Citroen C3 Aircross 1.2 PureTech. Można się z nim zaprzyjaźnić
Nie da się ukryć, że Francuzi mają rękę do miejskich samochodów. Rekordy popularności od lat notują Renault Clio, Peugeot 208 i Citroen C3. Naturalnym zatem stał się pomysł na budowę podobnych konstrukcji, ale o zwiększonym prześwicie i bardziej uterenowionym charakterze. Przynajmniej w marketingowych sloganach, bo w rzeczywistości trudno takimi samochodami zapuszczać się poza asfaltowe szlaki.
Dodawanie komentarza
Moderatorzy nie usuwają komentarzy na prośbę użytkowników. Jeśli podajesz jakiekolwiek dane, telefony czy adresy, robisz to na własną odpowiedzialność.
Komentarze
Rozumiem, że dzisiaj za pieniądze jest wszystko. Ale aż tak?
Ten silnik to wzór śmietnika. To mistrzowskie połączenie braku wiedzy, kwalifikacji, rozumu i szacunku dla klienta. Silnik, który potrafi się rozlecieć po 30000km, bez nadmiernej ekspolatacji.
Najlepszy komentarz o tym silniku- "Francuzom udało się dokonać niemożliwego- połączyli wszystkie wady rozrządu na łańcuchu z wszystkimi wadami rozrządu na pasku".
Jak można reklamować taki poziom gónwa?
Jutub:
Silnik 1.2 PureTech pod lupą UOKiK. Będzie grubo?
NIE KUPUJ 1.2 VTI PureTech Wady konstrukcyjne - tego NIE da się naprawić wyjaśniam problemy.
Mokry pasek rozrządu 1.2 PureTech | Peugeot, Citroen | Pasek rozrządu rozpuszcza się
24.04.2024 15:18