Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Romans i zdrada

Koktail figli w małżeństwie

Rozpoczęte przez ~Jacek_86, 23 lip 2023
  • avatar ~Jacek_86 ~Jacek_86
    ~Jacek_86
    Napisane 23 lipca 2023 - 02:11
    Witam, jestem mężczyzną przed 40. rokiem życia, żonatym po raz drugi wyróżniającym się nietypowym układem neuroanatomicznym. Z zawodu jestem programistą tzw. seniorem-expertem, klepię kod dla jednego z większych banków inwestycyjnych USA. Można się domyślić, że strefa finansowa o rząd wielkości przewyższa tzw. średnią krajową. Na co dzień sprawnie poruszam się w zawiłej sieci przemyślanych strategii, wyrafinowanych modeli matematycznych oraz rygorystycznych analiz statystycznych automatyzując procesy decyzyjne. Z wyglądu większy dzieciak, chudy, wysoki i „łebski” dość przystojny dla małolat (20+) przez naiwny, prostoduszny wzrok, długie ciemne rzęsy, dla kobiet dojrzałych raczej wzbudzam instynkty macierzyńskie (wiem brzmi jak żart, ale takie credo padło z ust rówieśniczek). Z pierwszego małżeństwa mam 8 letniego syna, była żona mieszka i pracuje w USA, kontakt się rozmył do „How do you feel, how can I help you”. Opłacam wszystkie rachunki związane z młodym, ostatnio byłej żonie oddaję dobrowolnie część dywidend z SP500 bo Jej obecny partner ma słabą pracę i szuka coś innego.