Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Sylwetka

Idealna męska sylwetka, czyli zestawy ćwiczeń, porady i wskazówki jak ćwiczyć na siłowni po 40-tce.

Zanim zaczniesz szusować

Niewielu wie, że sporty zimowe są najbardziej kontuzjogenne ze wszystkich. I to nie tylko dlatego, że śnieg i lód są twarde i śliskie. Dużo większym zagrożeniem dla nas jesteśmy my sami. Bo choć ciągle piękni i młodzi - nie powinniśmy wyruszać na zimowe trasy bez odpowiedniego przygotowania.

1

Jedzenie, które poprawi twój wygląd

Kiedy patrzysz na antyczne posągi, ot, takiego choćby Herkulesa - zazdrość bierze. Jak ten facet uzyskał taką posturę? No, pewnie, że sporo ćwiczył, szczególnie w bijatykach, ale nie miał ani specjalistycznych sal treningowych, ani odżywek, ani wspomagania farmakologicznego. Miał za to zdrową dietę!

3

Na siłownię nigdy nie jest za późno!

Wysportowane ciało budzi szacunek nie tylko płci pięknej. Przydaje się również w kontaktach biznesowych. Budzi respekt. "Ten człowiek poświęcił dużo czasu, wysiłku i determinacji, by wypracować taką sylwetkę. Zatem jako pracownik, partner w interesach również musi wykazywać podobne cechy. "

9

Idealne ciało: jak schudnąć i wyrzeźbić sylwetkę w miesiąc

Ile trzeba włożyć pracy, wysiłku i wiedzy, aby poprawić swoją sylwetkę w miesiąc? O tym wiedzą najlepiej kulturyści. Jeśli więc planujesz dokonać diametralnej metamorfozy i wydobyć na światło dzienne każdą wypukłość swoich mięśni - ucz się od najlepszych!

11

Jak trenować po czterdziestce

Kiedy człowiek ma 20 lat, zapewne wszystko co robi na siłowni, robi nieprawidłowo. Zbyt dużo ćwiczeń dla jednej grupy mięśni, zbyt wiele powtórzeń i przerw, a przede wszystkim – brak jasnego celu ćwiczeń. Kiedy jest się młodym, można sobie pozwolić na takie błędy. Ale w miarę jak dojrzewamy, oczekujemy większego zysku z wysiłku, który wkładamy w podnoszenie tych wszystkich ciężarków i ciężarów.

26

Ćwicz w domu

Wcale nie potrzebujesz wyrafinowanego sprzętu treningowego, aby utrzymać formę i poprawić sylwetkę. Oto krótki spis kilku praktycznych ćwiczeń, które nie wymagają żadnych przyrządów. A w zamian – widoczna poprawa sylwetki i samopoczucia gwarantowana!

Podciągnij się!

Jednym z najbardziej niedocenianych przyrządów do ćwiczeń siłowych jest drążek. Mało kto wie, że najpopularniejszym sposobem określenia tak zwanego „wskaźnika poziomu sprawności fizycznej” podczas egzaminów w szkołach wojskowych i uczelniach sportowych jest uzyskana ilość powtórzeń. A tymczasem – wielu mężczyzn nie jest w stanie podciągnąć się więcej niż trzy razy z rzędu...

11

Dobra forma bez przyrządów

Jeśli uważasz, że proste ćwiczenia bez skomplikowanych przyrządów są nieefektywne – po lekturze tego tekstu zmienisz swoje zdanie. Wprost trudno uwierzyć, jak wiele korzyści możesz osiągnąć, wykonując w zasadzie dwa proste ćwiczenia.

4
poprzednia
1 2 3 4 5 6
Strona 6 z 6
poprzednia Strona 6 z 6

Gorące tematy

facebook