Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Klinika ciała i ducha

hemoroidy

Rozpoczęte przez ~gabok, 24 lis 2019
  • avatar ~gabok ~gabok
    ~gabok
    Napisane 24 listopada 2019 - 21:12
    Jestem kierowcą i zaczęły mi doskwierać hemoroidy, robi się to nie do wytrzymania :( głupio mi jakość iść z tym do lekarza, jak się wyleczyć samemu?

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~HemoroidyInfoOE ~HemoroidyInfoOE
    ~HemoroidyInfoOE
    Napisane 06 grudnia 2019 - 00:12
    Dzień dobry,
    siedząca praca może prowadzić do powstania choroby hemoroidalnej. W pierwszej kolejności zachęcam do wprowadzenia do diety produktów bogatych w błonnik, oraz zwiększyć aktywność fizyczną w ciągu dnia. Zapraszam również do odwiedzenia naszej strony internetowej: hemoroidy.info.pl, która jest kompendium wiedzy nt. przyczyn, objawów i możliwości leczenia hemoroidów.
    Gdyby pojawiły się pytania, jestem do dyspozycji.
    _________________
    Ekspert hemoroidy.info.pl

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~kinika ~kinika
    ~kinika
    Napisane 10 grudnia 2019 - 08:09
    Podobno dieta ma też znaczenie?

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~HemoroidyInfoOE ~HemoroidyInfoOE
    ~HemoroidyInfoOE
    Napisane 13 grudnia 2019 - 21:06
    Dzień dobry,
    Poza leczeniem farmakologicznym zawsze zalecam zmiany w diecie oraz stylu życia. Przy okazji, odsyłam również do artykułu hemoroidy.info. pl/moj-styl-zycia-moje-zdrowie/ z którego dowiedzą się Państwo, jak postępować w przypadku dolegliwości związanych z hemoroidami.
    Gdyby pojawiły się pytania, jestem do dyspozycji.
    _________________
    Ekspert hemoroidy.info.pl