Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Sport dla faceta po 40.

Budowa masy mięśniowej

Rozpoczęte przez ~igor43, 07 sty 2018
  • avatar ~igor43 ~igor43
    ~igor43
    Napisane 07 stycznia 2018 - 17:46
    Siema! Jestem nowicjuszem odnośnie jakiegokolwiek treningu i szukam tu cennych rad, dzięki którym będę mógł rozbudować masę mięśniową. Najmłodszy już nie jestem, więc jakieś wyczerpujące serie ćwiczeń nie wchodzą w grę. Chciałbym się także dowiedzieć jaka dieta byłaby najlepsza.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~endrju ~endrju
    ~endrju
    Napisane 16 stycznia 2018 - 01:10
    Najlepszym rozwiązaniem jest opieka trenera personalnego, który wskaże odpowiedni zestaw ćwiczeń. Odnośnie diety to na pewno przydałoby ci się więcej białka. Z uwagi na wiek, dobrą opcją jest stosowanie jakiegoś suplementu, bo niestety z upływem lat progres zaczyna być mniej widoczny i jest możliwość, że dopadnie cię stagnacja.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Filiph+40 ~Filiph+40
    ~Filiph+40
    Napisane 18 stycznia 2018 - 00:53
    Także jestem za suplementami. Kiedyś byłem sceptycznie nastawiony, ale zaryzykowałem i się opłaciło. W naszym wieku należy zadbać o testosteron, który zaczyna spadać. Dlatego stosuję preparat, który zawiera naturalny booster tego testosteronu. Odnośnie białka, to podstawą jest wołowina. Nie należy zapominać też o kaloryczności i regularności posiłków.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~igor43 ~igor43
    ~igor43
    Napisane 23 stycznia 2018 - 00:08