Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Dokąd wiedzie pasja? Nowy zapach Match Point od Lacoste

Dobry wygląd
|
15.10.2021

Kiedy René Lacoste, jeden z czterech muszkieterów francuskiego tenisa w latach 20 i 30 XX wieku, projektował pierwsze ubrania dla tenisistów, chyba nie podejrzewał, że 100 lat później wciąż będzie inspirował kolejne pokolenia mężczyzn do odważnej, śmiałej gry, zawsze w duchu fair play. Tę inspirację czerpie również Arnaud Valois, francuski aktor i reżyser, będący twarzą kampanii wody perfumowanej Lacoste Match Point.

Arnaud Valois
Arnaud Valois twarzą kampanii Lacoste Match Point

René Lacoste, zwany Le Crocodile, zasłynął nie tylko jako wybitny tenisista, zwyciężający z trzema pozostałymi partnerami w Pucharze Davisa przez sześć lat pod rząd, ale również jako genialny wynalazca, projektant i prawdziwy tytan pracy. Jego legendarny styl gry, pełen skupienia, determinacji i odwagi, a także niewymuszona elegancja i kreatywność poza kortem, stały się inspiracją dla nowego zapachu męskiego Lacoste Match Point.

René Lacoste
René Lacoste (źródlo: lacoste.pl)

Match Point – wynik nigdy nie jest pewny do końca

Woda perfumowana Match Point – zapach świeży, ale głęboki i wibrujący – jest alegorią sportowego matchpointu – sytuacji, w której widownia wstrzymuje oddech, a na korcie czy boisku rozgrywana jest piłka, która może okazać się punktem zwrotnym dla wyniku starcia. Podobnie jest w życiu – bywa, że w ciągu jednej sekundy wszystko może się zmienić. Jedna decyzja, jedno spotkanie, jeden ruch – i nagle wszystko staje się jasne.

Nowa woda perfumowana Lacoste Match Point uosabia mężczyznę śmiałego, pewnego siebie i wykorzystującego szanse, jakie niesie szybko zmieniający się świat.

Arnaud Valois – mężczyzna potrafiący dostrzec okazję

Twarzą kampanii nowej wody perfumowanej Match Point jest francuski aktor, reżyser i scenarzysta, Arnaud Valois, znany polskiej widowni między innymi z „Dziewczyny z pociągu” czy „120 uderzeń serca”. Charyzmatyczny, o magnetyzującym spojrzeniu zielonych oczu, jest ucieleśnieniem mężczyzny zdeterminowanego, gotowego wykorzystać swoją szansę. Jak sam o sobie mówi: „W życiu kieruję się sercem i instynktem. Ufam sobie. I nawet, jeśli popełnię błąd, nie szkodzi. Będę miał po prostu kolejne doświadczenie.”

Arnaud Valois twarz kampanii Lacoste
Arnaud Valois - twarz kampanii Lacoste Match Point

Jak pachnie odniesione zwycięstwo?

Woda perfumowana Match Point jest intensywna, najpierw pobudza zmysły cytrynowymi, wibrującymi akordami. Stopniowo łączą się one z głową - pełną energii, pulsującą goryczką, by wreszcie eksplodować ożywczą paczulą. Ostateczne poczucie zwycięstwa przynosi elegancki i głęboki wetiwer i ciepłe nuty drzewne.

Woda zamknięta jest w eleganckim flakonie w kolorze głębokiej zieleni, ozdobionym detalami ze świata tenisa: od podstawy, gdzie widać odcisk piłki na korcie, aż po korek, stylizowany na uchwyt rakiety tenisowej. Całość jest elegancka, jak widownia Wimbledonu.

Lacoste Match Point woda perfumowana
Flakon wody perfumowanej Lacoste Match Point wieloma detalami nawiązuje do świata tenisa ziemnego

Woda perfumowana Match Point dostępna jest w pojemnościach: 30 ml, 50 ml i 100 ml w perfumeriach Douglas.

 

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie