Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Sylwetka

Stagnacja mięśni

Rozpoczęte przez ~Marek47, 03 lis 2017
  • avatar ~Marek47 ~Marek47
    ~Marek47
    Napisane 03 listopada 2017 - 19:39
    Witam! Od jakiegoś czasu męczy mnie stagnacja mięśni. Nie wiem czy to kwestia wieku, czy też może złego treningu lub diety? Trenuję już od 3 lat, stosuję dietę wysokobiałkową, węglowodany przed i po ćwiczeniach, spożywam 6 posiłków dziennie. Regularne treningi z hantlami i sztangą. Jednak efektów brak. Motywacja do dalszych działań kompletnie spada. Czy macie jakieś propozycje, w jaki sposób mógłbym efektywnie rozbudować masę mięśniową?

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Janek ~Janek
    ~Janek
    Napisane 04 listopada 2017 - 15:45
    Rozważ suplementację. Tylko pamiętaj żeby preparat miał odpowiedni i naturalny skład, z uwagi na wiek. Nie ma sensu ładować w siebie syntetyki, żeby nie obciążać dodatkowo wątroby. Skup się na tym żeby suplement zawierał argininę, która wspomaga rozbudowę tkanki mięśniowej.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Marek47 ~Marek47
    ~Marek47
    Napisane 05 listopada 2017 - 22:24
    A mógłbyś polecić jakiś konkretny preparat? Tyle różnych suplementów jest teraz na rynku, a ja jako laik nie potrafię wybrać najlepszego. Szukam sprawdzonych rozwiązań, które na pewno zadziałają. Chociaż sceptycznie podchodzę do tematu suplementacji, to i tak chciałbym spróbować.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~kamil ~kamil
    ~kamil
    Napisane 16 listopada 2017 - 21:14