Szwajcarski producent zegarków stał się oficjalnym chronometrażystą w ligach: NBA, WNBA (Women’s National Basketball Association) oraz NBA Development League (NBA D-League).
To pierwsza współpraca TISSOT w charakterze oficjalnego chronometrażysty z dużą ligą północnoamerykańską, a jednocześnie największe partnerstwo w ponad 160-letniej historii firmy. Dzięki kontraktowi TISSOT jeszcze bardziej rozszerzył swoje imponujące portfolio międzynarodowych projektów w obszarze sportu i imprez sportowych.
TISSOT, lider wśród tradycyjnych producentów szwajcarskich zegarków pod względem wielkości produkcji, a także członek The Swatch Group – największego producenta i dystrybutora zegarków na świecie – rozpoczyna współpracę z NBA w celu stworzenia najwyższej klasy systemu mierzenia czasu. Nowy, wyjątkowo precyzyjny system pomiaru czasu, włącznie z zegarami marki TISSOT odmierzającymi 24 sekundy na przeprowadzenie akcji - zostanie wdrożony na 29 arenach NBA z początkiem sezonu 2016/17 w NBA.
TISSOT z dumą wkracza do świata NBA, by budować wyjątkową więź z graczami i fanami – mówi François Thiébaud, prezydent TISSOT. – Emocje oraz duch sportu będą zawsze obecne w naszych produktach. Codziennie mierzymy się z czasem. Tworzymy produkty o wyjątkowej urodzie i precyzji. Ale najważniejsze są dla nas emocje, zarówno te niesamowite z parkietów NBA jak i innych dyscyplin sportowych.
W koszykówce każda sekunda – a nawet jedna dziesiąta sekundy – może mieć decydujące znaczenie, a współpraca z TISSOT umożliwi nam wdrożenie najwyższej klasy technologii mierzenia czasu na każdej arenie NBA – mówi Adam Silver, komisarz NBA. – Jesteśmy dumni ze współpracy z TISSOT, światową klasy marką o długiej tradycji w zakresie innowacyjnych i niezawodnych systemów czasomierzy.
Dodatkowo, firma TISSOT otrzyma ważne na całym świecie prawa licencyjne obejmujące czasomierze, zegary, zegarki oraz akcesoria dla wszystkich zespołów grających w NBA. TISSOT zapewni wsparcie w zakresie współpracy partnerskiej we wszystkich swoich sklepach detalicznych na całym świecie.
TISSOT będzie również oficjalnym chronometrażystą oraz oficjalnym zegarkiem wielu znaczących wydarzeń ligowych, włącznie z meczem gwiazd NBA All-Star Game, NBA Draft organizowanym przez State Farm Samsung NBA Summer League oraz NBA Global Games.
W ramach współpracy TISSOT swoimi działaniami obejmie wszystkie zespoły NBA oraz partnerów w zakresie transmisji z meczów ligowych. Dodatkowo, TISSOT oraz NBA będą globalnymi partnerami w zakresie imprez, marketingu, mediów oraz wprowadzania nowych reklam i materiałów reklamowych związanych z NBA.
To szwajcarski duch zakorzeniony głęboko w sercu Tissot czyni tę markę tak wyjątkową. Krzyż w logo firmy nawiązuje do Szwajcarskiej flagi i stanowi symbol wysokiej jakości i niezawodności, które zegarmistrzowie Tissot oferują nieprzerwanie od 1853 roku. Siedzibą innowacyjnej marki niezmiennie pozostaje Le Locle, w górach Szwajcarskiej Jury, co sprzyja pielęgnowaniu jej szwajcarskiego dziedzictwa. Zegarki Tissot są oryginalne i przystępne cenowo. Korzystają z wyjątkowych materiałów, oferują zaawansowaną funkcjonalność oraz wyszukane wzornictwo. Są precyzyjne i stylowe. Marka w swojej bogatej historii nie raz potwierdzała swoje wysokie kompetencje.
Tissot jest Oficjalnym Chronometrażystą i Partnerem MotoGPTM, FIM World Superbike, FIBA, AFL (ligi Futbolu Australijskiego), RBS Pucharu Sześciu Narodów Rugby oraz Mistrzostw Świata w Kolarstwie, Szermierce i w Hokeju na lodzie. Tissot sprzedaje swoje czasomierze w ponad 160 krajach świata. Marka jest członkiem,The Swatch Group, największego na świecie producenta i dystrybutora szwajcarskich zegarków. Tissot pozostaje wierny swojemu legendarnemu sloganowi „Innovators by Tradition" i wciąż zaskakuje pionierskimi rozwiązaniami. www.tissot.ch
NBA to globalne połączenie sportu i biznesu oparte na trzech zawodowych ligach sportowych: National Basketball Association, Women’s National Basketball Association oraz NBA Development League. Liga jest silnie reprezentowana na rynku międzynarodowym za sprawą biur w 13 krajach, meczów oraz programów realizowanych w 47 językach na terenie 215 krajów i terytoriów. NBA prowadzi też sprzedaż w ponad 125 000 sklepach w 100 krajach na 6 kontynentach. Zespoły NBA na początek sezonu 2014/15 liczyły rekordowe 101 międzynarodowych graczy z 37 krajów i terytoriów. Do cyfrowych zasobów NBA należą NBA.com oraz NBA Mobile, które osiągnęły rekordową popularność w sezonie 2014/15, a także NBA TV. NBA to numer 1 wśród sportowych lig w social media, dzięki ponad 875 milionom polubień i obserwujących platformy ligowe, zespołowe oraz graczy na całym świecie. Za sprawą NBA Cares, liga zajmuje się ważnymi kwestiami społecznymi dzięki współpracy z cieszącymi się światowym uznaniem organizacjami wspierającymi młodzież, rozwój i zdrowie dzieci oraz rodzin.
Wejdź na FORUM! ❯
Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie