli ogólnie o wszystkie suplementy to warto je przyjmować kilka miesięcy, a potem po prostu zrobić przerwę i znów do nich wrócić.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Mariusz
    ~Mariusz
    Napisane 24 maja 2015 - 23:35
    Też miałem podobny problem. Zmieniłem styl życia - wiecej się ruszam i zdrowiej jem. Ponadto lekarz, do którego ostatecznie się wybrałem, zalecił mi Spedrę (awanafil) - lek nowej generacji i po jego zazyciu juz po 15 minutach jestem gotowy. Polecam wszystkim!

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~jodo
    ~jodo
    Napisane 25 maja 2015 - 18:55
    ruch, zmiana diety, rzucenie palenia- to na pewno pomocne na problemy z potencją.Czasem jednak to nie wystarczy i najlepiej wtedy sięgnąć po coś skutecznego i koniecznie ze sprawdzonego źródła

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~leniwyRysiek
    ~leniwyRysiek
    Napisane 07 sierpnia 2015 - 13:51
    Są dwie opcje: albo idź do lekarza, albo spróbuj podnieść temperaturę w Waszym łóżku... nie wierzę, że jak użyjecie zabawek albo bielizny ze strony sensile.eu to nie będziesz miał na nią ochoty i na 100% Ci stanie. Zaufaj mi, przechodziłem tez przez takie problemy.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Nina
    ~Nina
    Napisane 08 sierpnia 2015 - 18:40
    zamiast leków
    proponuję lepiej związek z właściwą kobietą ;)

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~maurycy
    ~maurycy
    Napisane 14 sierpnia 2015 - 11:09
    tabletki nie mają żadnego sensu, po jakimś czasie nie będziesz mógł sobie wyobrazić bez nich stosunku. lepiej testować o wiele bezpieczniejsze środki. Z tych które mogę polecić to żel Power4sex na potencje. Szybko się wchłania, jest bezpieczny do stosowania z prezerwatywą no i działa natychmiastowo.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

» odpowiedz » do góry

Gorące tematy

facebook