Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Mister Polski dla Giacomo Conti

Męska szafa
|
11.09.2014
Męska szafa Mister Polski dla Giacomo Conti

Najnowsza kampania jesień/zima 2014/2015 męskiej marki odzieżowej Giacomo Conti z udziałem aktualnego Mistera Polski, Rafała Maślaka, to żywa obietnica elegancji najwyższej próby.

Artykuł sponsoruje

Giacomo Conti2

Tagi: moda męska

Męska szafa Mister Polski dla Giacomo Conti

Ponadczasowa klasyka odświeżona finezyjnością wykończeń i zabawą wzorami - tak najprościej podsumować możemy różnorodne propozycje garniturów, marynarek, koszul, kurtek, swetrów i spodni, jakie proponuje marka na nadchodzący sezon.

Już na pierwszy rzut oka widać, że slogan ubieramy męskie marzenia we włoską osobowość, nie jest w tym przypadku pustosłowiem. Wysokiej klasy design, charakteryzujący się włoskim wyczuciem stylu, kreuje nowe trendy w ponadczasowej modzie męskiej, tworząc propozycje zarówno dla miłośników wyrafinowanej prostoty, jak i poszukiwaczy awangardowej elegancji, co trafia w gusta i dojrzałych mężczyzn i nastolatków. Wystarczy zajrzeć na tętniący życiem Fanpage marki – ponad 100 tysięcy fanów - mało która firma odzieżowa z niszowej branży salonów mody męskiej poszczycić się może takimi wynikami.

Co warte podkreślenia, odzież spod znaku Giacomo Conti produkowana jest w Polsce z wysokiej jakości tkanin i ze szczególną dbałością o wykonanie. Stoi za tym nie tylko troska o zaspokojenie potrzeb Klientów oczekujących nienagannej jakości uszycia, ale i biznesowa odpowiedzialność przejawiająca się w świadomym byciu aktywnym uczestnikiem ruchu promującego wspieranie lokalnych przedsiębiorstw. Jeśli dodać do tego pierwszorzędnych europejskich producentów tkanin jak Zegna, Cerruti, Brennet, Andreazza e Castelli, Wagdy Moamen, Mileta czy Getzner, wyłania nam się obraz marki dążącej do zagwarantowania Klientom niezmiennego komfortu użytkowania produktów. Odzież kusząca miękkością i delikatnością, zachowująca przy tym wyjątkową trwałość? W dzisiejszych czasach wszystkiego made in China nie jest to rzecz spotykana w sieciach odzieżowych.

Kilkadziesiąt markowych sklepów rozmieszczonych na terenie całej Polski, usługi szycia serwisowego na miarę, bezpłatne poprawki krawieckie i życzliwą obsługę, która nie każe nam czekać w kolejce do kasy i z uśmiechem podaje piętnastą koszulę do przymierzalni, wybierają Klienci wymagający, świadomi swoich potrzeb i stylu.

Potwierdza to wybór na twarz kampanii Rafała Maślaka, o którym głośno ostatnio w mediach. Skromny, rozsądny mężczyzna, nieprzesadzony w żadną stronę, nie gwiazdorzący mimo rozlicznego występowania na czerwonych dywanach polskiej stolicy, do tego znany dobrze z otwartego, przyjaznego podejścia do swoich fanów. Prawdziwa klasa nie wymaga wszak sztucznego blichtru, by udowodnić innym swoją wartość.

Współczesny mężczyzna potrzebuje wielu ubrań, które będzie mógł wykorzystać i w codziennej pracy, i na biznesowe lunche, gdzie trzeba zjawić się w garniturze, i podczas niezobowiązujących lunchów czy weekendowych spotkań ze znajomymi – temu nie zaprzeczymy.

Newsy z oferty Giacomo Conti znajdziecie tutaj.

Wejdź na FORUM!
Linki artykułu
Kopiuj link:
Skopiowano do schowka

Wklej link na stronę:
Skopiowano do schowka

 

Komentarze (11) / skomentuj / zobacz wszystkie

Bratford
15 października 2014 o 11:58
Odpowiedz

Kolekcja, która zdecydowanie zasługuje na miano tej światowej. Nareszcie polska firma może pochwalić się dobrą kampanią... oby tak dalej!

~Bratford

15.10.2014 11:58