Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech. Można się z nim zaprzyjaźnić

Nie da się ukryć, że Francuzi mają rękę do miejskich samochodów. Rekordy popularności od lat notują Renault Clio, Peugeot 208 i Citroen C3. Naturalnym zatem stał się pomysł na budowę podobnych konstrukcji, ale o zwiększonym prześwicie i bardziej uterenowionym charakterze. Przynajmniej w marketingowych sloganach, bo w rzeczywistości trudno takimi samochodami zapuszczać się poza asfaltowe szlaki.

Dodawanie komentarza

Moderatorzy nie usuwają komentarzy na prośbę użytkowników. Jeśli podajesz jakiekolwiek dane, telefony czy adresy, robisz to na własną odpowiedzialność.

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach w tym temacie?

Komentarze

arek
24 kwietnia 2024 o 15:18

Rozumiem, że dzisiaj za pieniądze jest wszystko. Ale aż tak?
Ten silnik to wzór śmietnika. To mistrzowskie połączenie braku wiedzy, kwalifikacji, rozumu i szacunku dla klienta. Silnik, który potrafi się rozlecieć po 30000km, bez nadmiernej ekspolatacji.
Najlepszy komentarz o tym silniku- "Francuzom udało się dokonać niemożliwego- połączyli wszystkie wady rozrządu na łańcuchu z wszystkimi wadami rozrządu na pasku".
Jak można reklamować taki poziom gónwa?
Jutub:
Silnik 1.2 PureTech pod lupą UOKiK. Będzie grubo?
NIE KUPUJ 1.2 VTI PureTech Wady konstrukcyjne - tego NIE da się naprawić wyjaśniam problemy.
Mokry pasek rozrządu 1.2 PureTech | Peugeot, Citroen | Pasek rozrządu rozpuszcza się

~arek

24.04.2024 15:18