Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Związek

kogo kocha kochanke czy żone

Rozpoczęte przez ~nika, 01 sty 2014
  • avatar ~Aniołek ~Aniołek
    ~Aniołek
    Napisane 24 października 2018 - 22:58
    Zapomniałam nicka,
    Nie chciałam Cię wystraszyć, ale to Ty swoim komentarzem wystraszyłaś mnie. Atakujesz bez konkretnego powodu i doprawdy nie bardzo wiadomo o co Ci chodzi.Jeśli odnosisz się do mojego denerwującego Ciebie samostanowienia i podajesz jako przykład patologiczne przypadki ludzi chorych to w sumie nie ma tematu.
    Nie rozumiemy się. I to jest bez znaczenia czy jestem czy nie jestem studentką psychologii lub wierną czytelniczką poradników wszelakich..
    Na temat odczuwanej czy uświadomionej sobie miłości do drugiego człowieka powinien pisać ten, kto ją odczuwa lub odczuwał.I niezależnie od tego co jest a co nie jest dozwolone w naszym kraju eutanazja również może świadczyć o miłości.
    Tylko mi zaraz w ramach kontry nie napisz, że zaleciłam właśnie zabijać z miłości!!!





    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Aniołek ~Aniołek
    ~Aniołek
    Napisane 24 października 2018 - 23:00
    Zapomniałam nicka,
    Nie chciałam Cię wystraszyć, ale to Ty swoim komentarzem wystraszyłaś mnie. Atakujesz bez konkretnego powodu i doprawdy nie bardzo wiadomo o co Ci chodzi.Jeśli odnosisz się do mojego denerwującego Ciebie samostanowienia i podajesz jako przykład patologiczne przypadki ludzi chorych to w sumie nie ma tematu.
    Nie rozumiemy się. I to jest bez znaczenia czy jestem czy nie jestem studentką psychologii lub wierną czytelniczką poradników wszelakich..