Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

jak wykorzystać czas w pracy

15 sposobów na to by zwiększyć własną produktywność i zyskać wolny czas

Kariera

Zdarzają się takie momenty, gdy na wiele rzeczy zaczyna brakować czasu. W firmie deadline, na mieście kilka umówionych spotkań, a tobie coraz trudniej nad wszystkim zapanować. A gdyby tak znaleźć sposób na łatwe przebrnięcie przez całą listę zadań, tak, by włożyć w to minimalny wysiłek zachowując jednak pełną efektywność? Da się zrobić. Są na to sposoby i to wcale nie takie trudne. Poznaj 15 z nich.

więcej »

Jak wykorzystać spokojniejszy okres w pracy

Kariera

Często marzymy o chociaż chwilowym przestoju w pracy. Ale kiedy rzeczywiście go mamy, nie wiemy co z tym czasem zrobić. Warto wtedy uświadomić sobie, że jest to idealny moment, aby wykonać odkładane od dłuższego czasu zadania, czy zdobyć nowe umiejętności.

więcej »

Gorące tematy

facebook