Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

TISSOT w lidze NBA

Zegarki
|
06.10.2015
Zegarki TISSOT w lidze NBA

Marka szwajcarskich zegarków staje się pierwszym oficjalnym chronometrażystą lig NBA, WNBA oraz NBA Development League. Współpraca pozwoli uczynić grę jeszcze lepszą za sprawą nowego zintegrowanego systemu mierzenia czasu.

Zegarki TISSOT w lidze NBA

Szwajcarski producent zegarków stał się oficjalnym chronometrażystą w ligach: NBA, WNBA (Women’s National Basketball Association) oraz NBA Development League (NBA D-League).

To pierwsza współpraca TISSOT w charakterze oficjalnego chronometrażysty z dużą ligą północnoamerykańską, a jednocześnie największe partnerstwo w ponad 160-letniej historii firmy. Dzięki kontraktowi TISSOT jeszcze bardziej rozszerzył swoje imponujące portfolio międzynarodowych projektów w obszarze sportu i imprez sportowych.

TISSOT, lider wśród tradycyjnych producentów szwajcarskich zegarków pod względem wielkości produkcji, a także członek The Swatch Group – największego producenta i dystrybutora zegarków na świecie – rozpoczyna współpracę z NBA w celu stworzenia najwyższej klasy systemu mierzenia czasu. Nowy, wyjątkowo precyzyjny system pomiaru czasu, włącznie z zegarami marki TISSOT odmierzającymi 24 sekundy na przeprowadzenie akcji - zostanie wdrożony na 29 arenach NBA z początkiem sezonu 2016/17 w NBA.

TISSOT z dumą wkracza do świata NBA, by budować wyjątkową więź z graczami i fanami – mówi François Thiébaud, prezydent TISSOT. – Emocje oraz duch sportu będą zawsze obecne w naszych produktach. Codziennie mierzymy się z czasem. Tworzymy produkty o wyjątkowej urodzie i precyzji. Ale najważniejsze są dla nas emocje, zarówno te niesamowite z parkietów NBA jak i innych dyscyplin sportowych.

W koszykówce każda sekunda – a nawet jedna dziesiąta sekundy – może mieć decydujące znaczenie, a współpraca z TISSOT umożliwi nam wdrożenie najwyższej klasy technologii mierzenia czasu na każdej arenie NBA – mówi Adam Silver, komisarz NBA. – Jesteśmy dumni ze współpracy z TISSOT, światową klasy marką o długiej tradycji w zakresie innowacyjnych i niezawodnych systemów czasomierzy.

Dodatkowo, firma TISSOT otrzyma ważne na całym świecie prawa licencyjne obejmujące czasomierze, zegary, zegarki oraz akcesoria dla wszystkich zespołów grających w NBA. TISSOT zapewni wsparcie w zakresie współpracy partnerskiej we wszystkich swoich sklepach detalicznych na całym świecie.

TISSOT będzie również oficjalnym chronometrażystą oraz oficjalnym zegarkiem wielu znaczących wydarzeń ligowych, włącznie z meczem gwiazd NBA All-Star Game, NBA Draft organizowanym przez State Farm Samsung NBA Summer League oraz NBA Global Games.

W ramach współpracy TISSOT swoimi działaniami obejmie wszystkie zespoły NBA oraz partnerów w zakresie transmisji z meczów ligowych. Dodatkowo, TISSOT oraz NBA będą globalnymi partnerami w zakresie imprez, marketingu, mediów oraz wprowadzania nowych reklam i materiałów reklamowych związanych z NBA.

To szwajcarski duch zakorzeniony głęboko w sercu Tissot czyni tę markę tak wyjątkową. Krzyż w logo firmy nawiązuje do Szwajcarskiej flagi i stanowi symbol wysokiej jakości i niezawodności, które zegarmistrzowie Tissot oferują nieprzerwanie od 1853 roku. Siedzibą innowacyjnej marki niezmiennie pozostaje Le Locle, w górach Szwajcarskiej Jury, co sprzyja pielęgnowaniu jej szwajcarskiego dziedzictwa. Zegarki Tissot są oryginalne i przystępne cenowo. Korzystają z wyjątkowych materiałów, oferują zaawansowaną funkcjonalność oraz wyszukane wzornictwo. Są precyzyjne i stylowe. Marka w swojej bogatej historii nie raz potwierdzała swoje wysokie kompetencje.

Tissot jest Oficjalnym Chronometrażystą i Partnerem MotoGPTM, FIM World Superbike, FIBA, AFL (ligi Futbolu Australijskiego), RBS Pucharu Sześciu Narodów Rugby oraz Mistrzostw Świata w Kolarstwie, Szermierce i w Hokeju na lodzie. Tissot sprzedaje swoje czasomierze w ponad 160 krajach świata. Marka jest członkiem,The Swatch Group, największego na świecie producenta i dystrybutora szwajcarskich zegarków. Tissot pozostaje wierny swojemu legendarnemu sloganowi „Innovators by Tradition" i wciąż zaskakuje pionierskimi rozwiązaniami. www.tissot.ch

NBA to globalne połączenie sportu i biznesu oparte na trzech zawodowych ligach sportowych: National Basketball Association, Women’s National Basketball Association oraz NBA Development League. Liga jest silnie reprezentowana na rynku międzynarodowym za sprawą biur w 13 krajach, meczów oraz programów realizowanych w 47 językach na terenie 215 krajów i terytoriów. NBA prowadzi też sprzedaż w ponad 125 000 sklepach w 100 krajach na 6 kontynentach. Zespoły NBA na początek sezonu 2014/15 liczyły rekordowe 101 międzynarodowych graczy z 37 krajów i terytoriów. Do cyfrowych zasobów NBA należą NBA.com oraz NBA Mobile, które osiągnęły rekordową popularność w sezonie 2014/15, a także NBA TV. NBA to numer 1 wśród sportowych lig w social media, dzięki ponad 875 milionom polubień i obserwujących platformy ligowe, zespołowe oraz graczy na całym świecie. Za sprawą NBA Cares, liga zajmuje się ważnymi kwestiami społecznymi dzięki współpracy z cieszącymi się światowym uznaniem organizacjami wspierającymi młodzież, rozwój i zdrowie dzieci oraz rodzin.

 

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie