Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Test BMW M135xi

Samochody

Samochody Test BMW M135xi

Nie ukrywam, że na test tego białego cacka czekałem z niecierpliwością. Jeździłem różnymi M3 i M5, więc wiedziałem, że musi być dobrze. Łatwo było przewidzieć, że znaczek M będzie godnym partnerem do jazdy. W końcu 320 koni mechanicznych w niedużej "jedynce" musi dawać frajdę z jazdy.

Samochody Test BMW M135xi

Trochę szkoda, że testowana „emka” miała napęd na cztery koła, bo jednak lubię "pozamiatać tyłkiem" po asfalcie. Rozumiem jednak, że napęd xDrive przekłada się dobrze na własności jezdne. Ten silnik, napęd czterech kół i ośmiobiegowy automat to połączenie szalone, jak i nowoczesne. Co z tego wyszło? Już mówię...

Zacznijmy od zewnętrznej strony M135xi. Przód nie porywa. Samochód wygląda trochę jak smutny sum, wyłowiony z rzeki pełnej mułu. Poprzednia "jedynka" była dużo ładniejsza z przodu. Jednak w miarę przechodzenia w stronę tylnej części tego auta, uśmiech się powiększa. Docieramy do tyłu samochodu i tu jest już dla oka bardzo przyjemnie - poprzedniczka wizualnie przegrywa. Dwie, sporych rozmiarów rury wydechowe zdradzają, że nie jest to wersja 114i, jednocześnie dodając charakteru temu autu. Szerokość opon również daje do myślenia. Wszystkie cztery "gumy" mają rozmiar 225/40/R18. Pomijam oczywiście oznaczenia na klapie bagażnika, bo nie każdy musi to zamówić. Z tyłu, samochód wygląda po prostu sportowo i z charakterem.

Dodatkowym smaczkiem dla fanatycznego oka są oczywiście dużych rozmiarów tarcze hamulcowe i zaciski w kolorze niebieskim, sygnowane logo M-Power. Zaciski znajdują się pod 18-calowymi felgami w modnym i wciskanym gdzie się tylko da, kolorze "magnesium-grey", czyli po naszemu - szarym. Ta akurat część samochodu nie przypadła mi do gustu. Od zawsze uważałem, że BMW robi jedne z najładniejszych felg, ale nie tym razem. Pewnie wiele osób uważa inaczej, ale moim zdaniem wyglądają one "plastikowo" i tandetnie. Oczywiście wygląd felg, przodu, tyłu auta - są to rzeczy zależne od jednostkowych upodobań, więc przejdźmy dalej. Moje zdanie już znacie.

Wnętrze samochodu ma typowo sportowy charakter. Profilowane, a'la kubełkowe fotele, czarna podsufitka, gruba, mięsista kierownica i wiele klimatycznych detali, tworzą bardzo przyjemne poczucie we wnętrzu. Próżno szukać skóry na fotelach. To wersja sportowa, więc tyłek kierowcy ma się nie ślizgać na fotelu, tylko dobrze trzymać. Za to duży plus. Kolejny klimatyczny element.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (7) / skomentuj / zobacz wszystkie

Facetpo40
10 września 2013 o 15:52
Odpowiedz

Jeździciel, szkoda, że wyrażając swoją opinię musisz przy okazji kogoś obrazić. Twoje zdanie byłoby dużo bardziej wartościowe bez tych barwnych inwektyw.

Facetpo40

10.09.2013 15:52
jeździciel
09 września 2013 o 23:11
Odpowiedz

"I to na prawdę czuć. "

Pan recenzent nie potrafi się posługiwać językiem polskim. Jest dyletantem. Podejrzewam, że tak samo, jak do języka, podchodzi do testów samochodów. Te tandetne felgi, proszę Pana, sugeruję zakupić za gotówkę. Och, nie stać Pana? Widać.

Jeździ Pan wypożyczanymi samochodami, kompletnie nie ma Pan świadomości kosztów. Nawet paliwo wlało Panu BMW, bo Pan rozpłakałby się, gdyby musiał zatankować za 350 złotych, prawda?...

Tak sądzę.

Jeździłem 135i w poprzedniej budzie, mam ją zresztą do dziś obok kombiaka. To absolutnie najbardziej figlarny samochód na rynku. Wygląda średnio i to też jest jego atutem. Bo można w nim objechać niejedno porsche. Do setki fantastyczny czas, do 5000 obrotów nie pogadasz. Samo za siebie mówi to, że ten sam silnik napędza BMW z serii 7...

Nie czytajcie tych tekstów, szkoda czasu.

~jeździciel

09.09.2013 23:11
wewe
22 lipca 2013 o 18:21
Odpowiedz

ZAJE*ISTY SAMOCHÓD!
Tyle.

~wewe

22.07.2013 18:21
lelek
16 lipca 2013 o 14:16
Odpowiedz

BMW robi najlepsze samochody i najfajniej się prowadzą. W tym egzemplarzu niestety jest napęd xdrive ale jakby był klasyczny tył napęd to byłoby jeszcze fajniej. Chociaż osiągi robią niesamowite wrażenie.

~lelek

16.07.2013 14:16
depp
12 lipca 2013 o 17:49
Odpowiedz

JEST MOOOC! :)

~depp

12.07.2013 17:49
Robertooo
12 lipca 2013 o 11:47
Odpowiedz

Nie jest najpiękniejsza ale jeździ jak szatan. Super samochód za nie tak duże pieniądze, jak mogłoby się wydawać.

~Robertooo

12.07.2013 11:47
tom_tom
10 lipca 2013 o 16:35
Odpowiedz

Samochód marzenie! Bajka!

~tom_tom

10.07.2013 16:35
1

Gorące tematy

facebook