Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Kariera

Kariera zawodowa współczesnego mężczyzny po czterdziestce. Siła doświadczenia i wiedzy. Jak nie dać się młodszym konkurentom? Jak szukać pracy dającej satysfakcję? Co warto poświęcić dla kariery?

Nie ulegaj pośpiechowi

Nieustanne sprawdzanie zegarka, stres, coraz to nowe terminy i panika. Psychologowie nazywają to nerwicą, a pacjentem jesteś prawdopodobnie ty sam. Przedsiębiorczy, pewny siebie biznesmen. Pośpiech jest wrogiem dobrej pracy. I dobrego zdrowia. Jednak niezależnie od tego, jak bardzo w tej chwili kontroluje twoje życie, możesz ujarzmić tę bestię.

1

Zostań gwiazdą w nowej pracy

Starannie przygotowane CV, zwalający z nóg list motywacyjny, kilka rozmów i... udało się – zmieniłeś pracę. Jednak największe wyzwanie dopiero przed tobą. Jak zabłysnąć w nowej firmie? O zdobywaniu nowego terenu pomyśl zanim jeszcze podpiszesz umowę.

Mowa bez słów

Mowa ciała to podstawa w kontaktach międzyludzkich - nie tylko w biznesie, ale także (a może przede wszystkich) w życiu prywatnym. To jak stoisz, siedzisz, chodzisz, jak patrzysz i jak gestykulujesz ma kolosalne znaczenie dla twojego wizerunku. Sprawdź, jak zapanować nad ciałem i tym, co mówi o tobie.

1

Jak przetrwać paskudny dzień w pracy

Każdy z nas na pewno miał niejeden fatalny dzień w pracy – albo był to któryś z poniedziałków, bo jak wiadomo nikt ich nie lubi, albo jakiś inny dzień, kiedy wszystko idzie nie tak jak trzeba – nawet lunch w pudełku jakiś niedoprawiony, a przecież od lat przywożą z tego samego miejsca i zawsze było ok. Kiedy już się taki dzień zdarzy, jak obrócić go w coś dobrego mimo wszystko, zanim uznamy go za całkiem zmarnowany?

11 sposobów na bycie wydajniejszym w pracy

W jaki sposób byś nie zarabiał na życie, najprawdopodobniej często masz wrażenie, że doba jest za krótka. I wiesz co? Dłuższa nie będzie. Ale mężczyźni, którzy odnoszą sukcesy, robią to dlatego, że ten czas, który mają, przepracowują z głową. Oto kilka rad, które pomogą ci pracować bardziej sensownie i być bardziej wydajniejszym w pracy.

2

Gdy kumple żrą się w pracy

Jakby praca nie była stresem sama w sobie, teraz musisz sobie poradzić ze współpracownikami bez przerwy walczącymi ze sobą. Powinieneś zostawić to im samym, czy też jakoś zareagować?

Jak poradzić sobie z gniewem w pracy

Każdemu z nas zdarza się wściec w pracy. To, jak sobie z tym radzimy, ma duże znaczenie dla naszego życia zawodowego. Zbyt duży gniew powoduje problemy ze zdrowiem, takie jak skaczące ciśnienie, potworne bóle głowy, rozstrój żołądka. Może też poważnie wpłynąć na twoją karierę.

poprzednia
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Strona 10 z 10
poprzednia Strona 10 z 10

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty