Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Trenuj rano i spalaj tłuszcz

Sylwetka

Sylwetka Trenuj rano i spalaj tłuszcz

Warto wstać godzinę wcześniej i zacząć dzień od treningu! Poranny wysiłek da ci energię na cały dzień i pozwoli szybciej spalać tłuszcz. Poznaj wszystkie korzyści, jakie możesz czerpać z porannych treningów!

Tagi: odchudzanie , trening , ćwiczenia kardio

Sylwetka Trenuj rano i spalaj tłuszcz

Zacznij dzień we właściwy sposób

Zacznij wstawać wcześniej, mój przyjacielu, ponieważ poranne ćwiczenia mają dużo zalet. Zacznijmy od tych najbardziej oczywistych.

Po pierwsze, jeśli rozpoczniesz dzień od treningu, później będziesz mógł spokojnie skupić się na pracy i cieszyć się wolnym wieczorem.

Wykonując ćwiczenia wcześnie rano, masz gwarancję, że nie ominiesz treningu. Nie oszukujmy się: po długim, męczącym dniu w pracy łatwo jest poszukać jakiejś wymówki i zmienić plany na wieczór, rezygnując z ćwiczeń. Rano twoje ciało i umysł są wypoczęte i gotowe do działania. Pamiętaj, że dyscyplina jest kluczem do dobrej formy i wysportowanej sylwetki, dlatego zapomnij o porannym wylegiwaniu się w łóżku i zacznij wstawać o świcie.

Być może wiesz, że ćwiczenia wyostrzają umysł. Poranny trening sprawi, że szybciej się rozbudzisz i nie będziesz potrzebował dodatkowego czasu na „rozkręcenie się” w pracy. Zaplanowanie reszty dnia przyjdzie ci z łatwością, a wyznaczone zadania zrealizujesz z energią i przyjemnością.

Oprócz tego poranne ćwiczenia zwiększają poziom adrenaliny w organizmie i dają poczucie spełnienia, które będzie ci towarzyszyło przez cały dzień. Taki mały, prywatny dopalacz.

I jeszcze jedna zaleta porannego treningu: czy zauważyłeś, jak zdrowo się czujesz po ćwiczeniach? Jakie obrzydzenie czujesz na widok tłustego, niezdrowego jedzenia? Dzięki porannym ćwiczeniom będziesz miał ochotę na zdrowe, pożywne posiłki. W ten sposób uregulujesz swój apetyt i zaczniesz „myśleć zdrowo”.

Spalaj więcej tłuszczu

Koniec czczego gadania. Wiem, że tak naprawdę interesuje cię tylko jedno: czy poranny trening pomoże ci szybciej zrzucić zbędne kilogramy? Odpowiedź brzmi: „tak”. Udowodniono, że ćwiczenia wykonywane na początku dnia przyspieszają chudnięcie.

Powód jest prosty: poranne ćwiczenia pomagają uruchomić procesy metaboliczne i utrzymują je na wysokim poziomie przez wiele godzin, dzięki czemu organizm spala więcej kalorii przez cały dzień.

Nie możesz jednak oczekiwać cudów. Przełożenie treningu z pory wieczornej na poranną nie sprawi, że z dnia na dzień uzyskasz szczupłą sylwetkę. Musisz mieć dobrze dobrany program ćwiczeń, stosować zdrową dietę o niskiej zawartości tłuszczu, a także dobrze się wysypiać.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (3) / skomentuj / zobacz wszystkie

Przemo1973
20 września 2016 o 09:50
Odpowiedz

To wszystko racja ale jak ja pobiegnę np 25 km to nie dam rady potem wydajnie pracowac. Tak wiec jesli wysiłek to tylko umiarkowany z rana

~Przemo1973

20.09.2016 09:50
Archie 42
15 listopada 2012 o 23:58
Odpowiedz

patentem jest banan lub łyżka miodu zaraz po porannej aktywności.
Wszystko fajnie opisują, tylko jeżeli rano poziom glikogenu jest w naszym organiźmie niski, to zanim zaczniemy spalać tłuszcz, po drodze spalimy trochę białka czyli mięśni. Zanim organizm zacznie spalać tłuszcz muszą do mózgu dotrzeć aminokwasy, które informują naszą centralkę o skończonych podręcznych zapasach energii (czyli węglowodanów=glikogenu) oraz rozpoczęciu spalania białka czyli tkanki mięśniowej. Dopiero wtedy, żeby oszczędzić mięśni, nasz organizm skłonny jest zacząć spalać tłuszcz. W momencie przełączania się ze spalania glikogenu i mięśni nasz organizm wysyła nam multum informacji, że ruch to złe posunięcie. Mamy ochotę wrócic do domu i połozyc się lub usiąść gdziekolwiek. Organizm mówi " Daj sobie spokój". To jest najtrudniejsza chwila treningu. Potem nasz organizm sie poddaje i zaczyna sie zabawa. Spalamy tłuszczyk, biegnie sie równo i zmęczenie gdzieś znika... zanim sie zorietuję muszę wracac do domu, bo już minęła godzina treningu :-).
Mój patent na ranną aktywność tlenową : na początek łyżka lub dwie miodu ( zależy od czasu jaki przeznaczę na bieganie) jeden banan, conajmniej 45 minut spokojnego biegu a po powrocie miód i banan. Potem prysznic i śniadanie :) I feel me good :).
Bieganie jest najlepsze bo najtansze, najłatwiejsze i najskuteczniejsze .... A pomyśleć, że kiedyś go nienawidziłem :-) Pozdrawiam wszystkich po 40'

~Archie 42

15.11.2012 23:58
Pabloo75
30 września 2012 o 22:23
Odpowiedz

wszystko fajnie ja po taki bieganiu mam zjazd energetyczny w okolicach 11 - jest na to jakiś patent ?

~Pabloo75

30.09.2012 22:23
1

Gorące tematy

facebook