Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Ćwicz w domu

Sylwetka

Sylwetka Ćwicz w domu

Wcale nie potrzebujesz wyrafinowanego sprzętu treningowego, aby utrzymać formę i poprawić sylwetkę. Oto krótki spis kilku praktycznych ćwiczeń, które nie wymagają żadnych przyrządów. A w zamian – widoczna poprawa sylwetki i samopoczucia gwarantowana!

Tagi: ćwiczenia , sylwetka , potencja , kręgosłup

Sylwetka Ćwicz w domu

Po pierwsze – przegląd sytuacji

Najpierw krótki „przegląd techniczny”. Z czym masz najwięcej problemów? Obstawiam, że kręgosłup od ślęczenia przy komputerze, brzuszek piwny – od piwa i czipsów, ręce od walenia w klawiaturę i ogólne braki kondycyjne. A do tego początki przykrej dolegliwości, czyli żylaki. Nie, nie na nogach. Nieco wyżej...

Po drugie – zaczynasz rano w łóżku

Kiedy się obudzisz, ale zanim wstaniesz – zrób coś dla swojego kręgosłupa. Połóż się na wznak, z rękami wzdłuż ciała i głową na poduszce. Teraz przez osiem do dwunastu sekund staraj się głową naciskać z całych sił na poduszkę. Oddychaj przy tym swobodnie. Potem rozluźnij się i powtórz ćwiczenie tyle razy, ile zdołasz. Osiem serii rano wystarczy, aby na sam początek dnia wzmocnić nieco swój kręgosłup, a konkretniej – mięśnie umiejscowione wzdłuż niego.

Po trzecie – „brzuszki” rzecz bezcenna

Kiedy wstaniesz już z łóżka, popatrz na swój brzuch. Jeśli nie jesteś zadowolony z tego, co widzisz, zrób serię „brzuszków”. Połóż się płasko na podłodze, ugnij lekko nogi w kolanach, a stopy, leżące teraz płasko na ziemi, wsuń pod szafę, regał, albo biurko, ręce skrzyżuj na piersiach.

W tym ćwiczeniu ważna jest dynamika ruchu, więc spróbuj jak najenergiczniej wykonać serię szybkich skłonów, od ośmiu do dwunastu powtórzeń. Połóż się, odpocznij, i zacznij jeszcze raz. Wzmacniasz mięśnie brzucha, a jednocześnie rozciągasz mięśnie grzbietu.

Po czwarte – mycie zębów

Mycie zębów nie jest oczywiście żadnym ćwiczeniem. Ale stanowi dobrą okazję, aby jeszcze trochę poprawić swoją sylwetkę, wykorzystując proste ćwiczenie izometryczne. Stojąc wyprostowany, wciągnij brzuch i napnij mięśnie. Postaraj się wytrzymać

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook