Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Spalaj tłuszcz, buduj mięśnie

Zrzuć wagę

Zrzuć wagę Spalaj tłuszcz, buduj mięśnie

Wciąż budujesz masę zamiast rzeźby? Dość obżarstwa! Zadbaj o swoją dietę, postępując zgodnie z radami ekspertów.

Tagi: sylwetka , dieta , dieta po 40 , dieta dla mężczyzn , jak schudnąć , przykładowy jadłospis

Zrzuć wagę Spalaj tłuszcz, buduj mięśnie

Zabaw się w dietetyka. Określ codzienne spożycie kalorii, zapamiętując, co jadłeś przez cały dzień. Jeśli w weekend jesz inaczej, policz osobno kalorie spożyte w tym czasie. Zapisz sobie to wszystko i policz, ile jesz i co jesz. Przyjrzyj się liście i zastanów się:

Ile porcji warzyw i owoców dziennie zjadasz?

Przyjmij, że jedna porcja odpowiada 1 szklance surowych lub 1/2 gotowanych produktów. To największa żywieniowa dziura w diecie przeciętnego mężczyzny – zdaniem dietetyków. Spróbuj przestawić się na 2-4 porcje owoców i 3 porcje warzyw dziennie. Jeśli postarasz się o to dbać przez 2 tygodnie, nagle przestaniesz mieć ochotę na niezdrowe przekąski – podkreślają eksperci.

Czy jesz wystarczająco dużo białka?

Fachowcy radzą, aby dziennie spożywać 2 gramy białka na każdy kilogram wagi, którą chcesz osiągnąć. Może cię zdziwić, jak dużo ci do tego brakuje. Jeśli masz problem, by zapewnić sobie dość białka, pomóż sobie specjalnymi napojami, odżywkami wysokobiałkowymi.

Ile kalorii dziennie spożywasz?

Do liczby, którą uzyskałeś, dodaj jeszcze 40%, bo większość osób liczących kalorie mniej więcej o tyle się właśnie myli! By mocno stracić na wadze, ogranicz spożycie produktów mącznych i sztucznie słodzonych.

Zdrowa męska przekąska

Skończ z bezmyślnym podjadaniem dzięki zmyślnej liście zdrowych przekąsek. Dietetycy sporządzili listę zdrowych produktów, które można jeść między posiłkami. Jeśli chcesz coś przekąsić, wybierz po jednym, dowolnym elemencie z każdej kolumny poniższej tabelki, a uzyskasz pełnowartościową przekąskę, zawierającą tylko 200 kalorii, która pozwoli ci zaspokoić zapotrzebowanie na białko, tłuszcz i błonnik, a także dostarczy antyoksydantów.

Jedz to... ...z tym
masło orzechowe lub migdałowe (1 łyżeczka) jabłko
szynka lub indyk (3 plasterki) brzoskwinia
jogurt naturalny (3/4 kubeczka) seler naciowy (5 krótkich łodyg)
twardy ser (cheddar, parmezan) (1 plasterek) borówki (szklanka)
serek wiejski 2% (1/2 kubeczka) małe marcheweczki (szklanka)

To naprawdę nie powinien być wielki wysiłek, aby jeszcze przed wakacjami zmienić swoje codzienne złe nawyki i zadbać wreszcie o swoją dietę. Do dzieła!

Bartek Kulesza  

 

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (1) / skomentuj / zobacz wszystkie

Marcin
11 kwietnia 2016 o 10:26
Odpowiedz

Robię tak od początku lutego. Efekt? 15 kg mniej. I oby tak dalej. (11.04.2016)

~Marcin

11.04.2016 10:26
1

Gorące tematy

facebook