Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E 63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm. W wersji S przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,6 s, a prędkość maksymalna jest
Do przeniesienia napędu służy 7-biegowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT. Cztery tryby jazdy - "C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz "M" (Manual) - pozwalają dostosować charakter jej pracy do indywidualnych wymagań kierowcy.
Wszystkie warianty E 63 AMG posiadają sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną kontrolą tłumienia. Z przodu pracują sprężyny stalowe, z tyłu zastosowano układ pneumatyczny. Model E 63 AMG standardowo porusza się na 10-ramiennych obręczach AMG. Felgi o szerokości 9 cali z przodu i 9,5 cala z tyłu zaopatrzono w ogumienie w rozmiarze
odpowiednio, 225/40 R 18 oraz 285/35 R 18. Wizytówką odmian z napędem na obie osie są obręcze o średnicy 19 cali z oponami w rozmiarze 255/35 R 19 z przodu oraz 285/30 R 19 z tyłu. W wersji S pokryto je dodatkowo matowym, grafitowym lakierem i wzbogacono o lśniący rant.
Za obręczami E 63 AMG kryją się elementy układu hamulcowego AMG. Przednie i tylne tarcze - wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm. Z przodu zastosowano 6-, a z tyłu - 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe, wszystkie w kolorze srebrnym i z logo AMG. Wyjątkiem jest wersja S, której zaciski mają barwę czerwoną. Ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywna opcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S.
Jedną z opcji wyposażenia E 63 AMG jest system dźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG. Zapewnia on standard dźwięku w formacie Dolby Digital 5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14 głośników.
Podobnie jak dotychczas, model dostępny jest jako limuzyna oraz kombi. Rynkowa premiera nowego modelu E 63 AMG z napędem na tylną oś odbędzie się w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie - w czerwcu 2013 roku.
Źródło: Mototarget.pl
Luksusowe auto dla faceta po 40.? Porozmawiaj na FORUM! ❯
Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie