Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Mercedes-Benz E 63 AMG oficjalnie

Samochody
|
17.01.2013
Samochody Mercedes-Benz E 63 AMG oficjalnie

5,5-litrowy silnik V8 biturbo, 585 KM, 800 Nm maksymalnego momentu obrotowego i napęd na obie osie – oto charakterystyka techniczna Mercedesa E 63 AMG w wersji S.

Tagi: samochód dla faceta , test Mercedes , test auta

Samochody Mercedes-Benz E 63 AMG oficjalnie

Opcja napędu na cztery koła dostępna jest także dla pozostałych odmian E 63 AMG. Ich moc wzrosła z 525 KM do 557 KM, a moment obrotowy sięga 720 Nm. W wersji S przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 3,6 s, a prędkość maksymalna jest 

 standardowo ograniczona do 250 km/h. Mercedes chwali się, że 5,5-litrowy silnik V8 biturbo to najbardziej wydajna produkowana seryjnie V-ósemka na świecie - model E 63 AMG z tylnym napędem zużywa średnio 9,8 l/100 km. Wariant z napędem na obie osie i 585-konna wersja S potrzebują niewiele więcej - od 10,3 do 10,5 l/100 km.

Do przeniesienia napędu służy 7-biegowa przekładnia AMG SPEEDSHIFT MCT. Cztery tryby jazdy - "C" (Controlled Efficiency), "S" (Sport), "S+" (Sport plus) oraz "M" (Manual) - pozwalają dostosować charakter jej pracy do indywidualnych wymagań kierowcy.

Wszystkie warianty E 63 AMG posiadają sportowe zawieszenie AMG RIDE CONTROL z elektroniczną kontrolą tłumienia. Z przodu pracują sprężyny stalowe, z tyłu zastosowano układ pneumatyczny. Model E 63 AMG standardowo porusza się na 10-ramiennych obręczach AMG. Felgi o szerokości 9 cali z przodu i 9,5 cala z tyłu zaopatrzono w ogumienie w rozmiarze

odpowiednio, 225/40 R 18 oraz 285/35 R 18. Wizytówką odmian z napędem na obie osie są obręcze o średnicy 19 cali z oponami w rozmiarze 255/35 R 19 z przodu oraz 285/30 R 19 z tyłu. W wersji S pokryto je dodatkowo matowym, grafitowym lakierem i wzbogacono o lśniący rant.

Za obręczami E 63 AMG kryją się elementy układu hamulcowego AMG. Przednie i tylne tarcze - wentylowane i perforowane - mają średnicę 360 mm. Z przodu zastosowano 6-, a z tyłu - 4-tłoczkowe zaciski hamulcowe, wszystkie w kolorze srebrnym i z logo AMG. Wyjątkiem jest wersja S, której zaciski mają barwę czerwoną. Ceramiczno-kompozytowy układ hamulcowy AMG z tarczami o średnicy 402 mm to ekskluzywna opcja zarezerwowana wyłącznie dla wersji S.

Jedną z opcji wyposażenia E 63 AMG jest system dźwięku przestrzennego Bang & Olufsen BeoSound AMG. Zapewnia on standard dźwięku w formacie Dolby Digital 5.1 i składa się z 1200-watowego wzmacniacza oraz 14 głośników.

Podobnie jak dotychczas, model dostępny jest jako limuzyna oraz kombi. Rynkowa premiera nowego modelu E 63 AMG z napędem na tylną oś odbędzie się w kwietniu, a odmian z napędem na obie osie - w czerwcu 2013 roku.

Źródło: Mototarget.pl

Luksusowe auto dla faceta po 40.? Porozmawiaj na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie