Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies Akceptuję

Mister Polski dla Giacomo Conti

Najnowsza kampania jesień/zima 2014/2015 męskiej marki odzieżowej Giacomo Conti z udziałem aktualnego Mistera Polski, Rafała Maślaka, to żywa obietnica elegancji najwyższej próby.

Dodawanie komentarza

Moderatorzy nie usuwają komentarzy na prośbę użytkowników. Jeśli podajesz jakiekolwiek dane, telefony czy adresy, robisz to na własną odpowiedzialność.

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach w tym temacie?

Komentarze

Kuba TI
18 grudnia 2014 o 08:58

Nie koniecznie chyba, z tego co wiem ten sklep chyba ma taką możliwość, że można skrócić lub w najgorszym wypadku mogą uszyć na miarę.

~Kuba TI

18.12.2014 08:58
Mike
06 listopada 2014 o 10:23

Kolekcja chyba tylko dla szczuplejszych facetów co?

~Mike

06.11.2014 10:23
Luka
05 listopada 2014 o 12:08

No nie da się ukryć, że to przystojny facet! ;)
Bardzo fajna marynarka połączona z golfem!

~Luka

05.11.2014 12:08
Kondrad
29 października 2014 o 08:14

Bardzo fajne propozycje i Maślak też wygląda dobrze w ich ubraniach.

~Kondrad

29.10.2014 08:14
Kevin z Murowanej Gośliny
21 października 2014 o 08:30

Coś bym tam znalazł dla siebie.

~Kevin z Murowanej Gośliny

21.10.2014 08:30
Kevin z Murowanej Gośliny
21 października 2014 o 08:30

Coś bym tam znalazł dla siebie.

~Kevin z Murowanej Gośliny

21.10.2014 08:30
Kevin z Murowanej Gośliny
21 października 2014 o 08:29

Coś bym tam znalazł dla siebie.

~Kevin z Murowanej Gośliny

21.10.2014 08:29
Ben Rock
21 października 2014 o 08:09

Fajna marynarka z czerwonymi łatami na łokciach.

~Ben Rock

21.10.2014 08:09
Osa
17 października 2014 o 08:17

Idealne zestawy na jesień! Muszę wybrać się tam na zakupy ;)

~Osa

17.10.2014 08:17
Kasia M.
16 października 2014 o 08:21

No no... Pan Maślak prezentuje się zjawiskowo w takich eleganckich ciuchach!

~Kasia M.

16.10.2014 08:21
Bratford
15 października 2014 o 11:58

Kolekcja, która zdecydowanie zasługuje na miano tej światowej. Nareszcie polska firma może pochwalić się dobrą kampanią... oby tak dalej!

~Bratford

15.10.2014 11:58