Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Męska psychologia

Świat emocji i relacji międzyludzkich nie jest obcy dla dojrzałego mężczyzny. Jednak każdego dnia facet po 40 odkrywa w nim coś nowego. To tutaj dowie się, jak żyć z innymi bez konfliktu, czym jest umiar w asertywności, gdzie leżą granice między słusznym oburzeniem a utrata kontroli nad własnymi emocjami?
Męskie poczucie własnej wartości – jak je zwiększyć? Męskie poczucie własnej wartości – jak je zwiększyć? Męskie poczucie własnej wartości – jak je zwiększyć?

Problemy z poczuciem własnej wartości dotykają wielu mężczyzn, co ma wpływ na ich zdrowie, relacje z otoczeniem i ogólnie jakość życia. Można jednak wzmocnić samoocenę i pewność siebie, pracując nad swoim podejściem do różnych sytuacji w pięciu ważnych obszarach życia.

Jak NIE BYĆ lepszym mężczyzną? Jak NIE BYĆ lepszym mężczyzną? Jak NIE BYĆ lepszym mężczyzną?

Nie staniesz się w czymś lepszy wyłącznie dzięki temu, że będziesz starał się kimś NIE BYĆ. Zastanów się. Bruce Lee nie stał się mistrzem sztuk walki dlatego, że starał się NIE BYĆ beznadziejny. Naśladował wielkich i uczył się od wielkich, którzy byli przed nim. Miał lepsze wzorce i mierzył wysoko.

5 największych męskich lęków 5 największych męskich lęków 5 największych męskich lęków

Lęk może być paraliżujący. Może obezwładnić nawet najsilniejszego faceta. Zabrać mu siłę do działania, do przeciwstawienia się trudnościom. Z jakimi lękami najczęściej mierzą się mężczyźni i jak można sobie z tym poradzić?

Humor zmienia wszystko Humor zmienia wszystko Humor zmienia wszystko

Świat kocha ludzi pozytywnie nastawionych, a życie ich nagradza. Jeśli patrząc na człowieka szczęśliwego myślisz, że jest taki, bo los mu sprzyja, zmień sposób myślenia. Los sprzyja tym, którzy się do niego najpierw uśmiechną.

Uprość swoje życie, a będziesz zdrowszy Uprość swoje życie, a będziesz zdrowszy Uprość swoje życie, a będziesz zdrowszy

Życie czasem potrafi być naprawdę skomplikowane. Obowiązuje w nim zasada „coś za coś”. Jeśli doskonale radzimy sobie w pracy, to już w domu lub w relacjach międzyludzkich panuje bałagan. Okazuje się, że nie mamy czasu dla przyjaciół albo brakuje nam go dla siebie. Na dodatek towarzyszy nam bez przerwy stres, który źle wpływa na zdrowie. Czas to zmienić i uporządkować parę spraw.

Bądź uczciwy z samym sobą Bądź uczciwy z samym sobą Bądź uczciwy z samym sobą

Jest wiele fałszywych przekonań, którymi karmimy się, usprawiedliwiając wszelkie życiowe niepowodzenia. Takie myślenie jednak jest dla nas destrukcyjne, zatrzymuje nas w miejscu, zamiast prowadzić do pokonywania trudności. Jakie to przekonania i jak sobie z nimi radzić, by ruszyć z miejsca?

Introwertyk – mruk, czy dobry przyjaciel? Introwertyk – mruk, czy dobry przyjaciel? Introwertyk – mruk, czy dobry przyjaciel?

Badacze twierdzą, że na świecie żyje od 30 do 50 procent introwertyków. Nie dostrzeżesz ich w tłumie, bo nie różnią się od innych ludzi. Mają jednak wartościowe cechy, dla których warto mieć ich w gronie swoich przyjaciół.

Samotność – śmiertelny wróg mężczyzny Samotność – śmiertelny wróg mężczyzny Samotność – śmiertelny wróg mężczyzny

Samotność od wieków była problemem ludzkości. Dzisiaj stała się niemal chorobą cywilizacyjną. Dotyka wszystkich, ale coraz częściej mężczyzn. Jej następstwa mogą być tragiczne, ale możesz z nią skutecznie walczyć.

Nie bądź ofiarą własnych przekonań Nie bądź ofiarą własnych przekonań Nie bądź ofiarą własnych przekonań

Przekonania to bagaż, który od wczesnego dzieciństwa każdy nosi ze sobą. Dobrze, jeśli są pozytywne, bo mogą korzystnie wpływać na nasze życie, motywując do działania, popychając do przodu i dodając skrzydeł. Negatywne to balast, który może pociągnąć w dół.

Tłumienie emocji może ci zaszkodzić Tłumienie emocji może ci zaszkodzić Tłumienie emocji może ci zaszkodzić

Życie człowieka wypełnione jest emocjami. Składają się na nie uczucia, będące ich następstwem reakcje i zachowania. Pozytywne pozwalają budować stan zadowolenia, natomiast negatywne stanowią sygnał ostrzegawczy. Nie należy ich tłumić, bo wtedy mogą poważnie zaszkodzić zdrowiu.