Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Najadaj się i chudnij

Zrzuć wagę

Zrzuć wagę Najadaj się i chudnij

Zrzuć brzuch bez głodzenia się – proponujemy zbilansowany, czterotygodniowy plan żywienia.

Tagi: przepis , sylwetka , dieta

Zrzuć wagę Najadaj się i chudnij

Najtrudniejsze w odchudzaniu jest ograniczenie ilości spożywanych kalorii bez odczuwania ciągłego głodu. Dietetycy twierdzą, że można uniknąć uczucia wygłodzenia, spożywając przy każdym posiłku dużo białka i produktów o niskim indeksie glikemicznym, czyli węglowodanów nie powodujących wysokiego wzrostu poziomu glukozy we krwi. Im wyższa wartość IG danego produktu, tym wyższy poziom cukru we krwi. Białko sprawia, że organizm szybciej poczuje się syty, podczas gdy skrobia kontroluje apetyt i wydatkowanie energii między posiłkami.

Oto 35 posiłków, które pozwolą zrzucić tłuszczyk w cztery tygodnie

Poniedziałek:

  • Śniadanie – 2 kromki pełnoziarnistego pieczywa z niskotłuszczową pastą i 3 plastry pastrami (wołowina z przyprawami). Sok z 2 pomarańczy.
  • Przekąska – banan.
  • Lunch – 3 łyżki stołowe gotowanej czerwonej fasoli, tortilla pełnoziarnista, 2 łyżki stołowe niskotłuszczowej śmietany i 2 łyżki stołowe sosu guacamole (meksykańska salsa na bazie awokado).
  • Przekąska – niskotłuszczowy batonik zbożowy.
  • Obiad – 2 grillowane kotlety jagnięce, 150g kaszy kuskus, duża porcja brokułów gotowanych na parze.

Bilans dzienny – 2000 kalorii, 120g białka, 228g węglowodanów, 83g tłuszczu.

Wtorek:

  • Śniadanie – 6 łyżek stołowych płatków owsianych zalanych niskotłuszczowym jogurtem, łyżka stołowa suszonych owoców.
  • Przekąska – garść mieszanki suszonych owoców, ziaren i orzechów.
  • Lunch – 400ml zupy jarzynowej zagęszczonej 120g gotowanych młodych ziemniaków.
  • Przekąska – kiwi.
  • Obiad – duży grillowany filet z łososia, 200g makaronu pełnoziarnistego, 100g szparagów ze 100g świeżej śmietany i siekanym koperkiem.

Bilans dzienny – 1875 kalorii, 73g białka, 192g węglowodanów, 97g tłuszczu.

Środa:

  • Śniadanie – pełnoziarnista bułka z miodem i 80g niskotłuszczowego serka wiejskiego z kawałkami ananasa (najlepiej surowego, nie z syropu).
  • Przekąska – 2 wafle ryżowe.
  • Miseczka sałatki z soczewicy i sera feta z 3 łyżkami stołowymi gotowanego brązowego ryżu.
  • Przekąska – garść orzechów brazylijskich.
  • Obiad – 250g pełnoziarnistej tarty z warzywami.

Bilans dzienny: 1800 kalorii, 70g białka, 215g węglowodanów, 79g tłuszczu.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

Jemis
01 kwietnia 2014 o 12:32
Odpowiedz

Jest kilka bzdurnych rzeczy w jadłospisie. Banany, ziemniaki czy anansy mają bardzo wysokie IG i są zabronione w tej diecie

~Jemis

01.04.2014 12:32
1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty