Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

kondycja fizyczna

Trzy testy kondycji

Sylwetka

W jakiej jesteś formie? Ile zrobisz przysiadów a ile pompek w ciągu dwóch minut? Jaki masz poziom mocy? Zrób trzy proste testy kondycji.

więcej » 8
array(1) { [0]=> array(48) { ["id"]=> string(3) "889" ["slug"]=> string(25) "trzy-testy-na-dobra-forme" ["dont_use_tags"]=> string(0) "" ["title"]=> string(19) "Trzy testy kondycji" ["avatar_description"]=> string(40) "Test kondycji - w jakiej jesteś formie?" ["avatar_alt_text"]=> string(13) "test kondycji" ["lead"]=> string(141) "W jakiej jesteś formie? Ile zrobisz przysiadów a ile pompek w ciągu dwóch minut? Jaki masz poziom mocy? Zrób trzy proste testy kondycji." ["has_superbox"]=> bool(true) ["has_superbox_main"]=> bool(true) ["has_superbox_sticker"]=> bool(false) ["superbox_content"]=> string(0) "" ["superbox_title"]=> string(19) "TRZY TESTY KONDYCJI" ["superbox_avatar"]=> string(19) "superbox_avatar_889" ["body"]=> string(2507) "

Sprawdź swoją wydajność i dowiedz się, jak szybko poprawić kondycję

Test kondycji 1: ile pompek zrobisz w ciągu 2 minut?

Popraw swój wynik: Wykonuj 10 serii po 10 powtórzeń pompek (klasyczne, z szerokim rozstawem rąk, z wąskim rozstawem rąk, pogłębione, na pięściach, z unoszeniem nóg). Jeśli poczujesz, że nie jesteś w stanie już zrobić więcej powtórzeń, oprzyj kolana o podłogę i nie przestawaj ćwiczyć. Jeśli chcesz wzmocnić mięśnie, musisz zmusić je do wysiłku.

Test kondycji 1: ile brzuszków zrobisz w ciągu 2 minut?

Popraw swój wynik: Większość ludzi ćwiczy tylko górne mięśnie brzucha. Aby równomiernie budować masę mięśniową, musisz również wykonywać ćwiczenia na dolne oraz skośne mięśnie brzucha. Włącz do swojego treningu podciąganie na drążku i ćwiczenia na mięśnie skośne brzucha.

[article_adv]

Test kondycji 1: jaki dystans przebiegniesz w 12 minut?

(test Coopera, dane dla grupy wiekowej 40-49 lat)

Popraw swój wynik: Potrenuj bieganie. Pokonaj dystans 400 metrów z taką prędkością, żeby osiągnąć 80 procent swojego maksymalnego tętna (aby obliczyć tę wartość, odejmij swój wiek od liczby 220), a potem odpoczywaj tak długo, aż tętno spadnie do około 60 procent. Postaraj się wykonać pięć powtórzeń. Dzięki temu zwiększysz swoją wytrzymałość, nauczysz się pokonywać dystans w krótszym czasie i szybciej dojdziesz do siebie po wysiłku.

Juliusz Strykowski

" ["ancestor_id"]=> string(1) "4" ["advimg"]=> string(0) "" ["lead_on_first"]=> bool(true) ["ctime"]=> string(10) "1358954600" ["gradation"]=> string(2) "10" ["gradation_sub"]=> string(1) "0" ["adv"]=> bool(false) ["signin"]=> bool(false) ["after18"]=> bool(false) ["art_category_id"]=> string(2) "22" ["is_gadget"]=> bool(false) ["vote_title"]=> string(0) "" ["with_advbox"]=> bool(false) ["advbox"]=> string(0) "" ["link_url"]=> string(46) "https://facetpo40.pl/forum/silownia,forma,11,2" ["link_info"]=> string(28) "Rozmawiaj na FORUM o formie!" ["link_alt"]=> string(0) "" ["download_file"]=> string(0) "" ["seo_title"]=> string(45) "Trzy testy kondycji. W jakiej jesteś formie?" ["seo_description"]=> string(134) "Dbasz o kondycję fizyczną? Zrób trzy proste testy kondycji. Sprawdź swoją wydajność i dowiedz się, jak poprawić swoje wyniki." ["seo_keywords"]=> string(0) "" ["show_recommend"]=> bool(true) ["show_random"]=> string(1) "3" ["show_other_random"]=> string(1) "3" ["avatar"]=> string(18) "/avatar/avatar_889" ["visits_counter"]=> string(5) "24261" ["comments_counter"]=> string(1) "8" ["published_active"]=> bool(true) ["published_start"]=> string(1) "0" ["published_end"]=> string(1) "0" ["like_counter"]=> string(1) "0" ["unlike_counter"]=> string(1) "0" ["photos_counter"]=> NULL ["ArtCategory"]=> array(18) { ["id"]=> string(2) "22" ["name"]=> string(8) "Sylwetka" ["root_id"]=> string(1) "0" ["isleaf"]=> bool(true) ["video_gradation"]=> string(1) "0" ["gallery_gradation"]=> string(1) "0" ["index_gradation"]=> string(1) "0" ["isactive"]=> bool(true) ["position"]=> string(1) "0" ["superbox_counter"]=> string(1) "0" ["title"]=> string(8) "Sylwetka" ["about"]=> string(106) "Idealna męska sylwetka, czyli zestawy ćwiczeń, porady i wskazówki jak ćwiczyć na siłowni po 40-tce." ["keywords"]=> string(106) "Idealna męska sylwetka, czyli zestawy ćwiczeń, porady i wskazówki jak ćwiczyć na siłowni po 40-tce." ["use_gradation"]=> bool(false) ["slug"]=> string(10) "0-sylwetka" ["lft"]=> string(2) "15" ["rgt"]=> string(2) "16" ["level"]=> string(1) "2" } } } array(0) { }

Gorące tematy

facebook