Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Forum

Dodaj temat

Klinika ciała i ducha

Alergia?! Co?!

Rozpoczęte przez ~Jacenty26, 19 paź 2018
  • avatar ~Jacenty26 ~Jacenty26
    ~Jacenty26
    Napisane 19 października 2018 - 12:31
    Ostatnio dowiedziałem się od lekarza, że mam alergię na roztocza... Ciekawy news biorąc pod uwagę, że wcześniej nie miałem takich problemów. Zaczęło się od nieustającego kataru, duszącego kaszlu i łzawiących oczu. Pytanie brzmi - co teraz? Czy objawy nigdy nie znikną? Co zrobić, że pozbyć się ich raz na zawsze lub w jakiś sposób zminimalizować? Nie mam pojęcia... Jak widać jestem totalnym laikiem w tym temacie. Może macie jakieś wskazówki lub porady od czego powinienem zacząć, aby moje życie się poprawiło?

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~oleqq ~oleqq
    ~oleqq
    Napisane 20 października 2018 - 18:22
    z roztoczami walczyc to ciezko zwlaszcza teraz jak na zewnatrz idzie zimno i to cale zło wchodzi do domu, no ale jakies leki na alergie sa jak najbardziej ja jestem uczulony na kurz, mam wolne od sprzatania, bo sie babie nie chce pozniej sluchac jak bardzo swedza mnie dlonie czy twarz

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie

  • avatar ~Ziguch ~Ziguch
    ~Ziguch
    Napisane 20 października 2018 - 22:21
    Spokojnie. Wszystkie objawy da się zminimalizować, nawet te wynikające z alergii. Wystarczy, że trochę ogarniesz swoje otoczenie, żeby nie latało aż tyle kurzu. Dobrze by było zaopatrzyć się w kilka antyalergicznych rzeczy, które faktycznie działają, np. pościel, odkurzacz czy specjalny proszek do prania. Popatrz na necie, a na pewno znajdziesz. Z alergią da się żyć.

    Udostępnij Udostępnij fb  |  Dodaj wpis |  Cytuj |  Link bezpośredni |  Zgłoś naruszenie