TEST: KIA Sorento 1.6 T-GDI HEV AWD – Alternatywa dla klasy premium
Jaki powinien być idealny SUV? Przede wszystkim duży, czyli dorównujący praktycznością vanom i z możliwością zamówienia trzeciego rzędu siedzeń. Ale tyle do ideału nie wystarczy – SUV powinien mieć napęd 4x4 (to najczęściej odróżnia go od crossovera) i wyważone właściwości jezdne, dzięki którym rodzina dojedzie do celu podróży bez obaw o nudności. Taka jest właśnie nowa KIA Sorento.
Dodawanie komentarza
Moderatorzy nie usuwają komentarzy na prośbę użytkowników. Jeśli podajesz jakiekolwiek dane, telefony czy adresy, robisz to na własną odpowiedzialność.
Komentarze
jeździłem wersją 2010r. diesel z manualem. to był sportowy czołg. ta nowa wersja jest już tylko czołgiem. i tak wygląda. ociężale. a automat jeździ jak w starym rodzinnym vanie. Ty mu w gaz a on się musi namyślić
24.03.2021 08:20