Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

AMG

Mercedes-Benz E 63 AMG oficjalnie

Samochody

5,5-litrowy silnik V8 biturbo, 585 KM, 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego i napęd na obie osie – oto charakterystyka techniczna Mercedesa E 63 AMG w wersji S.

więcej »
array(1) { [0]=> array(48) { ["id"]=> string(3) "883" ["slug"]=> string(33) "mercedes-benz-e-63-amg-oficjalnie" ["dont_use_tags"]=> string(0) "" ["title"]=> string(33) "Mercedes-Benz E 63 AMG oficjalnie" ["avatar_description"]=> string(0) "" ["avatar_alt_text"]=> string(0) "" ["lead"]=> string(165) "5,5-litrowy silnik V8 biturbo, 585 KM, 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego i napęd na obie osie – oto charakterystyka techniczna Mercedesa E 63 AMG w wersji S." ["has_superbox"]=> bool(true) ["has_superbox_main"]=> bool(true) ["has_superbox_sticker"]=> bool(false) ["superbox_content"]=> string(0) "" ["superbox_title"]=> string(23) "Mercedes-Benz E 63 AMG " ["superbox_avatar"]=> string(19) "superbox_avatar_883" ["body"]=> string(2682) "

Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E 63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm. W wersji S przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,6 s, a prędkość maksymalna jest [article_adv] standardowo ograniczona do 250 km/h. Mercedes chwali się, że 5,5-litrowy silnik V8 biturbo to najbardziej wydajna produkowana seryjnie V-ósemka na świecie - model E 63 AMG z tylnym napędem zużywa średnio 9,8 l/100 km. Wariant z napędem na obie osie i 585-konna wersja S potrzebują niewiele więcej - od 10,3 do 10,5 l/100 km.

Do przeniesienia napędu służy 7-biegowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT. Cztery tryby jazdy - "C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz "M" (Manual) - pozwalają dostosować charakter jej pracy do indywidualnych wymagań kierowcy.

[ext_img=s]746[/ext_img]

Wszystkie warianty E 63 AMG posiadają sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną kontrolą tłumienia. Z przodu pracują sprężyny stalowe, z tyłu zastosowano układ pneumatyczny. Model E 63 AMG standardowo porusza się na 10-ramiennych obręczach AMG. Felgi o szerokości 9 cali z przodu i 9,5 cala z tyłu zaopatrzono w ogumienie w rozmiarze


odpowiednio, 225/40 R 18 oraz 285/35 R 18. Wizytówką odmian z napędem na obie osie są obręcze o średnicy 19 cali z oponami w rozmiarze 255/35 R 19 z przodu oraz 285/30 R 19 z tyłu. W wersji S pokryto je dodatkowo matowym, grafitowym lakierem i wzbogacono o lśniący rant.

Za obręczami E 63 AMG kryją się elementy układu hamulcowego AMG. Przednie i tylne tarcze - wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm. Z przodu zastosowano 6-, a z tyłu - 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe, wszystkie w kolorze srebrnym i z logo AMG. Wyjątkiem jest wersja S, której zaciski mają barwę czerwoną. Ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywna opcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S.

Jedną z opcji wyposażenia E 63 AMG jest system dźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG. Zapewnia on standard dźwięku w formacie Dolby Digital 5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14 głośników.

Podobnie jak dotychczas, model dostępny jest jako limuzyna oraz kombi. Rynkowa premiera nowego modelu E 63 AMG z napędem na tylną oś odbędzie się w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie - w czerwcu 2013 roku.

[gallery_bare]54[/gallery_bare]

Źródło: Mototarget.pl

" ["ancestor_id"]=> string(2) "15" ["advimg"]=> string(0) "" ["lead_on_first"]=> bool(true) ["ctime"]=> string(10) "1358412832" ["gradation"]=> string(2) "10" ["gradation_sub"]=> string(1) "0" ["adv"]=> bool(false) ["signin"]=> bool(false) ["after18"]=> bool(false) ["art_category_id"]=> string(2) "28" ["is_gadget"]=> bool(false) ["vote_title"]=> string(0) "" ["with_advbox"]=> bool(false) ["advbox"]=> string(0) "" ["link_url"]=> string(80) "https://facetpo40.pl/forum/samochody-luksusowe-w-polsce-tak-czy-nie,gadzety,19,3" ["link_info"]=> string(55) "Luksusowe auto dla faceta po 40.? Porozmawiaj na FORUM!" ["link_alt"]=> string(0) "" ["download_file"]=> string(0) "" ["seo_title"]=> string(0) "" ["seo_description"]=> string(0) "" ["seo_keywords"]=> string(25) "Mercedes-Benz, E 63, AMG " ["show_recommend"]=> bool(false) ["show_random"]=> string(1) "3" ["show_other_random"]=> string(1) "3" ["avatar"]=> string(18) "/avatar/avatar_883" ["visits_counter"]=> string(4) "7199" ["comments_counter"]=> string(1) "0" ["published_active"]=> bool(true) ["published_start"]=> string(1) "0" ["published_end"]=> string(1) "0" ["like_counter"]=> string(1) "0" ["unlike_counter"]=> string(1) "0" ["photos_counter"]=> NULL ["ArtCategory"]=> array(18) { ["id"]=> string(2) "28" ["name"]=> string(9) "Samochody" ["root_id"]=> string(1) "0" ["isleaf"]=> bool(true) ["video_gradation"]=> string(1) "0" ["gallery_gradation"]=> string(1) "0" ["index_gradation"]=> string(1) "0" ["isactive"]=> bool(true) ["position"]=> string(1) "6" ["superbox_counter"]=> string(1) "0" ["title"]=> string(9) "Samochody" ["about"]=> string(227) "Idealny samochód dla mężczyzny istnieje w głowie każdego z nas. Limuzyny, auta sportowe, samochody terenowe – każdy ma swoje wymarzone modele. Jakie auto wybrać, a jakie podziwiać? Wszystko o samochodach dla facetów." ["keywords"]=> string(0) "" ["use_gradation"]=> bool(true) ["slug"]=> string(11) "0-samochody" ["lft"]=> string(2) "69" ["rgt"]=> string(2) "70" ["level"]=> string(1) "2" } } } array(0) { }

Gorące tematy

facebook