Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Męska psychologia

Świat emocji i relacji międzyludzkich nie jest obcy dla dojrzałego mężczyzny. Jednak każdego dnia facet po 40 odkrywa w nim coś nowego. To tutaj dowie się, jak żyć z innymi bez konfliktu, czym jest umiar w asertywności, gdzie leżą granice między słusznym oburzeniem a utrata kontroli nad własnymi emocjami?

10 rad na samotne święta

Bywa, że w święta jesteśmy sami, ale to nie oznacza, że musimy czuć się samotni. Skoncentruj się na spełnieniu swoich potrzeb, a będziesz zaskoczony, że święta tak szybko i miło minęły.

4

Asertywność okiem trenera - cz. 6

O ograniczeniach asertywności, bohaterstwie i spontaniczności opowiada w ostatniej części cyklu o asertywności Wojciech Imielski, trener rozwoju osobistego.

Asertywność okiem trenera - cz. 5

O asertywności w codziennej praktyce życiowej pisze w piątej części cyklu o asertywności Wojciech Imielski, trener rozwoju osobistego.

Asertywność okiem trenera - cz. 4

O tym, co to jest „asertywność”, a czym „asertywność” nie jest, wyjaśnia w czwartej części cyklu o asertywności Wojciech Imielski, trener rozwoju osobistego.

Asertywność okiem trenera - cz. 3

O zespole uszczęśliwiacza i terrorze emocjonalnym pisze w trzeciej części cyklu o asertywności Wojciech Imielski, trener rozwoju osobistego.

2

Asertywność okiem trenera - cz. 2

O niebezpieczeństwach owczego pędu oraz o tym, po co nam asertywność, pisze w drugiej części cyklu o asertywności Wojciech Imielski, trener rozwoju osobistego.

Asertywność okiem trenera - cz. 1

Czym jest asertywność? Kiedy nam jej brakuje? O tym w pierwszej części cyklu o asertywności opowiada Wojciech Imielski, trener rozwoju osobistego.

8 rad na finansowe lęki

Mało kto jest wolny od martwienia się o pieniądze. Stres finansowy dopada nas niezależnie od stanu konta, talentów, które posiadamy czy sytuacji na rynku pracy. To napięcie jest w nas, a dokładniej w naszym mózgu. I właśnie dlatego możemy je kontrolować z korzyścią dla nas. Jak?

1

11 znaków, żeby zmienić sposób rozmowy

Komunikujesz się każdego dnia. Po czym poznać, że twoje kontakty z ludźmi nie zmierzają w dobrą stronę? Jak dbać o to, żeby twoja komunikacja właściwie zrozumiana? Kiedy zmienić sposób rozmowy? Nawet niewielkie zmiany mogą znacząco poprawić twoje relacje.

Stresogenny konflikt – jak sobie z nim poradzić?

W życiu czasem musisz stawić czoła trudnemu szefowi, wymagającej rodzinie, męczącym znajomym czy głośnym sąsiadom, którzy wywołują w nas stres i zmuszają do podjęcia działania. A twoja niezgoda na cudze zachowanie czy wymuszoną przez kogoś sytuację doprowadza do konfliktu. Jeśli nie możesz go uniknąć, sprawdź, jak przejść go bez szkody dla siebie.

Gorące tematy

facebook