Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Związek

Kłamstewka partnerki - Czy dobrze odczytuje znaki jej nieszczerosci

Rozpoczęte przez ~Tomek, 14 mar 2020
  • avatar ~Tomek ~Tomek
    ~Tomek
    Napisane 14 marca 2020 - 08:53
    Piateczka.
    Panowie mam dylemat z zachowaniem kobiety swojej.
    Jestem zawodowym kierowca. Czasem nie ma mnie w domu około 3 tygodnie nawet 4.
    Jesteśmy razem 3 lata. Sporo przeszliśmy
    Oboje po przejściach.
    W naszym związku też dużo się działo.
    Ale wierni jesteśmy sobie.
    Jedynie mam podejrzenia ze ona pisze z innym facetem.
    W grę może wchodzić zdrada emocjonalna.
    Przylapuje ja na drobnych kłamstwach. Jak wracam wyłącza jedna kartę sim. Mówi że zbędna bo jestem już w domu więc niepotrzebna.
    Wyłącza tel na noc.
    Jak mi Coś pokazuje na telefonie mam wrażenie że obawia się że coś dziwnego jej przyjdzie albo ktoś napisze i ma taki dziwny niepokój.
    Często zdzwonimy do siebie na whatsapie Ale od jakiegoś czasu pokazuje mi się komunikat że prowadzi inna rozmowę, jak pytam z kim gadała mówi że nie na whatsapie Ale normalnie przez połączenie komórkowe.
    Wcześniej nie było takich komunikatów.
    Tym bardziej że niby z nikim nie pisze innym ani nie dzwoni tylko że mną.
    Czasem mylą jej się drobne fakty.
    Wczoraj użyła pierwszy raz sformułowania od 3 lat " kolorowych snow" nigdy tak nie mówiła.
    Mega quwa dziwne to wszystko.
    Myślicie że ktoś jest ?
    Ogólnie jest bardzo zazdrosna.
    Sam nie wiem co o tym myśleć.
    A Wy??

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Mene ~Mene
    ~Mene
    Napisane 15 marca 2020 - 09:27
    Kolego ma romans przechodziłem to sam te same zachowanie tele cały czas miała przy sobie albo wyłączała albo chowała uwierz mi na 100 %jestem pewny miałem to samo