Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Nowy Harley-Davidson Breakout

Motocykle

Motocykle Nowy Harley-Davidson Breakout

Nowy limitowany model Softail łączy moc silnika Twin Cam 110B ze zindywidualizowanymi detalami niespotykanymi w żadnym motocyklu produkowanym seryjnie. Breakout charakteryzuje się nadającym dumnego wyglądu kątem pochylenia główki ramy i olśniewającym wykończeniem.

Tagi: motocykl , Harley-Davidson , charakter , akcesoria , akt , porządek

Motocykle Nowy Harley-Davidson Breakout

Na drodze CVO Breakout jest jak pokryta chromem pięść rozdzierająca powietrze każdym otwarciem przepustnicy.

Według Kirka Rasmussena, Styling Managera Harley-Davidson, Breakout ma prezentować bardzo zdecydowaną postawę. - Rozbieramy motocykl do samego szkieletu i rozpoczynamy pracę od tego miejsca. - powiedział Rasmussen. - Stylista Mark Daniels stworzył najpierw koncepcję motocykla typu hot rod o surowym wyglądzie, a następnie my zabraliśmy się do pracy. Aby zbudować kompaktowy, muskularny profil, obcięliśmy błotniki do granic dozwolonych prawem, przez co na obu końcach motocykla opony stały się bardziej widoczne. Ta sama zasada miała zastosowanie do konsoli, którą zmniejszyliśmy, użyliśmy także przewodów w oplocie ze stali nierdzewnej. Daje to nam większą powierzchnię dla malowania i wykończeń, co jest ważnym elementem formuły CVO.

Historia modelu CVO Breakout rozpoczyna się od silnika Twin Cam 110B V-Twn o pojemności 1802 cm3 i momencie obrotowym rzędu 165 Nm, co daje CVO Breakout najlepszy stosunek mocy do masy wśród obecnych modeli CVO. Breakout przenosi malowanie motocykli produkowanych seryjnie na nowy poziom indywidualizacji. Dwa motywy tematyczne malowania wykorzystują również dodatki z ręcznie polerowanej stali na zbiorniku paliwa i błotnikach. Trzeci motyw obejmuje malowanie według ręcznie wykonanego wzornika. Ilość ręcznej pracy potrzebnej do wykończenia malowanych elementów sprawia, że każda część jest wyjątkowa.

Nowe polerowane koła typu Turbine są kolejną nowością w modelu CVO Breakout. - Wyolbrzymiliśmy je, wydłużając ramiona do samej obręczy, co sprawia, że koła wyglądają na większe. - powiedział Rasmussen. - Koło przednie ma 21 ramion. Wydaje mi się, że ramiona tylnego koła wyglądają trochę złowieszczo. Mimo wielkiej średnicy, 21-calowe przednie koło ze 130 mm oponą i 18-calowe tylne koło z 240 mm oponą, dają temu motocyklowi solidną podstawę.

Inne elementy wykonywane na zamówienie wprowadzone w modelu CVO Breakout obejmują szeroki przód z niewielką podstawą lampy przedniej i chromowany zbiornik paliwa wykonany z odlewanego aluminium. Podwozie Softail powiela czyste kontury znakomitej ramy hardtail, ale wykorzystuje sterowanie tylnym zawieszeniem przy pomocy amortyzatorów montowanych poziomo i ukrytych pod silnikiem. Elektroniczny tempomat, system ABS, bezkluczykowy zapłon oraz fabryczny system zabezpieczeń Harley-Davidson stanowią standardowe wyposażenie CVO Breakout.

Główne cechy CVO Breakout

1. Silnik Screamin’ Eagle Twin Cam 110B o pojemności 1802 cm3, wyrównoważony i sztywno mocowany na ramie osiąga moment obrotowy rzędu 165 Nm przy 3500 obr./min. Silnik jest wyposażony w elektroniczny sekwencyjny wtrysk paliwa ESPFI oraz układ elektronicznego sterowania przepustnicą ETC i współpracuje z 6-stopniową skrzynią biegów Cruise Drive.
 

2. Sprzęgło typu Assist & Slip charakteryzuje się ześlizgiem podczas redukcji przełożenia, przez co zmniejszone zostało obciążenie układu napędowego i poprawione zostało czucie zmiany biegu, a nowy projekt pozwolił dwukrotnie wydłużyć okres eksploatacji tarcz sprzęgłowych w cyklach testowych. Hydrauliczne wspomaganie sprzęgła zostało ulepszone w celu zmniejszenia wymaganego nacisku na klamkę sprzęgła; siła maksymalna potrzebna do wciśnięcia dźwigni została zmniejszona o 10 procent, a siła potrzebna do jej przytrzymania o 17 procent. Wreszcie nowy kształt klamki sprzęgła umożliwia wykonywanie krótszych ruchów i optymalizuje jej obsługę.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty