Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

10 najlepszych wzmacniaczy libido dla mężczyzn

Potencja

Bez względu na to, jaki tryb życia prowadzisz, czy pracujesz za biurkiem, za kierownicą czy za sterem, możesz podnieść swoją moc seksualną i cieszyć się satysfakcjonującym seksem dzięki zmianie kilku nawyków.

Tagi: libido , potencja , erekcja , sposoby na potencję , sposoby na erekcję , popęd seksualny

Mężczyzna w łóżku potrzebuje zwiększenia popędu

Zebraliśmy wszystkie łatwe zmiany codziennych nawyków – od diety po treningi – których możesz dokonywać każdego dnia, by poprawić libido i zapewnić sobie twardą erekcję, kiedy tylko jej potrzebujesz. I mamy twarde dowody, że to działa. Badanie przeprowadzone w 2014 roku na University of Adelaide w Australii wykazało, że 29% mężczyzn, którzy w ciągu ostatnich 5 lat doświadczyło kłopotów ze wzwodem, mogło rozwiązać wszystkie te problemy koncentrując się na zmianie nawyków. Rób więc tych 10 rzeczy każdego dnia. Podziękujesz później. I koniecznie poznaj 5 rodzajów ćwiczeń, by seks był lepszy

1. Jedz właściwe produkty

Chodzi o produkty pełne składników odżywczych, które pozytywnie wpływają na stan naczyń krwionośnych i zapewniają zdrowe serce. Jedzenie ich pomoże krwi szybciej dopływać do penisa i dłużej utrzymać jego twardość. Na przykład:

  • arginina pomaga twoim naczyniom krwionośnym rozluźnić się i rozszerzyć (możesz ją znaleźć w: migdałach, owocach morza, wieprzowinie, nasionach sezamu, tuńczyku, indyku i orzechach);
  • azotany mogą poprawiać erekcje, rozcieńczając krew i rozszerzając naczynia krwionośne (znajdziesz je w rukoli, bazylii, burakach, szczypiorku, selerze, cykorii, jarmużu, porze, szpinaku i rukwi);
  • potas z kolei jest niezbędny dla zdrowia serca i ułatwia napinanie się mięśni (znajdziesz go w awokado, bananach, soczewicy, fasoli i słodkich ziemniakach).

2. Zmniejsz stres

Tak, stres zabija. Także libido. Przejmij kontrolę nad tym, jak stres wpływa na twój organizm, znajdując czas na medytację w ciągu dnia. Nie musisz wcale siadać w pozycji kwiatu lotosu. Pięciominutowy spacer, kiedy czujesz się przytłoczony, może zdziałać cuda. Nie musisz odbywać skomplikowanych rytuałów – możesz zacząć dzień od chwili ciszy lub po prostu poświęcić kilka minut i skupić się na oddechu, kiedy poczujesz się zestresowany.

3. Stosuj naturalne boostery testosteronu 

Kilka badań wykazało, że możesz zwiększyć swój popęd seksualny i produkcję spermy, zwiększając spożycie następujących składników odżywczych:

  • Witamina D może zwiększyć poziom testosteronu. Jest niezbędna dla zdrowia układu hormonalnego – w tym – jąder. Możesz ją znaleźć w wątróbce, serze, jajkach, żywności wzbogacanej (płatkach, mleku, soku pomarańczowym, mleku sojowym), makreli, łososiu i… świetle słonecznym.
  • Cynk to niezbędny minerał, który może zwiększyć poziom testosteronu u osób, którym go brakuje i pomóc utrzymać jego poziom w normie. Znajdziesz go w wołowinie, ciecierzycy, jagnięcinie, soczewicy, zbożu, ostrygach, pestkach dyni i quinoi.
  • Także magnez podnosi niski poziom testosteronu i uwalnia związany testosteron, sprawiając, że jest bardziej dostępny dla organizmu. Możesz go znaleźć w ostrygach, kawie, czekoladzie, jarmużu, szpinaku i burakach liściowych.

4. Wypróbuj zioła i suplementy na potencję

Badania wykazały, że liczne zioła – na przykład maca (należąca do rodziny brokułów), ginkgo biloba, tribulus terrestris, eurycoma logifolia (znana także jako „tongkat ali”) i kozieradka skutecznie zwiększają libido i wspomagają funkcje seksualne. Pamiętaj jednak: ziół nie należy łączyć z niektórymi lekami. Skonsultuj się z lekarzem, zanim zdecydujesz się na stosowanie któregokolwiek z nich i porozmawiaj z naturopatą lub zielarzem o odpowiednim dawkowaniu.

5. Zastanów się nad lekami, które przyjmujesz

Z wiekiem okaże się pewnie, że leki stają się coraz bardziej istotnym elementem twojego życia. Mówimy choćby o tabletkach na nadciśnienie, statynach i fibratach obniżających cholesterol, antydepresantach, takich jak klomipramina, benzodiazepiny, które leczą lęki i blokery H2 stosowane przy zaburzeniach trawienia, takie jak choroba refluksowa. Jeśli masz problem z brakiem popędu seksualnego, skonsultuj się ze specjalistą i zapytaj, czy mogą mieć z tym związek przyjmowane przez ciebie leki.

Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (0) / skomentuj / zobacz wszystkie

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty