Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

ćwiczenia

Buduj kondycję razem ze swoją rodziną!

Rusz się!

O tym, jakie znaczenie ma zdrowy styl życia, każdy wie od dawna. Jednak dbanie o kondycję i formę, kiedy ma się rodzinę, bywa trudne. Jeśli przestałeś ćwiczyć, bo obowiązki związane z rodziną wypełniły twój grafik po korek albo masz tyle pracy, że nieliczne wolne chwile chcesz spędzać z rodziną i trudno ci znaleźć czas na ruch – to jest tekst dla ciebie.

więcej » 1

40 świetnych ćwiczeń na budowę mięśni po 40.

Sylwetka

To, że jesteś po czterdziestce nie oznacza, że powinieneś zrezygnować z treningu na siłowni i pracy nad piękną rzeźbą. Wręcz przeciwnie – im więcej masz mięśni, tym lepszy jest twój metabolizm i szybsze spalanie tkanki tłuszczowej. Poznaj 40 najlepszych ćwiczeń dla faceta po 40.!

więcej »

Trening obciążeniowy a utrata wagi

Sylwetka

Jeśli próbujesz zrzucić wagę, to ćwiczenia obciążeniowe przyniosą ci podwójne korzyści. Gdy układasz swój program treningowy, warto, by znalazły się w nim zarówno ćwiczenia obciążeniowe, jak i te nieobciążeniowe. Pamiętaj jednak, że te pierwsze szybciej doprowadzą cię do celu.

więcej »

Ulepsz swój trening

Sylwetka

Jakich błędów powinieneś unikać, na co koniecznie musisz zwrócić uwagę, czego nie wolno ci zaniedbywać, podczas pracy nad sylwetką oraz kondycją. Najlepsi trenerzy mają dla ciebie kilka świetnych pomysłów, jak zrobić z faceta przeciętnego - faceta mniej przeciętnego i bardziej podobnego do zawodowca. Ich rady są bezcenne i z pewnością działają.

więcej »

Trening CrossFit: 500 kalorii w 20 minut

Sylwetka

Marzysz o jak najlepszych rezultatach osiągniętych w jak najkrótszym czasie? Spodoba ci się CrossFit – intensywny trening, będący połączeniem gimnastyki, body control, treningu siłowego i treningu kardio.

więcej » 3

20 sposobów na lepszą formę

Sylwetka

Codziennie zmagamy się z różnymi wyzwaniami, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Problemy w związku, konflikty z szefem czy brak pieniędzy to sytuacje, które nieraz są bardzo trudne do rozwiązania, ale potrafimy sobie z nimi radzić. Jeśli masz wystarczająco dużo siły do walki, pokonasz nawet największe problemy.

więcej »

Na siłownię nigdy nie jest za późno!

Sylwetka

Wysportowane ciało budzi szacunek nie tylko płci pięknej. Przydaje się również w kontaktach biznesowych. Budzi respekt. "Ten człowiek poświęcił dużo czasu, wysiłku i determinacji, by wypracować taką sylwetkę. Zatem jako pracownik, partner w interesach również musi wykazywać podobne cechy. "

więcej » 9

Poziom testosteronu: ratuj swoją męskość!

Klinika ciała i ducha

Co tak naprawdę sprawia, że mężczyzna jest męski? Jak ci faceci, którzy lubią kucać przy sikaniu, mogą stać się neandertalczykami (którymi zresztą, zgodnie z tym, co dyktuje nam nasze DNA, powinni być)? Co się dzieje z poziomem testosteronu u współczesnych mężczyzn?

więcej » 2

Idealne ciało: jak schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę w miesiąc

Sylwetka

Ile trzeba włożyć pracy, wysiłku i wiedzy, aby poprawić swoją sylwetkę w miesiąc? O tym wiedzą najlepiej kulturyści. Jeśli więc planujesz dokonać diametralnej metamorfozy i wydobyć na światło dzienne każdą wypukłość swoich mięśni - ucz się od najlepszych!

więcej » 11

Co twój tłuszcz mówi o tobie

Zrzuć wagę

Dowiedz się, jak odzyskać kontrolę nad własnym ciałem i radykalnie poprawić swoją kondycję fizyczną i wyniki sportowe, dzięki optymalnemu zarządzaniu gospodarką hormonalną swojego ciała. Nie pozostawaj swojego wyglądu losowi - sam się o nie zatroszcz.

więcej » 6

Jak trenować po czterdziestce

Sylwetka

Kiedy człowiek ma 20 lat, zapewne wszystko co robi na siłowni, robi nieprawidłowo. Zbyt dużo ćwiczeń dla jednej grupy mięśni, zbyt wiele powtórzeń i przerw, a przede wszystkim – brak jasnego celu ćwiczeń. Kiedy jest się młodym, można sobie pozwolić na takie błędy. Ale w miarę jak dojrzewamy, oczekujemy większego zysku z wysiłku, który wkładamy w podnoszenie tych wszystkich ciężarków i ciężarów.

więcej » 26

Ćwicz w domu

Sylwetka

Wcale nie potrzebujesz wyrafinowanego sprzętu treningowego, aby utrzymać formę i poprawić sylwetkę. Oto krótki spis kilku praktycznych ćwiczeń, które nie wymagają żadnych przyrządów. A w zamian – widoczna poprawa sylwetki i samopoczucia gwarantowana!

więcej »

Podciągnij się!

Sylwetka

Jednym z najbardziej niedocenianych przyrządów do ćwiczeń siłowych jest drążek. Mało kto wie, że najpopularniejszym sposobem określenia tak zwanego „wskaźnika poziomu sprawności fizycznej” podczas egzaminów w szkołach wojskowych i uczelniach sportowych jest uzyskana ilość powtórzeń. A tymczasem – wielu mężczyzn nie jest w stanie podciągnąć się więcej niż trzy razy z rzędu...

więcej » 11

Dobra forma bez przyrządów

Sylwetka

Jeśli uważasz, że proste ćwiczenia bez skomplikowanych przyrządów są nieefektywne – po lekturze tego tekstu zmienisz swoje zdanie. Wprost trudno uwierzyć, jak wiele korzyści możesz osiągnąć, wykonując w zasadzie dwa proste ćwiczenia.

więcej » 4

Gorące tematy

facebook