Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

CrossFit: 500 kalorii w 20 minut

Sylwetka

Sylwetka CrossFit: 500 kalorii w 20 minut

Marzysz o jak najlepszych rezultatach osiągniętych w jak najkrótszym czasie? Spodoba ci się CrossFit – intensywny trening, będący połączeniem gimnastyki, body control, treningu siłowego i treningu kardio.

Tagi: ćwiczenia , trening , trening interwałowy , trening kardio , trening wytrzymałościowy , mięśnie głębokie , intensywny trening

Sylwetka CrossFit: 500 kalorii w 20 minut

CrossFit to program poprawiający kondycję i zwiększający ogólną sprawność, opracowany w oparciu o wyniki szczegółowych badań. Przy okazji każdego treningu będziesz biegał, kucał, podnosił ciężary i skakał na skakance.

Został opracowany w garażowej siłowni, potem trafił do sieci, stając się wyzwaniem dla coraz większej liczby uczestników z całego świata, którzy chwalili się rezultatami swoich treningów. Ustalając codzienny program ćwiczeń (WOD – workout of the day) możesz bezpłatnie skorzystać ze strony www.crossfit.com lub zwrócić się po pomoc do trenera personalnego. Cel ostateczny CrossFitu – to ogólna sprawność z naciskiem na siłę mięśni głębokich.

Wyzwanie intensywności

Program stworzony jest tak, by wspomagać ogólną sprawność poprzez stawianie nowych wyzwań. Jeśli lubisz rywalizację, CrossFit jest właśnie dla ciebie! Treningi oparte są na zasadach intensywnego treningu interwałowego, co oznacza duży wysiłek w krótkim czasie. Nic więc dziwnego, że często korzystają z niego wojskowi, policjanci czy strażacy, bo praca tych ludzi polega często na nagłym wysiłku, który gwałtownie się kończy. CrossFit łączy trening kardio z treningiem siłowym. Nie chodzi tu o to, ile wyciskasz, ale o to, czy jesteś sprawny.

Ćwiczenia wstępne

Rozpoczynający program CrossFit powinien nauczyć się dziewięciu podstawowych ćwiczeń, z których wiele wykorzystuje się również w treningach podnoszenia ciężarów i fitness. Są to: • przysiad

  • martwy ciąg
  • wyciskanie
  • przysiad ze sztangą na klatce piersiowej
  • martwy ciąg sumo z unoszeniem sztangi do brody
  • wyciskanie sztangi sprzed głowy w pozycji stojącej
  • przysiad ze sztangą nad głową
  • zarzut sztangi na przysiad
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

spider2you
09 kwietnia 2015 o 11:42
Odpowiedz

CrossFit, to także, a może przede wszystkim społeczność, która Ci wspiera w pokonywaniu Twojej granicy możliwości.
Nigdy obcy ludzie nie cieszyli się tak z Twojego sukcesu, nawet tego najmniejszego, jak tutaj.
Na każdym WOD-dzie robisz to samo co pozostali, bez względu na stopień zaawansowania (oczywiście ćwiczenia można skalować), dlatego te treningi są dla każdego.
Są jeszcze super maszyny czyli egrowiosła - REWELACJA.
Zapraszam, przyjdźcie choćby na 1 zajęcia, a większość zostanie na dłużej. Ja już 2 rok tak chodzę i mi się nie nudzi.
Co jeszcze ważne, to faktycznie nie ma nudy, bo każdy dzień przynosi coś nowego i nieoczekiwanego, a nie jak na siłowni, poniedziałek biceps, środa plecy, a w piątek nogi.
Wyjdź poza strefę swojego komfortu i trenuj CrossFit.

~spider2you

09.04.2015 11:42
1
Advertisement

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty