Potrafi wyciągnąć 431 km/h!
Auto marzeń...
Jak fachowo ustawić wysokość siodełka w rowerze szosowym, górskim, czasowym. Pełny TUTORIAL.
Mały, ale ma wszystko. Może to pomysł na kolejne wakacje?
Kolejny odcinek programu i jednocześnie drugi poświęcony Łodzi i łódzkim motocyklistom. Dowiemy się więcej o tym jak działa Stowarzyszenie Łódzkich Motocyklistów i Forum Łódzkich Motocyklistów, zajrzymy na ich czwartkowy spot. Przekonacie się, że Darek się mylił i jest ich zdecydowanie więcej niż dwóch. Pokażemy Wam też Boutique Hotel's, który ma zniżki dla motocyklistów i odwiedzimy Iron Horse Pub Łódź gdzie porozmawiamy z właścicielem o historii tego miejsca oraz o jego pasji jaką są motocykle i offroad.
Przepiękna łódka, przepiękne widoki, można się rozmarzyć.
Kto by pomyślał, że amerykański klasyk z lat 60. może bić na głowę nowoczesne supersamochody, takie jak McLaren czy Lamborghini! A co najciekawsze - to rodzinny projekt ojca i dwóch nastoletnich synów :-)
Najbardziej luksusowe SUV-y na rok 2017
Dla motocyklisty Norwegia to prawdziwy raj. Świetne drogi pośród niesamowicie pięknych widoków urzekającej natury.
Kultowe i bardzo rzadkie auta. I bardzo drogie :-)
W czwartym odcinku programu PRZYJAZNE MOTOCYKLISTOM odwiedzimy Kraków. Na Krakowski Kazimierz dotarliśmy wieczorem, więc postanowiliśmy poszukać noclegu. Oczywiście hoteli w Krakowie nie brakuje, ale nam chodziło o taki, który oferuje również jakieś dodatkowe usługi dla motocyklistów.
Jeśli retro camping, to tylko takim!
Modele, które chciałbyś poprowadzić choć raz w życiu.
Nadal jesteśmy w Łodzi, ale tym razem porozmawiamy o inicjatywach obywatelskich i rozwiązaniach dla motocyklistów. Spotkamy się z Przewodniczącym Rady Miasta i dowiemy się dlaczego Łódź jest tak przyjazna motocyklistom, a na koniec będzie bardziej na sportowo, zajrzymy na Tor Łódź i zrobimy mały challenge z nowym Fordem Mustangiem :) Będzie też małe podsumowanie naszego pobytu w Łodzi ;)
Trzeci odcinek programu PRZYJAZNE MOTOCYKLISTOM, a my nadal jesteśmy we Wrocławiu, w mieście którego oficjalna nazwa powinna brzmieć "MotoWrocław" :)
Pod maską znajdziemy ośmiolitrowy, 16-cylindrowy silnik o mocy 1500 KM i maksymalnym momencie obrotowym na poziomie 1600 Nm. Samochód ma osiągać prędkość do 420 km/h, a do 100 km/h przyspieszać poniżej 2,5 sekundy.
Odnowienie tego auta (a właściwie całkowita odbudowa) zajęło 3000 godzin, ale efekt jest powalający.
W tym odcinku kontynuujemy objazdówkę po Warszawie. Zaczęliśmy od parkingu dedykowanego dla motocykli pod jednym z warszawskich centrów handlowych, Sadyba Best Mal. Później wpadliśmy do pubu, którego historia i nazwa bezsprzecznie związana jest z dwoma kołami, czyli Pub 2KOŁA, a następnie zajrzeliśmy pod mosteczek, gdzie nie tylko można spotkać motocyklistów, ale znaleźć spośród setek butelek własny smak piwa :)
Z Łodzi przenosimy się do Poznania, a tam... spotkamy się z Darkiem, organizatorem Motor Show Poznań, żeby dowiedzieć się co szykuje dla nas w tym roku. Będzie też na sportowo, zajrzymy na Tor Poznań gdzie Jacek Molik opowie nam na czym polegają treningi Speed Day. Na koniec wylądujemy w Whiskey in the Jar gdzie skosztujemy pysznych żeberek i stek podawany na gorącej lawie :).
W drugim odcinku programu PRZYJAZNE MOTOCYKLISTOM jesteśmy we Wrocławiu. Tym razem Darek nie będzie się już rozbierał, za to wylądujemy w Motor Mania Husky, gdzie poznamy wrocławskich Superbohaterów.
Motocykl ma nie tylko wyglądać. Ma też jeździć. Moto Guzzi V9 robi to dzięki dwucylindrowej, wzdłużnej V-ce o pojemności 850 cm3. Silnik generuje moc 55-ciu koni mechanicznych, przy momencie obrotowym wynoszącym 62 Nm. Mimo swojej masy, V-ka potrafi zaskoczyć mocą. Zbiornik paliwa ma pojemność 15 litrów i powinien starczyć na pokonanie dystansu ok 300-tu km. Warto również dodać, że Moto Guzzi V9 Bobber wyposażony jest w trójdrożny katalizator z dwoma sondami lambda, co powinno przypaść do gustu zwolennikom ekologicznej jazdy.
Wszystko dla motocyklistów, o motocyklistach i z motocyklistami, ale nie tylko…
Słynna Gelenda (Mercedes klasy G) kontra UAZ. Myślicie, że nie da się porównywać tych aut? Otóż offroadowcy wiedzą doskonale, że w terenie nie ma zdecydowanych faworytów. Zobaczcie sami. Szczególnie od 3 minuty ;)
Co za emocje!