Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

55 sposobów na pozbycie się opony

Zrzuć wagę

Zrzuć wagę 55 sposobów na pozbycie się opony

Gotowy, by pozbyć się mięśnia piwnego raz na zawsze? Proponujemy 55 prostych, wykonalnych (i tak, nawet przyjemnych) sposobów na pozbycie się tłuszczu, bez rezygnowania z obiadu i morderczych treningów.

Tagi: odchudzanie , dieta dla mężczyzn , dieta dla faceta , dieta odchudzająca , dieta po czterdziestce , utrata wagi , sposoby na odchudzanie

Zrzuć wagę 55 sposobów na pozbycie się opony

Mężczyźni często odkładają dodatkowe kilogramy w okolicy pasa. Według statystyk przeciętny mężczyzna dziś jest około 11 kilogramów cięższy od przeciętnego mężczyzny z 1960 roku, a wartość ta ciągle idzie w górę. Kiedyś byliśmy szczuplejsi, ale to nie jest nieodwołalny wyrok, skazujący nas na nadwagę. Istnieją sposoby na pozbycie się tłuszczu.

W rzeczywistości chodzi o to, że zrzucanie balastu wymaga wielu różnych strategii i podejść – wszystko zależy od twojej genetyki, metabolizmu, siły woli i tak dalej. To, co działa w przypadku twojego kumpla, nie musi wcale pomóc tobie. Dla uproszczenia więc zebraliśmy w jednym miejscu 101 rad, pozwalających na podkręcenie metabolizmu, zrzucenie brzucha i wyrzeźbienie mięśni. Musisz popróbować każdego i wybrać to, co działa dla ciebie najlepiej.

Tak, tracenie na wadze to ciężka praca. Ale jeśli się na nią zdecydujesz (i co tydzień wdrożysz w życie jedną lub kilka z tych rad), będziesz na prostej drodze do mniejszego obwodu w pasie. Kto mówi, że czas chwały już minął?

1. Jedz więcej białka

Około 25%–30% kalorii w każdym gramie białka jest spalanych w procesie trawienia, w porównaniu do zaledwie 6%–8% kalorii z węglowodanów. Policz. Oszczędzasz 41 kalorii za każdym razem, gdy zamieniasz 50 gramów węglowodanów na 50 gramów białka.

2. Czytaj etykiety

Unikaj żywności zawierającej syrop glukozowo-fruktozowy. Jego spożycie wzrosło o więcej niż 350% od 1971 roku, ze względu na słodzone napoje gazowane, pieczywo, a nawet przyprawy. Wraz ze wzrostem jego spożycia, wzrasta też procent osób otyłych.

3. Podnieś tyłek

Wszystkie ćwiczenia wykonuj stojąc, a nie leżąc. Spalisz do 30% więcej kalorii. Wyciskanie zastąp pompkami szwedzkimi.

4. Różnicuj wysiłek

Kiedy podnosisz ciężary, wykonuj superserie, w których naprzemiennie będziesz ćwiczył dolne i górne partie ciała. W ten sposób jedne grupy mięśniowe odpoczywają, podczas gdy drugie ćwiczą. Pozwala to twoim mięśniom wykonywać maksymalną pracę przy ograniczonych przerwach między seriami, dzięki czemu trening jest szybszy i efektywniejszy.

5. Ćwicz na ślepo

Kiedy ćwiczysz na orbitreku, spróbuj puścić uchwyty i zamknąć oczy (bądź ostrożny!). Bez wizualnych informacji zwrotnych twoje mięśnie będą musiały pracować ciężej, byś mógł utrzymać równowagę, spalając więcej kalorii.

6. Polub pracę w ogródku

Traktuj każdą aktywność fizyczną – nawet te jej rodzaje, których starasz się unikać, takie jak koszenie trawy – jak szansę na spalenie tłuszczu i poprawienie kondycji (oczywiście o ile używasz ręcznej kosiarki).

7. Przegryzaj ogórki kiszone

Jeden plasterek to tylko jedna kaloria. I masa witamin, odkwaszenie organizmu i zdrowsze jelita.

8. Rób większe kroki

Jeśli używasz ruchomych schodów na siłowni, pomijaj jeden stopień na pięć. Potem zrób jeden duży krok, by wrócić do normalnego rytmu. Wymaga to dodatkowej pracy mięśni, która prowadzi do efektywniejszego spalania tłuszczu.

9. Zadbaj o motywację

Raz na tydzień obejrzyj film, który zainspiruje cię do ćwiczeń. Na przykład: Rocky’ego (siłownia), Kolarzy (jazda na rowerze), Mistrzowski rzut (sporty zespołowe) albo Rydwany ognia i Przed metą (bieganie).

10. Pobijaj rekordy

Rzuć sobie wyzwanie i postanów sobie, że co trening przebiegniesz szybciej określony dystans (nawet jeśli będzie to 200 metrów). Dzięki temu za każdym razem będziesz spalał więcej kalorii.

11. Potłucz duże talerze

I kup mniejsze. W ten sposób, nawet jeśli wypełnisz talerz po brzegi, zjesz mniej, niż wtedy, gdy wypełnisz po brzegi te, które masz teraz.

12. Ogranicz węglowodany

Tak, wiem, słyszysz o tym już po raz tysięczny. Powód jest prosty: to działa. Wiele przeprowadzonych ostatnio badań wykazało, że mężczyźni, którzy ograniczyli spożycie węglowodanów do 8%, stracili 3 kilogramy tłuszczu i zyskali 2 kilogramy mięśni w ciągu 6 tygodni.

13. Najpierw podnoś, potem biegaj

Kiedy wykonasz trening cardio po treningu siłowym – w momencie, gdy już i tak jesteś zmęczony – ta sama szybkość i intensywność da lepsze efekty niż wcześniej.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty