Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję
Skład i postać: Maxigra Go 25 mg. Każda tabletka do rozgryzania i żucia zawiera 25 mg syldenafilu tworzącego się in situ z 35,12 mg syldenafilu cytrynianu. Substancje pomocnicze o znanym działaniu: każda tabletka zawiera 2,15 mg aspartamu (E951) i 70,4575 mg laktozy jednowodnej. Wskazania: Produkt leczniczy Maxigra Go jest wskazany do stosowania u dorosłych mężczyzn z zaburzeniami erekcji, czyli niezdolnością uzyskania lub utrzymania erekcji prącia wystarczającej do odbycia stosunku płciowego. W celu skutecznego działania produktu leczniczego Maxigra Go niezbędna jest stymulacja seksualna. Przeciwwskazania: Nadwrażliwość na substancję czynną lub na którąkolwiek substancję pomocniczą. Ze względu na wpływ syldenafilu na przemiany metaboliczne, w których biorą udział tlenek azotu i cykliczny guanozynomonofosforan (cGMP) nasila on hipotensyjne działanie azotanów. Przeciwwskazane jest zatem równoczesne stosowanie syldenafilu z lekami uwalniającymi tlenek azotu (takimi jak azotyn amylu) lub azotanami w jakiejkolwiek postaci. Jednoczesne stosowanie inhibitorów PDE5, w tym syldenafilu, i leków pobudzających cyklazę guanylową, takich jak riocyguat, jest przeciwwskazane, ponieważ może prowadzić do objawowego niedociśnienia tętniczego. Produktów leczniczych przeznaczonych do terapii zaburzeń erekcji, w tym syldenafilu nie należy stosować u mężczyzn, u których aktywność seksualna nie jest wskazana (np. pacjenci z ciężkimi chorobami układu sercowo-naczyniowego, takimi jak niestabilna dławica piersiowa lub ciężka niewydolność serca). Produkt leczniczy Maxigra Go jest przeciwwskazany u pacjentów, którzy utracili wzrok w jednym oku w wyniku niezwiązanej z zapaleniem tętnic przedniej niedokrwiennej neuropatii nerwu wzrokowego (ang. non-arteritic anterior ischaemic optic neuropathy, NAION) niezależnie od tego, czy miało to związek, czy nie miało związku z wcześniejszą ekspozycją na inhibitor PDE5. Nie badano bezpieczeństwa stosowania syldenafilu w następujących grupach pacjentów: pacjentów z ciężką niewydolnością wątroby, hipotonią (ciśnienie krwi < 90/50 mm Hg), po niedawno przebytym udarze lub zawale mięśnia sercowego oraz ze stwierdzonymi dziedzicznymi zmianami degeneracyjnymi siatkówki, takimi jak retinitis pigmentosa (niewielka część tych pacjentów ma genetycznie uwarunkowane nieprawidłowości fosfodiesterazy siatkówki). Stosowanie syldenafilu u tych pacjentów jest przeciwwskazane. Podmiot odpowiedzialny: Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A. Dodatkowych informacji o leku udziela: Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., ul. Bobrowiecka 6, 00-728 Warszawa, tel. +48 22 364 61 00; fax. +48 22 364 61 02. www.polpharma.pl. ChPL: 10.10.2016 r.

Stań się rozpoznawalny w swojej branży

Kariera

Kariera Stań się rozpoznawalny w swojej branży

Samo zdobycie pracy już nie wystarcza. Chcemy się rozwijać, zdobywać nowe znajomości i być rozpoznawalnymi w branży. Nie bądź anonimową osobą w swoim sektorze, daj się poznać i zdobądź szacunek jako profesjonalista.

Tagi: kariera , wizerunek , networking , budowanie wizerunku , promowanie własnej marki

Kariera Stań się rozpoznawalny w swojej branży

Pomyśl sobie „ja”!

Obecnie media interesują się każdym aspektem życia i każdą związaną z nim dziedziną. Można powiedzieć, że zawsze tak było. Jednak od tych kilku lat, kiedy media to już nie tylko TV i prasa, masz ogromną szansę rozreklamowania siebie jako profesjonalnej marki. Mamy Internet, a dzięki niemu szereg narzędzi i możliwości. Dzięki jego sile każdy może stać się osobą rozpoznawalną poprzez własne blogi, strony, wirtualne znajomości. Nie bój się, bądź pewny siebie i wierz w siebie – zachęca Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Te cechy przydadzą się w procesie budowania profesjonalnego wizerunku w sieci.

Branże kreatywne

Aby zostać zapamiętanym, bez względu na to, w jakim sektorze pracujesz, musisz zrobić coś nowego, nietuzinkowego, zauważalnego, można powiedzieć nawet – spektakularnego. W tym przypadku większe szanse na stanie się osobą rozpoznawalną mają osoby pracujące w branżach, gdzie kreatywność jest najbardziej pożądaną cechą. Są wśród nich m.in. reklama, moda, architektura. Z sektorami tymi związane są liczne nagrody, konkursy, plebiscyty, nagradzające najbardziej pomysłowe i oryginalne osoby oraz ich projekty.

Branże mniej kreatywne

W tym przypadku zadanie jest oczywiście trudniejsze. Jednak zasada pozostaje ta sama – twoje imię musi być kojarzone z czymś nowym, wcześniej nie spotykanym. Brak hucznych konkursów czy plebiscytów w twojej branży nie musi oznaczać, że twoje pomysły, publikacje czy projekty będą zawsze trafiały jedynie do szuflady szefa. Im więcej owoców twojej pracy trafi chociażby do Internetu – tym lepiej dla ciebie. Mogą to być strony branżowe, ale także portale społecznościowe, na których zainteresujesz laików swoją branżą i pracą w niej, a opublikowane przez ciebie projekty czy pomysły – zainspirują innych.

Zostanie „branżowym rzecznikiem”

Twoje nazwisko będzie z pewnością znane, jeśli zostaniesz rzecznikiem. Rzecznikiem swojej firmy, swojego działu bądź znanym i chętnie wypowiadającym się w mediach ekspertem branży. Jeśli masz coś ciekawego i nietuzinkowego do powiedzenia na temat pewnych wydarzeń w twojej branży – działaj. Początkowo będzie to wiązało się z pytaniem poszczególnych mediów o chęć zasięgnięcia twojej opinii czy oceny, ale z czasem – to media same będą prosiły cię o wypowiedź na konkretny temat.

Bez względu na to, w jakiej branży pracujesz oraz jaki sposób autopromocji swojego nazwiska wykorzystasz – pamiętaj, że jest to proces czasochłonny. Zostanie ekspertem czy osobą rozpoznawalną ze względu na profesjonalizm to zupełnie inny proces niż zostanie celebrytą. Dlatego musisz pamiętać, że proces ten musi zająć trochę czasu – opisuje Małgorzata Majewska, ekspert portalu monsterpolska.pl. Aby ludzie i media przekonały się do ciebie, twoich rekomendacji, idei czy projektów – musisz być cierpliwy. A cierpliwość to jedna z najważniejszych części składowych profesjonalizmu. Nie szukaj więc na siłę skandalu, nie twórz go. Nie rozprzestrzeniaj plotek, nie próbuj być plotkarskim „rzecznikiem” swojej branży, a osobą słowną, uczciwą i taką, która po prostu inspiruje.

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty