Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Edukacja i rozwój

doszkalanie się

Rozpoczęte przez ~harbuz, 23 kwi 2018
  • avatar ~harbuz ~harbuz
    ~harbuz
    Napisane 23 kwietnia 2018 - 10:34
    Czuje sie w moje pracy wypalony, pracuję jako nauczyciel i powli mam dość, myślę o zmianie pracy ale tez ne chcę jakoś mocno drastycznie zmieniać swojego zadowodu, bo praca z dzieciakami jest całkiem spoko, tylko może bardziej zacząć swoją działalność, jakieś treningi dla dzieci, bo jestem nauczycielem wf

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~oewsb ~oewsb
    ~oewsb
    Napisane 24 kwietnia 2018 - 20:43
    ~harbuz napisał:
    Czuje sie w moje pracy wypalony, pracuję jako nauczyciel i powli mam dość, myślę o zmianie pracy ale tez ne chcę jakoś mocno drastycznie zmieniać swojego zadowodu, bo praca z dzieciakami jest całkiem spoko, tylko może bardziej zacząć swoją działalność, jakieś treningi dla dzieci, bo jestem nauczycielem wf


    Witam! Harbuz, dobrym wyborem dla Ciebie mogą być studia podyplomowe w chorzowskim oddziale Wyższej Szkoły Bankowej na kierunku Promotor kultury fizycznej. Pełna garść informacji oraz warunki rekrutacji znajdziesz tutaj: wsb.pl/chorzow/studenci/studia-podyplomowe/kierunki/promotor-kultury-fizycznej Dodam, że zapisując się na studia do 30 kwietnia możesz zaoszczędzić dzięki promocji 1000 zł: 600 zł dzięki zniżce w czesnym oraz 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. Zapraszam!

    Pozdrawiam, Andrzej Czarnecki
    Online Ekspert WSB

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Igor ~Igor
    ~Igor
    Napisane 28 kwietnia 2018 - 18:20
    Czy ta zniżka obowiązuje każdy kierunek?