Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Nowe BMW Z4: roadster o sportowym charakterze

Samochody

Samochody Nowe BMW Z4: roadster o sportowym charakterze

Klasyczne proporcje i najnowocześniejsze technologie – oto najkrótsza definicja BMW Z4, które w zmodyfikowanej odsłonie debiutuje w 2013 roku.

Tagi: design

Samochody Nowe BMW Z4: roadster o sportowym charakterze

Nowe BMW Z4 to współczesna interpretacja koncepcji tradycyjnego samochodu typu roadster, odznaczającego się większą indywidualnością i przyciągającym uwagę charakterem. Samochód otrzymał nowe elementy nadwozia, zmodyfikowane detale w kabinie pasażerskiej, nowy pakiet wyposażeniowy Design Pure Traction oraz nową podstawową jednostkę napędową pracującą pod maską modelu sDrive18i.

Nowe BMW Z4 wkracza na motoryzacyjną scenę dwadzieścia pięć lat po debiucie legendarnego BMW Z1. Po prezentacji podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie (IAA) w 1987 roku, roadster ten wywołał duże poruszenie w branży, nie tylko ze względu na rewolucyjną koncepcję drzwi, ale również dzięki zwinnym i precyzyjnym właściwościom jezdnym. BMW Z1 rozpoczęło nowy rozdział w historii Roadsterów BMW, która sięga do lat trzydziestych ubiegłego stulecia. Od tego czasu BMW zaprezentowało wiele kultowych modeli, na czele z BMW 328 (zwycięzca Mille Miglia w 1940 roku) czy BMW 507 z 1955 roku. Z kolei w latach dziewięćdziesiątych XX wieku do spotęgowania ekscytacji klasycznymi, dwuosobowymi pojazdami z otwartym dachem przyczyniły się modele BMW Z3 oraz BMW Z8. W oparciu o sukces tych modeli powstało BMW Z4, czyli pierwszy Roadster firmy z otwieranym sztywnym dachem.

Stylistyka: klasyczne proporcje i nowoczesny charakter

Sukces nowoczesnych roadsterów BMW to zasługa realizacji ściśle określonej koncepcji, która ukształtowała zarówno wygląd każdego kolejnego modelu, jak również jego właściwości jezdne, w związku z czym nowe BMW Z4 jest od razu rozpoznawalne jako typowy przedstawiciel tego segmentu. Wyprofilowana maska silnika, długi rozstaw osi, nisko

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty