Strona używa cookies. Jeśli nie wyrażasz zgody na używanie cookies, zawsze możesz wyłączyć ich obsługę w swojej przeglądarce internetowej. Polityka Cookies
Akceptuję

E-papieros a zdrowie: czy może niszczyć płuca?

E-papieros a zdrowie: jaki ma wpływ na płuca vapera? Biorąc pod uwagę rosnącą popularność e-papierosów, które są uważane za „bezpieczniejszą” opcję niż palenie papierosów, czasem trudno uwierzyć, że mógłby to być produkt równie szkodliwy dla zdrowia co tradycyjny papieros. Jednak warto posłuchać także głosów mniej popularnych, aby podjąć świadomą decyzję o rzucaniu palenia lub zmianie nawyków z nim związanych.

Dodawanie komentarza

Moderatorzy nie usuwają komentarzy na prośbę użytkowników. Jeśli podajesz jakiekolwiek dane, telefony czy adresy, robisz to na własną odpowiedzialność.

Chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych komentarzach w tym temacie?

Komentarze

Radek
22 listopada 2021 o 15:33

A badali jak ktoś zrobi macha raz na jakiś czas?

~Radek

22.11.2021 15:33
Biedcoin
26 lipca 2019 o 05:02

Najpierw "u wszystkich 32 efekt utrzymywal sie przez 10 min" a pozniej "jednak u tych ze schorzeniami nie wywołało natychmiastowych etc. "

~Biedcoin

26.07.2019 05:02
Anonim
27 kwietnia 2019 o 17:48

| to Było to Scota :)
V

~Anonim

27.04.2019 17:48
Anonim
27 kwietnia 2019 o 17:47

Ale z ciebie mózg. TO GLICERYNA!

~Anonim

27.04.2019 17:47
Anonim
12 grudnia 2018 o 09:22

Przez 10 minut? !
jeden papieros analogowy jest równy od 10 do 15 wdechów z e papierosa, to ja się nie dziwię że zaszły zmiany w płucach, pomyśleć co by było po zwykłych papierosach.
Ci tak zwani naukowcy, sami nie wiedzą co testowali.

~Anonim

12.12.2018 09:22
ktosiek
28 listopada 2017 o 15:40

No człowieku, po zwykłych fajkach to płuca pewnie nawet zdrowsze były niż przed! Logicznym jest, że swojąc przed wyborem - nie palić nic lub palić fajke/e-papierosa, lepiej jest nie palic nic. Ale jak jesteś uzależniony, nie mozesz rzucic to lepiej palic e-papierosa niz fajke! Drogą dedukcji - brak palenia > e-papieros > zwykła fajka. To chyba logiczne, i nikt nie musi byc geniuszem, aby to odkryc!

~ktosiek

28.11.2017 15:40
scot
04 marca 2017 o 06:40

Dokładnie. Mam to samo. Przednia szyba jest taka szara że masakra. Nie wiadomo coto jest. W każdym razie jakiś tłusty mażący się osad który nie jest łatwy do zmycia. O wytarciu na sucho można tylko pomarzyć. Od zwykłych fajek nigdy się tak nie robiło.

~scot

04.03.2017 06:40
Łukasz
14 lutego 2017 o 12:59

No właśnie nie wiem, bo gdy palę (dużo) w aucie zauważyłem, że bardzo szybko wewnętrzna szyba się brudzi i teraz pytanie jak wyglądają płuca człowieka palącego EP, bo nie wierzę w to, że są lśniące do połysku. Na pewno też się osadza osad.

~Łukasz

14.02.2017 12:59
Trzezwy
07 maja 2016 o 04:29

Bajki rozpylane przez koncerny tytoniowe bo traca klientow... wszystko w temacie. Tu przynajmniej smola nie osiada na plucach...

~Trzezwy

07.05.2016 04:29
graż
30 grudnia 2014 o 22:26

czyli na jedno wychodzi i możemy śmiało brać te tańsze?

~graż

30.12.2014 22:26
Doradca online Foof & Tabaque
23 grudnia 2014 o 01:15

Witam,

>>>O ile procent są niższe te ceny dla członków?
>>>>
ok. 20-30%, ceny liquidów 10ml są po 10zl dla parterów programu

>>>nie rozumiem skoro jakość jest porównywalna, to skąd taka róznica w cenie, nie pojmuję tego bo przecież powinna być taka zbliżona- moim zdnaiem- niska :)>>>
to raczej pytanie do producenta, który oferuje go w niższej cenie, a sklep nie narzuca wielkiej marży, i dlatego One jest taki tani.

~Doradca online Foof & Tabaque

23.12.2014 01:15
zazaz
22 grudnia 2014 o 22:30

30-35% zniżki na liquidy jest będąc członkiem freepal.

~zazaz

22.12.2014 22:30
graż
22 grudnia 2014 o 14:20

Doradca: "wielkość epapierosów ONE, a także pojemnośc clearomizera i baterii jest porównywalna z modelami Foof i Tabaque."

kurczę, nie rozumiem skoro jakość jest porównywalna, to skąd taka róznica w cenie, nie pojmuję tego bo przecież powinna być taka zbliżona- moim zdnaiem- niska :)

Sliwin: "czyli jak ustnik samoistnie pęknie, rozszczelni się to będzie to na mój koszt i moja wina?"

jak rozedrzesz spodnie na płocie to też jest to twoja wina i gwarancja tego nie obejmie.

~graż

22.12.2014 14:20
kacmorderca
20 grudnia 2014 o 16:16

O ile procent są niższe te ceny dla członków?

~kacmorderca

20.12.2014 16:16
Doradca online Foof & Tabaque
17 grudnia 2014 o 01:52

Witam, nie spotkałem się jeszcze z uszkodzeniem ustnika, chyba, że go ktoś zgryzł, ale wymiana tego elementu już jest na koszt abonenta.
Ale akcesoria ze sklepu reddog.pl są w niższych cenach dla członków programu freepal.pl

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

17.12.2014 01:52
jarno
17 grudnia 2014 o 01:20

jeśli to stanie sie w wyniku niewłaściwego uzytkownia lub przechowywania to niestety wina konsumenta...

~jarno

17.12.2014 01:20
sliwin
09 grudnia 2014 o 20:06

czyli jak ustnik samoistnie pęknie, rozszczelni się to będzie to na mój koszt i moja wina?

~sliwin

09.12.2014 20:06
Doradca online Foof & Tabaque
09 grudnia 2014 o 02:17

Witam,
gwarancja w przypadku epapierosów Foof i Tabaque wynosi odpowiednio na :
bateria - 6 miesięcy,
ładowarka USB i adapter sieciowy - 12 miesięcy

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

09.12.2014 02:17
rorok
08 grudnia 2014 o 12:00

Ile wynosi gwarancja na te e-papierosy?

~rorok

08.12.2014 12:00
Doradca online Foof & Tabaque
03 grudnia 2014 o 00:55

Witam,
wielkość epapierosów ONE, a także pojemnośc clearomizera i baterii jest porównywalna z modelami Foof i Tabaque. Cena One jest wynikiem oferty producenta, i nie jest sztucznie podnoszona przez reddog.pl

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

03.12.2014 00:55
cukier
26 listopada 2014 o 01:43

te ONE to jakieś budżetowe? są większe i tańsze niż reszta...

~cukier

26.11.2014 01:43
Doradca online Foof & Tabaque
20 listopada 2014 o 00:03

Cały czas oferta dostosowywana jest do potrzeb klientów. Ostatnio np. dodane zostały liquidy marki One.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

20.11.2014 00:03
pokahontasowy
19 listopada 2014 o 22:44

ta oferta się zmieniła, ewoluowała? dostosowuje sie ja do klienta bardziej niż kiedyś?

~pokahontasowy

19.11.2014 22:44
Doradca online Foof & Tabaque
19 listopada 2014 o 19:26

Witam,

w chwili obecnej we freepal.pl dostępne są pojedyncze epapierosy foof i tabaque oraz zestawy tych marek, czyli rodzime marki firmy.


Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

19.11.2014 19:26
djbobo
18 listopada 2014 o 20:16

I to mi się podoba. :D A ten One będą dostępne w programie freepal, czy nie?

~djbobo

18.11.2014 20:16
Doradca online Foof & Tabaque
12 listopada 2014 o 00:43

Witam,

Cena epapierosa One oferowanego w reddog.pl jest wynikową oferty producenta, a sam sklep nie nakłada na niego wielkiej marży.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

12.11.2014 00:43
cymbał
12 listopada 2014 o 00:11

może koszt produkcji jest niższy?

~cymbał

12.11.2014 00:11
Hubolt
11 listopada 2014 o 11:30

To czemu jest tańszy skoro lepsza jest para?

~Hubolt

11.11.2014 11:30
Doradca online Foof & Tabaque
05 listopada 2014 o 00:01

Witam,

>>>A czym się ta One wyróżnia od poprzednich?
>>>>

epapierosy One w stosunku do marki Foof i Tabaque różnią się rodzajem grzałki. W One zastosowano system dolnogrzałkowy, który pozwala na wytworzenie gęstszej, intensywniejszej pary, jednocześnie przyjemnie chłodniejszej.


Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

05.11.2014 00:01
cymbał
04 listopada 2014 o 22:45

hehe, są dużo tańsze :! a to spory plus.

~cymbał

04.11.2014 22:45
PunchRock
04 listopada 2014 o 11:46

A czym się ta One wyróżnia od poprzednich?

~PunchRock

04.11.2014 11:46
Doradca online Foof & Tabaque
29 października 2014 o 01:56

Witam,

>>>to uż chyba jest rok na rynku. czy ktoś zawiązując drugą umowe ma jakieś profity?>>>

prawdę mówiąc to jeszcze nie minął rok od zawarcia pierwszych umów, ale klienci freepal.pl zawsze mogli liczyć na atrakcyjne oferty i bonusy.

>>>sama obecność doradcy na forach i portalach mi się podoba, ciekawe wyjście nia klienta. te marki są aż tak popularne? nie ma ich na stoiskach w galeriach handlowych gdzie najczęściej się ogląda e-papy>>>>

dziękuję.
Stoisko w galeriach handlowych jest drogie w utrzymaniu, co przekłada się na większą cene epapierosów i liquidów. Foof i tabaque m.in. dzięki sprzedaży internetowej mogą utrzymać niższe ceny za swoje produkty.

>>>A jak wybierać e-papierosa, to którego z oferty?
>>>

to indywidualna decyzja, ale ważne żeby kierować się dobrymi parametrami i jakością. Zaufaniem cieszą się zarówno marki Foof jak i nowa One.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

29.10.2014 01:56
thetitan
28 października 2014 o 21:28

Ja bym ci polecił tego:
reddog.pl/pl/e-papieros-foof-pojedynczy-1100mah-white.html
Bardzo mocna bateria przy rozsądnej cenie.

~thetitan

28.10.2014 21:28
dodge
25 października 2014 o 10:34

A jak wybierać e-papierosa, to którego z oferty?

~dodge

25.10.2014 10:34
rannyptak
23 października 2014 o 23:44

sama obecność doradcy na forach i portalach mi się podoba, ciekawe wyjście nia klienta. te marki są aż tak popularne? nie ma ich na stoiskach w galeriach handlowych gdzie najczęściej się ogląda e-papy

~rannyptak

23.10.2014 23:44
feder
22 października 2014 o 00:39

to uż chyba jest rok na rynku. czy ktoś zawiązując drugą umowe ma jakieś profity?

~feder

22.10.2014 00:39
Doradca online Foof & Tabaque
21 października 2014 o 23:19

Witam,

program partnerski freepal.pl to nagradzanie naszych klientów za zaproszenie swoich znajomych do przystąpienia do programu. Korzyści z tego płynące to pieniądze na wykorzystanie w naszym sklepie lub na dowolny inny cel. Zapraszam na naszą stronę gdzie może Pan zapoznać się z warunkami tego programu.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

21.10.2014 23:19
Jagernaut
21 października 2014 o 22:22

Polecam komuś produkt, jak on się na niego zdecyduje, to coś dostajesz. Tak jak w przypadku wszystkich linków polecających. W tym przypadku dostaje się 50zł.

~Jagernaut

21.10.2014 22:22
raaadek
21 października 2014 o 19:09

Słyszałem, że można wziąć udział w programie partnerskim? Co to konkretnie oznacza?

~raaadek

21.10.2014 19:09
Doradca online Foof & Tabaque
15 października 2014 o 00:11

Witam,

nie, można zmienić w każdym momencie program na wyższy pakiet i nie jest to związane z przedłużeniem czasu trwania abonamentu.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

15.10.2014 00:11
gelard
14 października 2014 o 22:55

Na stronie freepal masz cały regulamin zamieszczony.

~gelard

14.10.2014 22:55
perfekcyjny
13 października 2014 o 00:13

czy zmiana programu wiąże się przedłużeniem umowy?

~perfekcyjny

13.10.2014 00:13
Doradca online Foof & Tabaque
08 października 2014 o 00:52


Witam,
program freepal.pl jest bardzo elastyczny i w dużym stopniu można go dostosować do własnych upodobań, a nawet zmienić jego parametry w trakcie trwania abonamentu.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

08.10.2014 00:52
klakson
08 października 2014 o 00:24

na pewno można sobie ustalić indywidualnie wg potrzeb czy preferencji.

~klakson

08.10.2014 00:24
redrose
07 października 2014 o 22:30

Wystarczy wejść na tę stronę i przeczytać, że są 3 rodzaje abonamentów 59, 69, 79 zł. Zależy ile palisz, to taki plan wybierasz.

~redrose

07.10.2014 22:30
Ferguson
07 października 2014 o 20:58

A ile taki abonament kosztuje?

~Ferguson

07.10.2014 20:58
Doradca online Foof & Tabaque
06 października 2014 o 23:59

>>>>Coś jeszcze trzeba wymieniać w takim e-papierosie? Żeby się nie okazało, że nagle zamiast oszczędzać będę musiał dopłacać. Ile dokładnie takie e-palenie mnie będzie kosztować miesięcznie?>>>>

Witam,
praktycznie poza grzałką reszta urządzenia nie wymaga wymiany części, e-papierosy z pojemnymi bateriami, min. 1000 mAh zapewnią sprawne korzystanie z niego min. przez rok.
Wartym uwagi jest nasz program freepal.pl gdzie w ramach abonamentu na liquidy otrzymują Państwo darmowego wysokiej klasy e-papierosa, a po roku czasu już mogą Państwo w ramach kolejnej umowy otrzymać następnego.


>>>>Czystość składników używanych przy produkcji, e-liquidów jest kluczowa>>>.

Tu się całkowicie zgadzam, liquidy trzeba kupować od sprawdzony dostawców, produkty z długą datą przydatności, i atestowane, tylko takie dają gwarancję. Produkty noname tanie, głównie oferowane na portalach aucyjnych moga być niebezpieczne dla zdrowia i nie wilno ich stosować.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

06.10.2014 23:59
prof.Red Man
02 października 2014 o 15:12

Czystość składników używanych przy produkcji, e-liquidów jest kluczowa.Niestety z uwagi na brak klasyfikacji produktu sprawia,że dystrybutorzy w Polsce nie badają płynów produkcji chińskiej lub przeprowadzają jakieś testy we własnych instytutach .Oczywiście brak wyspecjalizowanej kadry naukowej jak i odpowiedniego zaplecza do analiz sprawia że są to działania jedynie marketingowe.+Słyszałem o jednym przypadku gdy producent zwrócił się do zanalizowania swoich olejków w jednostce dydaktycznej zajmującej sie analizowaniem substancji chemicznych.Była to jedyna analiza wykonana przez Politechnikę Łódzką na zlecenie firmy z tego sektora

