Na początek klienci będą mieli do wyboru tylko 2 jednostki napędowe (benzyniaka i diesla), ale za to w kilku konfiguracjach o mocy. Fani silników benzynowych dużego wyboru nie mają, mogą bowiem zamówić Golfa z motorem 1.0 eTSI o mocy 110 KM i tyle. Z dobrych informacji: jedyny motor benzynowy w ofercie Golfa kombi już w standardzie współpracuje z 7-biegowym automatem DSG.
Jeśli 110 KM to dla kogoś za mało, będzie musiał rozważyć diesla 2.0 TDI. Ten początkowo będzie oferowany w dwóch wariantach mocy – 115 i 150 KM. W słabszej odmianie kierowca ma do dyspozycji drążek 6-biegowej skrzyni manualnej, w mocniejszej przełącznik shift-by-wire 7-biegowego automatu. Wybór wkrótce się polepszy, bo importer obiecuje, że w najbliższych tygodniach paleta silników zostanie rozszerzona jeszcze o dwa benzyniaki – 1.5 TSI (130 KM) i 1.5 eTSI (150 KM), w którym „e” oznacza technologię mild-hybrid.
Zamiast przycisków ekrany i funkcja rozpoznawania gestów. Zamiast dźwigni skrzyni biegów – przełącznik
Nowy Golf Kombi cena
Na razie w polskim cenniku Varianta pominięto najuboższą wersję wyposażeniową nazwaną Golf. Niemieckie kombi dostępne jest więc w dwóch nieco droższych odmianach – Life i Style. Za otwierającą cennik kwotę 102 790 zł dostajemy już całkiem sporo, podstawowe wyposażenie Golfa obejmuje bowiem takie pozycje, jak 16-calowe obręcze aluminiowe, klimatyzację automatyczną, cyfrowe zegary, system multimedialny z 8,25-calowym ekranem dotykowym i usługi internetowe WeConnect. Golf Variant w wersji Life ma także czujniki parkowania z przodu i z tyłu, nastrojowe oświetlenie kabiny z 10 kolorami do wyboru, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą i cały orszak elektronicznych asystentów z funkcją wykrywania pieszych i automatycznego hamowania na czele.
Wersja Style powiększa tę listę o reflektory LED Plus, „reflektory na złą pogodę z funkcją statycznego doświetlania zakrętów”, 3-strefową klimatyzację, system Discover z 10-calowym ekranem dotykowym, elektrycznie regulowane sportowe fotele z funkcją masażu, oświetlenie wnętrza Ambient Plus z 30 opcjami kolorystycznymi i 17-calowe alufelgi. Na podstawową wersję Golf i usportowioną optycznie R-Line trzeba jeszcze zaczekać – tak samo jak na uterenowionego Alltracka.
W tym momencie klienci mogą więc wybierać między tymi czterema konfiguracjami:
- 1.0 eTSI/110 KM + skrzynia DSG7 | wersja Life: od 102 790 zł
- 2.0 TDI/115 KM + skrzynia manualna | wersja Life: od 108 390 zł
- 2.0 TDI/115 KM + skrzynia manualna | wersja Style: od 118 590 zł
- 2.0 TDI/150 KM + skrzynia DSG7 | wersja Style: od 134 790 zł
Krzysztof Grabek
A tak wygląda uterenowiona odmiana Alltrack. Jej ceny pozostają jeszcze tajemnicą
Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie