Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

siłownia

Zmotywuj się do treningu

Rusz się!

Potreningowy haj to prawdziwe, intensywne uczucie, warte każdego wysiłku – jednak brak motywacji przed treningiem również ma swoją moc. Jeśli się mu poddasz, coraz częściej będziesz rezygnował z siłowni. Jak więc podnieść tyłek i wyjść z domu w te lodowate dni, kiedy ciemno robi się o 16, a tobie zupełnie brak czasu na myślenie o kondycji?

więcej »

17 sposobów na realizację postanowień noworocznych

Sylwetka

Będę żył lepiej, jadł zdrowiej, trenował więcej, pracował mniej i w ogóle będę najlepszą możliwą wersją siebie – jeśli choć jedno z tych postanowień padło z twoich ust na początku tego roku, to ten artykuł jest dla ciebie. Pomożemy ci dotrzymać słowa!

więcej »

Legalne anaboliki, czyli jak budować mięśnie szybko i bez sterydów

Sylwetka

Chcesz szybko zbudować piękną sylwetkę i zaczynasz się rozglądać za suplementami? Stop! Najpierw przeczytaj rady doświadczonego trenera i dietetyka, Igora Mieńkowskiego i poznaj sposoby, na podkręcenie twojego treningu w sposób naturalny i bezpieczny.

więcej » 1

Siłownia faceta po 40.

Sylwetka

Walka z wielkim brzuchem okazuje się priorytetem dla wielu facetów po 40. Chcą ćwiczyć i szybko uzyskać oczekiwany efekt. Ale nie jest to sprawa prosta i oczywista. O tym jak trenować, by osiągnąć najlepsze rezultaty mówi Łukasz Kaźmierczak, mistrz Polski i uczestnik mistrzostw świata w kulturystyce, a także specjalista od treningu i diety.

więcej » 1

9 sposobów na zwiększenie efektywności treningu

Sylwetka

Oto jest! Doskonały program treningowy! Żartuję. Ale przykuło to twoją uwagę, prawda? W gruncie rzeczy wiele osób marnuje czas, poszukując „doskonałego programu treningowego”. Możesz o nim usłyszeć od napakowanego kolesia w siłowni albo w reklamie kolejnego wydania magazynu sportowego. Może natkniesz się na niego w ulotce jakiegoś produktu lub sklepie z odżywkami.

więcej »

Sezon na masę

Sylwetka

Nadchodzi zima, a to oznacza, że entuzjaści kulturystyki skupią się na budowaniu masy. Nie jest to jednak tak proste, jak się wydaje. Wielu nie zastanawia się zbyt wiele, pakując w siebie mnóstwo śmieciowego jedzenia i obserwując rosnącą wagę. Są przekonani, że pracują nad masą, podczas gdy w rzeczywistości po prostu tyją.

więcej » 1

Popraw kondycję nie wychodząc z domu

Sylwetka

Są takie dni, kiedy z przyjemnością idziesz na siłownię, by odreagować ciężki dzień w pracy. Wchodzisz, męczysz się, wychodzisz i czujesz się jak nowo narodzony. Są jednak też takie dni, kiedy siłownia po prostu wkurza. Zbyt dużo osób, ktoś szczęka sztangami albo gada, kiedy powinien szczękać, i wszystko, na co masz ochotę, to wyjść jak najszybciej. Wiesz co? Zrób to i zafunduj sobie morderczy trening w domu!

więcej »

Domowa siłownia w małym mieszkaniu? To możliwe!

Sylwetka

Siłownia w domu to wygodne rozwiązanie, na które chętnie zdecydowałoby się wielu mężczyzn. Nie każdy ma czas chodzić regularnie na treningi, a własna siłownia znacznie ułatwia sprawę, bo daje możliwość pracy nad sylwetką w dowolnej chwili bez wychodzenia na zewnątrz. Myślisz, że masz za małe mieszkanie? Nic bardziej mylnego. Doskonałe miejsce do ćwiczeń można urządzić praktycznie na dowolnym metrażu.

więcej »

Trening obciążeniowy a utrata wagi

Sylwetka

Jeśli próbujesz zrzucić wagę, to ćwiczenia obciążeniowe przyniosą ci podwójne korzyści. Gdy układasz swój program treningowy, warto, by znalazły się w nim zarówno ćwiczenia obciążeniowe, jak i te nieobciążeniowe. Pamiętaj jednak, że te pierwsze szybciej doprowadzą cię do celu.

więcej »

Ulepsz swój trening

Sylwetka

Jakich błędów powinieneś unikać, na co koniecznie musisz zwrócić uwagę, czego nie wolno ci zaniedbywać, podczas pracy nad sylwetką oraz kondycją. Najlepsi trenerzy mają dla ciebie kilka świetnych pomysłów, jak zrobić z faceta przeciętnego - faceta mniej przeciętnego i bardziej podobnego do zawodowca. Ich rady są bezcenne i z pewnością działają.

więcej »

Gdy nie widać efektów na siłowni

Sylwetka

Jeśli sumiennie wykonujesz ćwiczenia na siłowni, a nie widzisz pożądanych efektów, możesz stracić motywację do dalszej pracy. Co zatem zrobić, aby tego uniknąć? Oto kilka prostych rad, o których warto zawsze pamiętać.

więcej »

Kardio dwudziestka

Sylwetka

Mało czasu? Oto 20 ciekawych i nietypowych ćwiczeń, pozwalających spalić trochę tłuszczu i stać się zdrowszym w jedyne 20 minut. Pamiętaj, że zróżnicowane ćwiczenia o różnej intensywności, wykonywane w krótszym czasie, dają często lepsze efekty niż długie, jednostajne treningi.

więcej »

Hantle wracają do łask

Sylwetka

Niedoceniane hantle: leżą gdzieś w kącie w siłowni, ignorowane przez większość klientów, tuż obok dużo chętniej używanych maszyn do podnoszenia ciężarów czy potężnych sztang. Jednak coraz więcej osób uważa, że hantle są lepsze od tych wszystkich wyszukanych sprzętów.

więcej » 4

Zadbaj o siebie. To proste.

Klinika ciała i ducha

Facet po 40., jak dowodzą nasze badania, jest bardzo atrakcyjnym kąskiem dla dam. Ale pod jednym warunkiem - musi być zadbany. Sprawdź nasze sposoby na to, by poczuć się atrakcyjnym, pełnym energii i siły mężczyzną.

więcej »

Seksowne części faceta

Sylwetka

W naszej ankiecie zapytaliśmy kobiety, jakie części męskiego ciała są dla nich najbardziej podniecające. Dziś przekazujemy wam tę tajemną wiedzę wraz ze wskazówkami, jak kształtować te najseksowniejsze elementy faceta, by przyciągały wzrok płci przeciwnej.

więcej »

Na siłownię nigdy nie jest za późno!

Sylwetka

Wysportowane ciało budzi szacunek nie tylko płci pięknej. Przydaje się również w kontaktach biznesowych. Budzi respekt. "Ten człowiek poświęcił dużo czasu, wysiłku i determinacji, by wypracować taką sylwetkę. Zatem jako pracownik, partner w interesach również musi wykazywać podobne cechy. "

więcej » 9

Jak trenować po czterdziestce

Sylwetka

Kiedy człowiek ma 20 lat, zapewne wszystko co robi na siłowni, robi nieprawidłowo. Zbyt dużo ćwiczeń dla jednej grupy mięśni, zbyt wiele powtórzeń i przerw, a przede wszystkim – brak jasnego celu ćwiczeń. Kiedy jest się młodym, można sobie pozwolić na takie błędy. Ale w miarę jak dojrzewamy, oczekujemy większego zysku z wysiłku, który wkładamy w podnoszenie tych wszystkich ciężarków i ciężarów.

więcej » 24

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty