Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Związek

Związek na odległość

Rozpoczęte przez ~Ala, 13 mar 2016
  • avatar ~Ala ~Ala
    ~Ala
    Napisane 13 marca 2016 - 21:13
    Witam,
    Mam pewien dylemat dotyczący związków na odległość.
    1.Zaczynając historię od początku to: jestem z pewnym mężczyzną od 2 lat.
    Po pół roku znajomości zbliżyliśmy się bardzo i postanowiliśmy razem zamieszkać.
    2.Mój mężczyzna posiada Kartę Stałego Pobytu w USA (tzw. zielona karta) - nie zagłębiając się w szczegóły (bo nie są istotne) musi tam jeździć, stawiać się w urzędzie, itd., - w konsekwencji dąży do uzyskania obywatelstwa (duża część jego rodziny mieszka tam na stałe)Ostatnim razem musiał wyjechać aż na pół roku żeby utrzymać ważność tej karty.Ja nie mogłam jechać ponieważ studiuję, a w weekendy dorabiam i nie mogę wyjechać na tak długi okres czasu.Na czas jego wyjazdu wróciłam do domu rodzinnego (żeby zaoszczędzić na mediach,itd).Dzwoniliśmy do siebie, rozmawialiśmy i utrzymywaliśmy dość regularny kontakt.Szczerze mówiąc nie zauważyłam żadnej zmiany w jego zachowaniu
    3. Ostatecznie wrócił trochę wcześniej, ale nie poinformował mnie o swoim przylocie. Napisał mi sms-a, że musimy porozmawiać. Był to trochę złowieszczy sms, ale nie pomyślałam że coś podobnego się wydarzy: przyjechał i powiedział, że (cytuje) "to nie ma sensu" - głębszej argumentacji nie było, wydukał tylko, że nie wie co ma jeszcze powiedzieć powiedzieć.Generalnie byłam zaskoczona i wyprosiłam go grzecznie, bo czułam, że się zaraz rozkleję, a nie chciałam żeby ktokolwiek na mnie patrzył.
    4. Niestety podczas "tymczasowej" przeprowadzki do mojej mamy, nie zabrałam ze sobą wszystkich rzeczy z naszego mieszkania i musiałam je jakoś odzyskać.
    Miałam pojechać po nie sama, ale ostatecznie umówiliśmy się, że on je przywiezie do mnie.