Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Klienci nie chcą żegnać Mitsubishi – marka odnotowuje wzrost sprzedaży

We wrześniu 2020 r. polscy klienci zarejestrowali o 32% więcej aut Mitsubishi niż we wrześniu 2019 r. Czyżby Polacy potrzebowali do zakupów impulsu wywołanego informacją o wycofaniu „trzech diamentów” z Europy? Niezupełnie, bo japońska marka przez cały rok odnotowuje u nas wzrost sprzedaży (o 6,7% w porównaniu z 2019 r.). Czy Mitsubishi jednak z nami zostanie?

Dodawanie komentarza

Moderatorzy nie usuwają komentarzy na prośbę użytkowników. Jeśli podajesz jakiekolwiek dane, telefony czy adresy, robisz to na własną odpowiedzialność.

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach w tym temacie?