~prof.Red Man

02.10.2014 15:12
Rusted
30 września 2014 o 16:26

Coś jeszcze trzeba wymieniać w takim e-papierosie? Żeby się nie okazało, że nagle zamiast oszczędzać będę musiał dopłacać. Ile dokładnie takie e-palenie mnie będzie kosztować miesięcznie?

~Rusted

30.09.2014 16:26
Doradca online Foof & Tabaque
29 września 2014 o 23:26

Witam,
wymiana grzałki to kwestia w dużej mierze indywidualnego stylu korzystania z e-papierosa. I od niego zależy żywotność grzałki. Ale rekomenduje się wymianę grzałki przynajmniej raz w miesiącu przy średniej intensywności korzystania z e-papierosa.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

29.09.2014 23:26
mandingo
29 września 2014 o 00:19

jak często w waszych produktach należy wymieniać grzałki?

~mandingo

29.09.2014 00:19
Doradca online Foof & Tabaque
23 września 2014 o 18:33

Witajcie!

Jestem Waszym doradcą online. W imieniu Foof i Tabaque prowadzę kampanię informacyjną nt. wszystkich aspektów e-palenia.

Jeśli macie jakiekolwiek pytania, chcielibyście poruszyć nurtujący Was temat to zapraszam do dyskusji w tym wątku. Jestem do Waszej dyspozycji.

Tomek,
--
Doradca online Foof & Tabaque
www.reddog.pl

~Doradca online Foof & Tabaque

23.09.2014 18:33
mandingo
15 czerwca 2014 o 23:28

przede wszystkim lepiej już e-papieros niż zwykły papieros. po drugie to liquidy sprawdzone, od pewnych producentów i e-papieros wysokiej jakośći ale nie za drogi jak na swoją wartość.

~mandingo

15.06.2014 23:28
Kor
28 kwietnia 2014 o 00:22

wg mnie wyniki tych badan w zasadzie nie mowia nic nowego, opory oddechowe sa powodowane przez nikotyne, a e-p ma jej najwieksza wchlanialnosc, wieksza niz analogi, nalezalo by przetestowac czy epalenie liquidu bez nikotyny daje tez ten efekt, wg mnie nie, bo sklad liquidu czyli te zwiazki ktore w nim sa sa ogolnie stosowane w przemysle spozywczym

~Kor

28.04.2014 00:22
henio
06 kwietnia 2014 o 20:26

to prawda, liquidy których ja używam (marki TABAQUE) mają tylko 4 składniki, które są wypisane na opakowaniu, bez żadnych zbędnych czy toksycznych związków.

~henio

06.04.2014 20:26
Mariusz
30 sierpnia 2013 o 18:05

Skład liquidów do e-papierosów jest znany i podawany przez producentów. Powyższy artykuł opiera się na dosyć słabych badaniach, gdzie grupa badanych (bardzo mała), jak i sam sposób budzą wątpliwości (dziesięć minut e-palenia i spirometria - trochę to dziwne, bo nie wiadomo co powoduje właściwie te wyniki - czy skład liquidu, czy sama para jako taka podrażnia płuca). Dodatkowo powstaje pytanie, czy osoby palące e-papierosy regularnie też miałyby po 10 minutach e-palenia zmienione wyniki? Możliwe, że nie. Na koniec uwaga, nikotyna w plastrach i gumach to ta sama nikotyna, która znajduje się w liquidach e-papierosów. E-papierosy za to mają tą przewagę nad tymi środkami pomagającymi rzucić palenie, że zaspokaja przyzwyczajenia jak trzymanie czegoś w ręce i wdychanie jakiś substancji do płuc.

~Mariusz

30.08.2013 18:05