Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Zawsze na poziomie

Jak się zachować w restauracji, na przyjęciu, w biurze, czyli męski savoir vivre na co dzień i od święta. Kultura, uprzejmość i klasa, czyli mężczyzna na poziomie.
Sztuka wręczania kwiatów Sztuka wręczania kwiatów Sztuka wręczania kwiatów

Rocznica, imieniny, urodziny, Dzień Matki, Dzień Kobiet, Dzień Zakochanych, przeprosiny - to przykłady świetnych okazji, by obdarować kobietę kwiatami. Niektóre z nich nie wszystkie święta i okazje lubią, ale każda uwielbia dostawać piękne bukiety. Co savoir-vivre mówi o sztuce wręczania kwiatów?

Savoir-vivre: gość w firmie Savoir-vivre: gość w firmie

Jak wzbudzić zaufanie klienta i zachęcić do podjęcia współpracy? Oprócz doskonałego przygotowania merytorycznego, istotne okażą się najdrobniejsze szczegóły ujawnione w trakcie jego wizyty.

Savoir vivre - jak uregulować rachunek w restauracji? Savoir vivre - jak uregulować rachunek w restauracji? Savoir vivre - jak uregulować rachunek w restauracji?

Powiadają, że gentlemana poznaje się nie po tym, jak zaczyna, ale po tym, jak kończy. Nie mam pewności, czy w powiedzeniu tym chodzi o przebieg wizyty w restauracji, ale z pewnością styl, w jakim mężczyzna płaci rachunek, jest pewnym wyznacznikiem jego klasy. Poznaj zasady savoir vivre w restauracji.

Napoje na spotkaniu biznesowym Napoje na spotkaniu biznesowym

Budowanie wizerunku rozpoczyna się wraz z przekroczeniem przez klienta progu firmy. Stałym elementem spotkania biznesowego jest zaproponowanie gościowi czegoś do picia. Warto wiedzieć, na co zwrócić uwagę i jakich błędów unikać, by małą rzeczą nie zaprzepaścić dużej szansy.

Savoir vivre podczas kolacji biznesowej Savoir vivre podczas kolacji biznesowej

Wiele rozmów o interesach prowadzi się poza firmą, w restauracjach i innych lokalach, np. przy kolacji. Takie mniej formalne okoliczności pomagają przełamywać lody i zacieśniać relacje z kontrahentem. Dowiedz się, jak najlepiej zorganizować biznesowe spotkanie i uniknąć wielu niezręcznych wpadek.

Męskie fryzury Męskie fryzury Męskie fryzury

Jak czeszą się znani?

Zorganizuj imprezę Zorganizuj imprezę Zorganizuj imprezę

Zamierzasz urządzić huczną imprezę, którą ty i twoi goście będziecie wspominali do końca świata. Nie chcesz popełnić żadnych błędów. Jasne więc, że zależy ci, aby wszystko było dopięte na ostatni guzik. W takim przedsięwzięciu czeka jednak wiele pułapek organizacyjnych i towarzyskich. Sprawdź, jak je gładko ominąć!

Żarty to poważna sprawa Żarty to poważna sprawa

Ogólnie uważa się, że jeśli w towarzystwie opowiada się dowcipy, to nie ma o czym rozmawiać i czas do domu. Z drugiej strony - dobry żart potrafi rozładować atmosferę, przełamać bariery i pozwala nawiązać sympatyczne znajomości. Humor pomaga we flircie, w handlu, na wakacjach, a nawet w urzędzie. Tyle, że trzeba umieć żartować.

Firmowa impreza, czyli jak zostać lwem salonowym Firmowa impreza, czyli jak zostać lwem salonowym Firmowa impreza, czyli jak zostać lwem salonowym

Zaczął się czas spotkań firmowych i wigilii. Dobre zaprezentowanie się na imprezie firmowej może przynieść ci tylko korzystne rezultaty: piorunujące wrażenie na koleżankach, lepsze kontakty ze współpracownikami, no i krótszą drogę do awansu.

Savoir-vivre w biurze Savoir-vivre w biurze

Savoir vivre w biurze to nie tylko relacje biznesowe. To przede wszystkim – relacje między ludźmi. Aby nie popełnić nietaktu – warto poznać i stosować ogólne zasady dobrego wychowania. Grzecznie, z taktem, z szacunkiem, bez względu na relacje czy zależności służbowe. Choć one właśnie stanowią tutaj najważniejszą kwestię. Jako mężczyźnie po czterdziestce zasady savoir vivre są ci w większości znane, ale warto je tu jeszcze raz przytoczyć i uporządkować, bo może coś ci jednak umknęło?