Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Potencja

Brak wzwodu

Rozpoczęte przez ~Krzysztof, 21 maj 2018
  • ~Krzysztof
    ~Krzysztof
    Napisane 21 maja 2018 - 18:17
    Witam! Mam 43 lata i od 13 lat żyję w szczęśliwym małżeństwie. Niestety jakoś od roku obserwuję u siebie bardzo niepokojące objawy: osłabienie, szybkie męczenie się, totalny brak porannych i spontanicznych erekcji (jeżeli już występują to bardzo słabe). Objawy z czasem zaczynają się pogłębiać i aktualnie moje libido jest zerowy, a wzwód w intymnych sytuacjach z żoną słaby oraz krótkotrwały. Czasem dochodzi do tego, że nie jestem w stanie zaspokoić swojej kobiety, co bardzo odbija się na mojej psychice... Co powinienem zrobić? Gdzie się udać z tym problemem?

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Tomasz
    ~Tomasz
    Napisane 23 maja 2018 - 18:45
    Hej! Miałem kiedyś podobny problem.Udało mi się z tym uporać, ale musimy mieć świadomość, że wiek robi swoje i trzeba to zaakceptować, ale można trochę "cofnąć czas". Najlepiej byłoby obgadać to zlekarzem, ale jeśli masz opory, to na początek spróbuj więcej się ruszać (nie oszukujmy się, dwa razy w tygodniu dość dużo ze względu na pracę, ale da się!), zmiana diety - czerwone mięso wpływa na prod. testosteronu, więc z 2 razy zjedz wołowinę, warzywa, owoce, ograniczyć fajki i alko. No i zacząłbym od nautalnego preparatu, u mnie sprawdziło się świetnie ereko. Fajnie, że szukasz odpowiedzi, mam nadzieję, że szybko się uporasz! :)

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Julek
    ~Julek
    Napisane 05 czerwca 2018 - 08:22
    W pierwszej kolejności udaj się do lekarza, żeby dowiedzieć się czy to nic poważniejszego. Ponadto powinieneś zastanowić się nad swoją dietą, aktywnością fizyczną i używkami. Dodatkowo stres wywołany pracą, także odbija się niekorzystnie. Możesz też rozważyć stosowanie jakiegoś preparatu na wzmocnienie erekcji. Pamiętaj tylko, aby jego składniki były w 100% naturalne, żeby dodatkowo nie obciążać organizmu.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~Eroni
    ~Eroni
    Napisane 23 lipca 2018 - 17:40
    No właśnie. Poza tym nie ma nic złego w tym, że weźmie się tabletkę czy dwie, kiedy jedzie się na wakacje i nie chce się nawalić w łóżku z partnerką. Wszystko jest dla ludzi, tylko trzeba brać zgodnie z ulotką.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~darlens
    ~darlens
    Napisane 24 sierpnia 2018 - 09:21
    U mnie osobiscie najlepsze i najmocniejsze okazały sie tabletki cum on. No ale wszystko zależy od danej osoby.Jesli komuś inne tabletki bardziej pomagają to niech bierze inne....

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~mst
    ~mst
    Napisane 28 sierpnia 2018 - 10:07
    ~darlens napisał:
    U mnie osobiscie najlepsze i najmocniejsze okazały sie tabletki cum on. No ale wszystko zależy od danej osoby.Jesli komuś inne tabletki bardziej pomagają to niech bierze inne....

    Ano własnie zastanawiałem się nad tymi tabletkami bo wcześniej troche o nich sobie czytałem.Jednak nie jest tak,ze jak bierzesz to jest ok a jak przestajesz to znowu problem wraca?

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~darlens
    ~darlens
    Napisane 30 sierpnia 2018 - 08:16
    Nie wiem jak zadziałałoby to u Ciebie, ale u mnie cum on dały naprawdę trwałe efekty. Brałem je 3 miesiące, potem przestałem aby zobaczyć jakie będzie działanie jak przestanę. Ale próblemy z erekcją nie wróciły na szczęście.

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • ~karol78
    ~karol78
    Napisane 21 września 2018 - 17:05
    Ważne jest, aby zastanowił się Pan, co takiego wydarzyło się w Pana życiu podczas ostatniego roku. Problem z uzyskaniem wzwodu może mieć podłoże zarówno fizjologiczne, jak i psychologiczne. Dlatego zachęcałabym do wizyty u lekarza, aby ewentualnie wykluczyć zaburzenia natury fizjologicznej. Jeżeli okaże się, że przyczyna tkwi w psychice, to warto rozważyć psychoterapię u psychologa, seksuologa [ post edytowany z powodu naruszenia regulaminu serwisuhttps://ranking.abczdrowie.pl/s/Seksuolog ] .

    Udostępnij  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

» odpowiedz » do góry
1
Strona 1 z 1
Strona 1 z 1

Gorące tematy

facebook
raporty
Raporty