Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

trening kardio

Trening na ergometrze wioślarskim

Rusz się!

Jeśli chcesz poprawić swoją kondycję i wydolność używając przy tym niewiele sprzętu, doskonałym wyborem będzie trening na ergometrze wioślarskim. Ta niewielka maszyna kryje wiele możliwości treningowych, niezależnie od tego, jaki masz poziom zaawansowania.

więcej » 1

Trening podnoszący poziom testosteronu

Sylwetka

Od czasu gdy stuknęła ci trzydziestka, poziom testosteronu w twoim organizmie zaczął stopniowo spadać. Sorry, taką mamy naturę. Zbyt niski poziom tego hormonu może np. wprawiać cię w depresję lub zniechęcać do seksu. Zanim jednak zaczniesz się zastanawiać nad leczeniem hormonalnym, wypróbuj nasz plan treningowy.

więcej »

Jak zmotywować się do treningów jesienią?

Rusz się!

Do pozytywnego wpływu treningu fizycznego na zdrowie nie trzeba nikogo przekonywać. Mimo to, okres jesienno-zimowy to czas, kiedy często odpuszczamy regularne ćwiczenia fizyczne. Jak zmotywować się do wysiłku fizycznego, gdy aura nie zachęca do uprawiania sportu?

więcej »

Popraw kondycję nie wychodząc z domu

Sylwetka

Są takie dni, kiedy z przyjemnością idziesz na siłownię, by odreagować ciężki dzień w pracy. Wchodzisz, męczysz się, wychodzisz i czujesz się jak nowo narodzony. Są jednak też takie dni, kiedy siłownia po prostu wkurza. Zbyt dużo osób, ktoś szczęka sztangami albo gada, kiedy powinien szczękać, i wszystko, na co masz ochotę, to wyjść jak najszybciej. Wiesz co? Zrób to i zafunduj sobie morderczy trening w domu!

więcej »

Trening obciążeniowy a utrata wagi

Sylwetka

Jeśli próbujesz zrzucić wagę, to ćwiczenia obciążeniowe przyniosą ci podwójne korzyści. Gdy układasz swój program treningowy, warto, by znalazły się w nim zarówno ćwiczenia obciążeniowe, jak i te nieobciążeniowe. Pamiętaj jednak, że te pierwsze szybciej doprowadzą cię do celu.

więcej »

Ulepsz swój trening

Sylwetka

Jakich błędów powinieneś unikać, na co koniecznie musisz zwrócić uwagę, czego nie wolno ci zaniedbywać, podczas pracy nad sylwetką oraz kondycją. Najlepsi trenerzy mają dla ciebie kilka świetnych pomysłów, jak zrobić z faceta przeciętnego - faceta mniej przeciętnego i bardziej podobnego do zawodowca. Ich rady są bezcenne i z pewnością działają.

więcej »

Trening CrossFit: 500 kalorii w 20 minut

Sylwetka

Marzysz o jak najlepszych rezultatach osiągniętych w jak najkrótszym czasie? Spodoba ci się CrossFit – intensywny trening, będący połączeniem gimnastyki, body control, treningu siłowego i treningu kardio.

więcej » 3

Kardio dwudziestka

Sylwetka

Mało czasu? Oto 20 ciekawych i nietypowych ćwiczeń, pozwalających spalić trochę tłuszczu i stać się zdrowszym w jedyne 20 minut. Pamiętaj, że zróżnicowane ćwiczenia o różnej intensywności, wykonywane w krótszym czasie, dają często lepsze efekty niż długie, jednostajne treningi.

więcej »

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty