„JAR w sercu, rock w menu, ogień na scenie” – takim hasłem swoich gości zapraszają restauracje Whiskey in the Jar® SteakHouse & Rock’n’Roll w Poznaniu, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Warszawie. To jedne z tych miejsc, w których towarzystwo pełnego energii i radości życia tłumu pozwala docenić smak dobrej zabawy i dobrej whiskey, zwłaszcza w koktajlach podawanych tu w słynnych słojach (z ang. JAR - słój).
Whiskey in the Jar to atmosfera amerykańskiej wolności i zabawy
Jest to jedna z najlepiej rozwijających się sieci lokali w Polsce, oferująca dania amerykańskiej kuchni oparte na wybornej wołowinie i oryginalnych koktajlach wykonanych na bazie Jima Beama, Maker's Marka i Auchentoshana wg autorskich receptur. A to wszystko w towarzystwie dobrego rocka (nierzadko w wykonaniu artystów na żywo).
Whiskey in the Jar® stał się kultowym miejscem spotkań dla tych, którzy cenią smak najlepszej wołowiny, amerykańskiej zabawy i wolności.
W "Whiskey in the Jar" steki przyrządza się z sezonowanej wołowiny z wybranych hodowli
Alians Stock Polska (dystrybutora bourbonów Jim Beam i Maker’s Mark oraz szkockiej whisky Auchentoshan) oraz "Whiskey in the Jar" wydaje się być na tyle naturalny, że promowany jest przez animatorów tej inicjatywy hashtagiem: #wreszcierazem. I trudno się nie zgodzić ze stwierdzeniem, że świetnie przyrządzone steki wymagają wręcz dopełnienia dobrym bourbonem, nie tylko w koktajlach.
Łukasz Konieczny, Business Development and On Trade Director, Stock Polska, tak komentuje nowo nawiązaną współpracę brandów:
„Charakter marki Whiskey in the Jar® jest nam bardzo bliski. Mamy wspólne DNA. Jakość, oryginalność, odwaga w działaniu, no i ten rock`owy pazur. Znajdziecie nas w lokalach, w których możecie być sobą! My tam już jesteśmy. We wszystkich lokalizacjach możecie spróbować specjalnie przygotowywanych JAR’ów na naszych światowych markach, m.in. Jim Beam, Maker’s Mark, czy szkockim single malt Auchentoshan”.
Michał Bobrowski – Global Beverage Manager, Whiskey in the Jar®:
„Whiskey in the Jar® było, jest i będzie obecne. Nowe rozdanie, które mamy przed sobą jest realizacją kolejnych wizjonerskich celów, do których wykonania zapraszamy pewnych, odważnych i innowacyjnych partnerów, stąd nasza współpraca ze Stock Polska. Przywiązujemy ogromną wagę do brandów, z którymi współpracujemy, aby jakość, która jest naszym wyznacznikiem tylko wzrastała”.
"Whiskey in the Jar" to typowo amerykańskie menu i atmosfera
Grzegorz Kuźnicki – On Trade Chains and Specialist Wholesalers Manager, Stock Polska – potwierdza:
„Obecność marek dystrybuowanych przez Stock Polska w Whiskey in the Jar® jest potwierdzeniem jakości produktów, ale też kontynuacją strategii poszczególnych brandów, które charakterem wpisują się w to miejsce”.
Jim Beam, Maker’s Mark i szkocki single malt Auchentoshan - teraz wszystkich będzie można spróbować w sławnych słojach w "Whiskey in the Jar"
Więcej na: www.whiskeyinthejar.pl
Dla tych, którzy chcieliby spróbować tych smaków także w samodzielnie przyrządzonych koktajlach podajemy przepisy tutaj:
- Jim Beam Kentucky Straight Bourbon Whiskey
- Jim Beam Black Extra Aged
- Jim Beam Double Oak
- Jim Beam Rye Whiskey Pre-Prohibition Style
- Maker’s Mark Kentucky Straight Bourbon
Marek Wiśniewski
Wejdź na FORUM! ❯
Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie