Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Romans i zdrada

Jak zaproponować jemu seks?

Rozpoczęte przez ~młoda18, 11 paź 2015
  • avatar ~młoda18 ~młoda18
    ~młoda18
    Napisane 11 października 2015 - 18:28
    Zacznę od tego, że jestem młoda, nie mam dużo doświadczenia, miałam jednego partnera. Z chłopakami w moim wieku nie ma problemu, aby podejść zagadać..
    Jednak marzy mi się seks z facetem 30+, może i 40+.
    Jak wyjść z inicjatywą do starszego. Jak po prostu go zaczepić na ulicy?

    Panowie 30/40+, czy gdyby młoda do was podeszła na ulicy i zaprosiła na kawę zgodzilibyście się?
    Średnio podobałoby mi się zgaszenie apetytu tekstem ,,dziecko, przecież ty jesteś w wieku mojej córki''. Jakieś rady? :)

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~młoda18 ~młoda18
    ~młoda18
    Napisane 11 października 2015 - 19:27
    Dodam, że mam 18 lat.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Jurek ~Jurek
    ~Jurek
    Napisane 12 października 2015 - 20:44
    pomysl dobry, gwarancji na reakcje nie masz zadnej, moze spruboj nawiazac kontakt wzrokowy wczesniej, moze cos w blysnie i bedziesz wiedziala ze mozna probowac :)
    osobiscie pewnie bym byl zaskoczony ale zaprosic bym sie dal :)

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Marcin ~Marcin
    ~Marcin
    Napisane 15 października 2015 - 19:59
    Masz kogoś konkretnego na myśli, czy tylko szukasz. Jeśli szukasz, napisz swój adres e-mail na forum. Gwarantuje dziesiątki maili tego samego dnia z propozycją i ze zdjęciami. Pozdrawiam

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~mloda18 ~mloda18
    ~mloda18